ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Δέσμευση των εκπροσώπων στα σούπερ μάρκετ για συγκράτηση των τιμών στα προϊόντα

Facebook
Twitter
Τηλεδιάσκεψη πραγματοποίησαν οι επικεφαλής των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ με τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη.

Η δέσμευση τους ήταν να μην αυξηθούν κατά πολύ οι τιμές στα προϊόντα, καθότι θα δυσκολευτεί περαιτέρω η ζωή των καταναλωτών, εν μέσω των δύσκολων εποχών που βιώνουμε.

Σύμφωνα με πληροφορίες κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ο υπουργός υπογράμμισε στους επικεφαλής των σημαντικότερων επιχειρήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου την κοινωνική τους ευθύνη και τα σημαντικά κέρδη που απεκόμισαν την περασμένη χρονιά. Τους υπενθύμισε δε το νέο πλέγμα των αυστηρών μέτρων που έχει υιοθετηθεί εν μέσω της πανδημίας έναντι φαινομένων αισχροκέρδειας σε βασικά προϊόντα καθώς επίσης και τη νομοθεσία περί καρτέλ και αθέμιτου κέρδους.

«Η κυβέρνηση δεν μπορεί να επιβάλει συμπεριφορές σε μία ελεύθερη αγορά, μπορεί όμως να επιστήσει την προσοχή για την αποφυγή παράνομων πρακτικών υπογραμμίζοντας με κάθε τρόπο την παρουσία των ενισχυμένων ελεγκτικών μηχανισμών», υπογράμμιζαν στο protothema.gr μετά τη συνάντηση πηγές από το υπ. Ανάπτυξης.

Υπενθυμίζεται ότι από το πρωί η Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει πραγματοποιήσει σειρά αιφνιδιαστικών ελέγχων σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις αγορές προμήθειας, εμπορίας και λιανικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα έχουν πραγματοποιηθεί έλεγχοι σε επιχειρήσεις στις αγορές δημητριακών, γάλακτος, καφέ, μαρμελάδων, ροφημάτων και τυριών επιχειρήσεων στις Περιφέρειες Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας.

Απ’ την πλευρά τους οι επικεφαλής των αλυσίδων που συμμετείχαν στη σύσκεψη διαβεβαίωσαν ότι το τελευταίο που θέλουν είναι να βλάψουν τους πελάτες τους.

Ως εκ τούτου προέταξαν και τις προσπάθειες που μπορούν να γίνουν για την πιο αποδοτική διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας προκειμένου να αποφευχθεί και ένα δευτερογενές κύμα ανατιμήσεων, πέραν του εξωγενούς. Στο πλαίσιο αυτό δεσμεύθηκαν ότι θα καταβάλουν κάθε προσπάθεια να μην μετακυλήσει όλο το αυξημένο κόστος στους καταναλωτές.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top