Το κόμμα των αναποφάσιστων

Facebook
Twitter

Μάχη με επίκεντρο το «κόμμα» των αναποφάσιστων, οι οποίοι ανέρχονται σε 11,5%, περίπου, και αντιστοιχούν σε 600.000 και πλέον ψηφοφόρους, θα δώσουν κατά τις τελευταίες ημέρες της προεκλογικής περιόδου οι Κυριάκος Μητσοτάκης και Αλέξης Τσίπρας.

Ο πρωθυπουργός, προκειμένου να προσεγγίσει τους κεντρογενείς αναποφάσιστους ψηφοφόρους, θα εμφανιστεί ως εγγυητής της σταθερότητας και θα αποφύγει να ανεβάσει τους τόνους, όπως αναφέρει η «Καθημερινή».

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα σε σχέση με τους αναποφάσιστους με πιο «δεξιόστροφα» χαρακτηριστικά, ο πρωθυπουργός θα αναδείξει τα κυβερνητικά πεπραγμένα στους τομείς της εξωτερικής πολιτικής και άμυνας, καθώς και στο μέτωπο του μεταναστευτικού. Από την πλευρά του, ο κ. Αλέξης Τσίπρας εστιάζει κυρίως στους κεντρώους αναποφάσιστους, με αναφορές στο κράτος δικαίου και αιχμή την υπόθεση των υποκλοπών.

Λίγες ημέρες πριν τις εκλογές και έχοντας ισχυρό δημοσκοπικό προβάδισμα, η κυβέρνηση σε αυτή τη μάχη, της προσέγγισης των αναποφάσιστων, θα χρησιμοποιήσει κυρίως το θετικό αφήγημα. Η αξιωματική αντιπολίτευση επιχειρεί από το ντιμπέιτ και μετά να επαναφέρει στον δημόσιο διάλογο το θέμα των υποκλοπών.

Για το Μέγαρο Μαξίμου πρόκειται για μια «απέλπιδα προσπάθεια επιστροφής στην τοξικότητα για ένα θέμα που έχει συζητηθεί εξαντλητικά και έχει πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης». Στον αντίποδα της τακτικής Τσίπρα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επικεντρώνεται στον θετικό λόγο: σε όσα έκανε τα τέσσερα χρόνια και σε όσα σχεδιάζει να κάνει εφόσον καταφέρει να επανεκλεγεί.

Από την άλλη, ένα σημαντικό ποσοστό των αναποφάσιστων προέρχεται από τη λεγόμενη «λαϊκή Δεξιά» και κοιτάει σε σχηματισμούς δεξιά της Ν.Δ. Αυτοί οι πολίτες κάθε άλλο παρά αδιάφορη αφήνουν τη Ν.Δ.

Ωστόσο σύμφωνα με όσα αναφέρουν «πηγές» της «Πολιτείας» εκτιμάται πως το ποσοστό των μικρών κόμματων που διεκδικούν την είσοδο τους στην Βουλή, θα κρίνει σε σημαντικό βαθμό το τελικό αποτέλεσμα αλλά και τις μετεκλογικές στρατηγικές των μεγάλων κομμάτων.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή