του Αχιλλέα Ροδίτη
Κάποτε έμπαινες στα γραφεία της ΔΕΗ και επικρατούσε πανδαιμόνιο. Ομολογουμένως ακόμα και η ίδια η είσοδος κάθε πολίτη γινόταν με δυσκολία και καθυστερήσεις, λόγω συνωστισμού. Όμως τον τελευταίο καιρό η εικόνα έχει αλλάξει ριζικά. Δεν ανακαλύφθηκε το «μαγικό» ραβδί, απλά έγινε χρήση της τεχνολογίας και μια πιο χρηστή διαχείριση του χρόνου εξυπηρέτησης μέσω παράτασης του στη διάρκεια της ημέρας.
Εν ολίγοις, η Επιχείρηση έδωσε έμφαση στον διαδικτυακό τρόπο συνεννόησης και συναλλαγής με τους πελάτες, αφού, εδώ και αρκετές μέρες, στον χώρο των ταμείων της ΔΕΗ, καθόταν μία υπάλληλος η οποία ενημέρωνε τους πολίτες που μπαινόβγαιναν για τον νέο τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαν να εξυπηρετούνται από την ΔΕΗ, για οποιοδήποτε θέμα τους.
Είτε απευθείας, μέσω του ίντερνετ, είτε και μέσω διαδικτυακών ή τηλεφωνικών ραντεβού που θα έκλειναν, εάν το ζήτημα είναι σοβαρό και απαιτεί μια διά ζώσης επικοινωνία. Ιδίως για ηλικιωμένους και όσους δεν έχουν την ικανότητα και γνώση της χρήσης του διαδικτύου.
Εξυπηρέτηση ως και τις 8 το βράδυ!
Ως επιπρόσθετοι μέτρο εφαρμόστηκε η επιμήκυνση του ωραρίου εξυπηρέτησης. Σύμφωνα και με τον συνδικαλιστή της ΔΕΗ, Θεόδωρο Κανελλόπουλο, πλέον η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται από τις 8 το πρωί μέχρι και τις 8 με οκτώμισι το βράδυ.
Ως εκ τούτου, οι πολίτες μπορούν να κάνουν χρήση του ωραρίου λειτουργίας πιο άνετα, μην έχοντας την υποχρέωση να αφήσουν τη δουλειά τους για να τακτοποιήσουν μια υπόθεση τους με τον πάροχο. Οι φωτογραφίες που δημοσιεύουν η εφημερίδα «Πολιτεία» και το Politeianews.gr, αποδεικνύουν τι ακριβώς επικρατεί, πια, στον χώρο της ΔΕΗ της Πάτρας.
Εκεί όπου συνήθως δεν… έπεφτε «καρφίτσα» από κόσμο και επικρατούσε ως αργά το μεσημέρι φασαρία. Σήμερα επικρατεί ηρεμία και μια χαλαρή εικόνα. Επιτέλους, να και κάτι θετικό.
ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ:
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