Πάτρα: Η Αερολέσχη πληρώνει την ΜΙΣΗ πυρασφάλεια, όταν θα μπορούσε να φέρνει τουρισμό εκατομμυρίων ευρώ (όπως στην Καλαμάτα)!!

Facebook
Twitter

 

του Αχιλλέα Ροδίτη

Η Αερολέσχη Πατρών προσφέρει τα μέγιστα στην Πυρασφάλεια της περιοχής. Αλλά, τα μέλη… πληρώνουν και απ’ την τσέπη τους! Επίσης, σαν να μην έφθανε αυτό, δεν έχουν κι… αεροδρόμιο για να δουλέψουν. Ή μάλλον, έχουν, αλλά πρέπει να προσαρμοστούν στο ωράριο λειτουργίας που τους επιτρέπεται, που είναι δεν είναι μόλις 8 ώρες τη βδομάδα!

Αυτά τα «απείρου κάλλους» τραγελαφικά συμβαίνουν στον χώρο της αεροπλοΐας,, όταν, αφενός, το έργο αυτού του «κλαμπ» είναι πολύτιμο για όλους εμάς, κι αφετέρου, η Αερολέσχη θα μπορούσε να μας «απογειώσει» με τουρισμό εκατομμυρίων ευρώ, που θα μπορούσε να φέρει στην περιοχή, ΑΝ, στηριζόταν έμπρακτα η προσπάθεια των μελών της.

Διότι ίσως να μην έχει γίνουν αντιληπτά τα πολλαπλά κοινά οφέλη της Αερολέσχης, που δεν περιορίζονται, όπως λανθασμένα πολλοί νομίζουν, στο να κάνουν κάποιοι το χόμπι τους πετώντας στους ουρανούς. Αντίθετα, όπως έχουμε ξαναγράψει, μπορεί να είναι «εργαλείο» τουριστικής ανάπτυξης, κι όχι μόνο αυτό…

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, περιγράφοντας… έργο και προβλήματα:

 

Η ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑ

kentriki aerolesxi 2 1

Όπως πρώτοι αναδείξαμε πέρυσι, η Αερολέσχη Πατρών εποπτεύει όλη την Πελοπόννησο και τη Δυτική Ελλάδα, με εντολή του Υπουργείου Πολιτικής Προστασίας, ώστε να εντοπίζονται φωτιές την ώρα που ξεσπούν και καθοδηγούμενες σωστά οι επίγειες πυροσβεστικές δυνάμεις, να τις αντιμετωπίζουν εν τη γενέσει τους. Μάλιστα πέρυσι, πολλές πυρκαγιές δεν επεκτάθηκαν, στην Κόρινθο και αλλού, επειδή την αντελήφθησαν έγκαιρα τα μέλη της Αερολέσχης Πατρών.

 

ΣΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ 9.600 ΕΥΡΩ!

Κάθε ώρα πτήσης είναι κοστολογημένη στα 180 ευρώ. 90 ευρώ κοστίζει το καύσιμο και άλλα 90 ευρώ η συντήρηση, η ασφάλεια πτήσης, το over all του αεροσκάφους κ.α.. Όλα κοστολογημένα με ακρίβεια λεπτού του ευρώ!

Το Υπ. Πολιτικής Προστασίας εξασφαλίζει μόνο το καύσιμο, δηλαδή… τα 90 ευρώ / ώρα πτήσης για πυρασφάλεια. Τα υπόλοιπα χρήματα τα καλύπτουν τα ίδια τα μέλη της Αερολέσχης!

Μάλιστα, έχουν κάνει ακριβή υπολογισμό για τα τελευταία 4 χρόνια:

Κάλυψαν για Πυρασφάλεια 116 ώρες και 15 λεπτά πτήσεων, συνολικού κόστους κάπου στα 20.000 ευρώ. Οι ίδιοι (τα μέλη της Αερολέσχης Πατρών, δηλαδή) πλήρωσαν απ’ την τσέπη τους… το ποσό των 9.6000 ευρώ!

 

ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ!!

DSCN0505 1

Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Αερολιμενάρχη κ. Γιώργου Γκουβίτσα, η Πολιτική Αεροπορία έχει επιβάλλει επιτρεπόμενο ωράριο λειτουργίας για την Αερολέσχη εντός του πολιτικού αεροδρομίου Αράξου που περιορίζεται στις 4 ώρες το Σάββατο κι άλλες 4 ώρες την Κυριακή.

Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι η Αερολέσχη Πατρών δεν μπορεί να οργανώσει συχνές επισκέψεις και πτήσεις από ενδιαφερόμενους, άρα και να αυξήσει τα μέλη της και να βγάλει νέους χειριστές μέσα από πολλές ώρες πτήσης/μαθήματος και πρακτικής εκπαίδευσης. Με άλλα λόγια, η Αερολέσχη της πόλης, που υπάρχει από το 1980, σιγά – σιγά «αργοπεθαίνει»!

ΚΙ ΟΜΩΣ Η ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ

ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ…!

 

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ

DSCN0511

Εκτός των πτήσεων για φίλους της αεροπορίας και ενδιαφερόμενους νέους πιλότους, η έλλειψη Αεροδρομίου για την Αερολέσχη Πατρών συνεπάγεται αποκλεισμό κάθε διεθνούς δραστηριότητας και διοργάνωσης.

Για να συνειδητοποιήσουμε τι σημαίνει αυτό στην πράξη, πρέπει να σημειωθεί ότι πανευρωπαϊκά λειτουργεί ένα δίκτυο Αερολεσχών που η μία προσκαλεί την άλλη σε διοργανώσεις οι οποίες προσελκύουν εκατοντάδες αεροπλάνα από διάφορες χώρες και πόλεις, και χιλιάδες μέλη τους.

Η Αερολέσχη Πατρών λαμβάνει εδώ και χρόνια αιτήματα από την Ολλανδία, την Γερμανία, την Ιταλία, την Γαλλία και αλλού, αλλά τα μέλη της δεν μπορούν (ελλείψει αεροδρομίου και υποδομής) να φιλοξενήσουν κανέναν. Ούτε αεροπλάνα, ούτε φυσικά διοργάνωση. Διεθνώς… ρεζίλι, εν ολίγοις…

 

Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΜΑΣ «ΕΒΑΛΕ» ΤΑ «ΓΥΑΛΙΑ»

Οι διοργανώσεις θα μπορούσαν να φέρουν χιλιάδες ευρώ στην περιοχή και να αναπτύξουν άμεσα ή έμμεσα τον τουρισμό.

Ένα στοιχείο είναι ενδεικτικό: Μόνο η Αερολέσχη στην γειτονική Puglia της Ιταλίας, που είναι από τις… μικρότερες που υπάρχουν στην Ευρώπη, (πλην της Ελλάδας φυσικά), διαθέτει πάνω από 100 αεροσκάφη και χιλιάδες μέλη – χειριστές πιλότους στους «κόλπους» της!

«Σκεφθείτε να φέρναμε σε μια μεγάλη διοργάνωση δύο και τρεις ή τέσσερις αερολέσχες από Ευρωπαϊκά κράτη, που τα μέλη τους θα διέμεναν στα ξενοδοχεία όλου του νομού, επί μέρες», δηλώνει ο Πρόεδρος της Αερολέσχης Πατρών κ. Τάσος Λιακόπουλος.

φωτο 1 δεξιά Ο Πρόεδρος κ. Τάσος Λιακόπουλος 1
Ο Πρόεδρος της Αερολέσχης Πατρών κ. Τάσος Λιακόπουλος

“Έκαναν λογαριασμό …2 εκατ. ευρώ”!!

Χρησιμοποιεί μάλιστα, το περυσινό παράδειγμα της Καλαμάτας που αντιθέτως όχι απλώς δέχθηκε, αλλά «κυνήγησε» για να διοργανώσει μια τέτοια διευρωπαϊκή συνάντηση Αερολεσχών.

Μαζί με όλες τις αερολέσχες, έδωσαν το παρών και πάνω από 100 ξένοι ιδιοκτήτες αεροσκαφών με… υψηλή οικονομική επιφάνεια, οι οποίοι δεν χάνουν τέτοιου είδους διοργανώσεις, διέμειναν στο Costa Navarino και ξόδεψαν επί δέκα ημέρες άνω των 2 εκατ. ευρώ!» επισημαίνει ο κ. Λιακόπουλος.

Χώρια που άπαντες γοητεύτηκαν από την περιοχή κανονίζοντας οικογενειακές διακοπές εκεί αλλά στέλνοντας κι άλλους – όμοιας οικονομικής επιφάνειας.

 

ΟΦΕΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ

Σε πρόσφατη ομιλία του, ο Αντιπρόεδρος της Αερολέσχης κ. Πέτρος Ρικάς, (φωτογραφία 2 δεξιά), τα ανέλυσε όλα, τεκμηριώνοντας με στοιχεία ότι «ο αεροπορικός τουρισμός μόνο καλά πράγματα μπορεί να επιφέρει».

