ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Παρουσίαση λευκώματος για την εμβληματική βιομηχανία ΜΙΣΚΟ

Facebook
Twitter
 Παρουσίαση του συλλεκτικού λευκώματος του Θανάση Κ. Κάππου: «90+4 ΧΡΟΝΙΑ Μακαρόνια MISKO. Μια σχέση εμπιστοσύνης», θα γίνει στο Πολύεδρο την Τετάρτη 14 Ιουλίου στις 8 το βράδυ.

Το βιβλίο πρόσφατα κυκλοφόρησε από τις Εκδώσεις Αλήθεια.

Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι Ντήνα Πεταλά πρώην εργαζόμενη στη ΜΙSKO, ο Φάνης Βγενόπουλος δημοσιογράφος, ο Μάκης Μακρής Γενικός Γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας και ο συγγραφέας.

«…Η πορεία των Ελληνικών Βιομηχανιών από τις αρχές του εικοστού αιώνα μέχρι και σήμερα καταγράφει πολλές και σημαντικές προσπάθειες Ελλήνων Βιομηχάνων για να δημιουργήσουν και μάλιστα από το μηδέν, στις περισσότερες των περιπτώσεων , αξιόλογες βιομηχανικές μονάδες. Λίγες απ’ αυτές πέτυχαν τον πραγματικό τους στόχο. Απέκτησαν ρίζες, αναγνώριση και μακρόχρονη καταξίωση στην Ελληνική αγορά και ελάχιστες κατάφεραν να διακριθούν και στη διεθνή αγορά.

Η MISKO αποτελεί λαμπρό παράδειγμα επιχειρηματικής πρωτοβουλίας αφού αντιμετώπισε με επιτυχία τις προκλήσεις της κάθε εποχής, στηριζόμενη στο – επιχειρηματικό όραμα, -τις άριστες πρώτες ύλες, την -τεχνολογία αιχμής,-τον σεβασμό στον καταναλωτή, -την αξιοπιστία στην αγορά τις εξαιρετικές εργασιακές σχέσεις, πετυχαίνοντας με αυτό τον τρόπο την καταξίωση και την διαχρονική εμπιστοσύνη της Ελληνικής οικογένειας…»

Μέρος του προλόγου του κ. Άγγελου Ασωνίτη στελέχους και διευθυντή του εργοστασίου της ΜΙSKO στην Πάτρα για το νέο συλλεκτικό λεύκωμα του Θανάση Κ. Κάππου που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Αλήθεια με τίτλο «90+4 χρόνια Μακαρόνια ΜISKO. Μια σχέση εμπιστοσύνης». Το πρώτο φωτογραφικό λεύκωμα για την ιστορία μιας από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις της Ελλάδας του εικοστού αιώνα, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις γευστικές και τις καταναλωτικές προτιμήσεις των Ελλήνων μετρώντας 94 χρόνια ζωής.

Τα μακαρόνια που προτιμούσαν και προτιμούν οι Έλληνες από το 1927. Ξεκινώντας από το εργοστάσιο του Πειραιά που δημιουργήθηκε σε δύσκολες για την Ελλάδα συνθήκες από τους Φώτιο Μιχαηλίδη και Μίνωα Κωνσταντίνη, το εργοστάσιο της Πάτρας έμπνευση του αναμορφωτή της εταιρίας από το 1950 και μετά Ελευθερίου Μαντζίκα και καταλήγοντας σήμερα στο Μύλο του Βόλου και το εργοστάσιο του Ελαιώνα στη Θήβα.

Μια πορεία και μια ιστορία που είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με το μακροβιότερο και πιο διάσημο διαφημιστικό σλόγκαν της Ελλάδας του εικοστού αιώνα. Τον Ακάκιο και την ορμήνια του καλόγερου για τα μακαρόνια που πρέπει να είναι ΠΑΝΤΑ και μόνο ΜΙΣΚΟ. Αξέχαστο και πάντα διαχρονικό μήνυμα!

«Και τα μακαρόνια να ΄ναι ΜΙΣΚΟ». Μια προτροπή με 90+4 χρόνια ιστορίας. Με κεντρικούς άξονες την πρωτοπορία, την ιστορικότητα, την ποιότητα και το ελληνικό στοιχείο. Σε κάθε τους έκφανση και βήμα. Μια σχέση εμπιστοσύνης που εδώ και ενενήντα τέσσερα χρόνια είναι συνδεδεμένη με τη συνείδηση και τις γευστικές αναζητήσεις των Ελλήνων. Ενός λαού που δεν το έκρυψε ποτέ πως είναι λάτρης των μακαρονιών. Μια σχέση εμπιστοσύνης. Από το 1927 μέχρι και σήμερα. Χωρίς καμία αμφιβολία και για πολλά-πολλά χρόνια ακόμη….». « Από την εποχή των πρώτων ιδιοκτητών της ΜΙΣΚΟ, εκείνα τα δύσκολα χρόνια των αρχών του εικοστού αιώνα στον Πειραιά, μέχρι και σήμερα θα υπάρχει αναμφίβολα κάποιο μυστικό για την τόσο μεγάλη επιτυχία. Δε μπορεί;

-Ο σεβασμός στον καταναλωτή και τις ανάγκες του.-Τα αρτιότερα υλικά για να επιτύχει το καλύτερο δυνατό παραγόμενο αποτέλεσμα..-Συνδεδεμένα με εκείνο το ιδιαίτερο από “γενιά σε γενιά” που το ΄χουν πετύχει παρά πολύ λίγα brand στην Ελλάδα. Από τη γιαγιά στη μαμά. Από τη μαμά στην κόρη και αναμφίβολα έπεται συνέχεια…».

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top