φωτο 2 δεξιά Ο κ. Πέτρος Ρικάς
Ο κ. Πέτρος Ρικάς, Αντιπρόεδρος της Αερολέσχης Πατρών

«Η τοπική αγορά θα έχει να λάβει απ’ τα πληρώματα, από ένα αυτοκίνητο που θα ενοικιάσουν για την μετακίνησή τους, το ξενοδοχείο ή το δωμάτιο που θα μείνουν, το φαγητό τους στα τοπικά εστιατόρια, τα souvenir που θα προμηθευτούν, αλλά και πιο πέρα απ’ την τοπική κοινότητα που θα μείνουν, όπως οι αρχαιολογικοί χώροι που θα επισκεφτούν, οι παραλίες, τα μουσεία και η αγορά στα κοντινά αστικά κέντρα.

Ο αεροπορικός επισκέπτης έχει την δυνατότητα να τα κάνει όλα αυτά, συνεπώς η εμπορική αλυσίδα δυναμώνει με έναν εναλλακτικό παράγοντα τουρισμού», σημείωσε.

Ως «σημαντικότερο» όμως χαρακτηρίζει την δυνατότητα του «φυτώριου». «Όταν η Αερολέσχη δίνει το ερέθισμα σε νέους να γίνουν οι μελλοντικοί αεροπόροι μας». Γιατί μέσα απ’ τις Αερολέσχες είναι πιο εύκολο να γίνει η πρώτη επαφή με το αεροπλάνο, για να καταλάβει ένας νέος, αν του αρέσει η αεροπορία. Με άλλα λόγια, οι «φίλοι» μας της Αερολέσχης Πατρών, μας δείχνουν πώς μπορούν να οδηγήσουν στα ουράνια την περιοχή μας. Αρκεί να θέλουμε πράγματι να «απογειωθούμε» κι όχι να μείνουμε «προσγειωμένοι»…

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ:

20

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ομιλία του κου Πέτρου Ρικά:

Imerida052023

 

Καλησπέρα σας,

Θα θέλαμε εκ μέρους της Αερολέσχης Πάτρας να χαιρετίσουμε την κίνηση αυτή της Περιφέρειας, για την ημερίδα με θέμα τον ρόλο των περιφερειακών αεροδρομίων και την σημασία τους.

Είναι μεγάλη μας τιμή που μας προσκαλέσατε και θεωρούμε πολύ σημαντική την πρωτοβουλία της Περιφέρειας να κάνει προσπάθεια να αναδείξει την αεροπορική δραστηριότητα στο νομό μας κάτι που δεν είχε γίνει ποτέ ξανά στο παρελθόν και μας εκπλήσσει ευχάριστα η εξέλιξη αυτή.

Θα θέλαμε επίσης να δώσουμε συγχαρητήρια για την επιτυχή εξέλιξη της αδειοδότησης και παραχώρησης του αεροδρομίου του Επιταλίου στην Αερολέσχη Πύργου και την Γενική Αεροπορία, που είναι ζωτικής σημασίας για την τοπική κοινωνία αλλά και για την Γενική Αεροπορία στην χώρα μας.
Αυτές είναι πολύ σημαντικές κινήσεις που θα τονώσουν και θα διαδώσουν την αεροπορική ιδέα στον τόπο μας αλλά και στην χώρα μας με όλα τα προνόμια που θα ακολουθήσουν και για την τοπική κοινωνία..

Η σημασία των περιφερειακών αεροδρομίων είναι τεράστια,κι εμείς σαν Αερολέσχη Πάτρας θα θέλαμε να εστιάσουμε στην λειτουργικότητα και την προσφορά των περιφερειακών αεροδρόμιων για τους ερασιτέχνες αεροπόρους και τις Αερολέσχες.

Θα σας το αναλύσω ξεκινώντας απ’ το κοινωνικό επίπεδο και τα θεμέλιά του, που είναι τα παιδιά μας:

HMERIDA 4

ΤΑ ΕΦΙΚΤΑ ΟΦΕΛΗ:

Τι ποιο υγειές για μια κοινωνία να δίνει ερεθίσματα στα παιδιά που θα μπορούσαν να ακολουθήσουν και στην ζωή τους. Δίνοντας εναλλακτικές και διεξόδους στα παιδιά, φτιάχνουμε μια πιο υγιείς μελλοντική κοινωνία. Για εμάς είναι πολύ σημαντικό να έχουμε παιδιά στο αεροδρόμιο και είναι κάτι που επιδιώκουμεγιατί θεωρούμε τις Αερολέσχες φυτώριο των μελλοντικών αεροπόρων και με το θέμα ασχολούμαστε ήδη και έχουμε και επόμενα σχέδια τα οποία θα ανακοινωθούν μόλις θα είμαστε έτοιμοι.

Μέσα απ’ τις Αερολέσχες είναι πολύ εύκολο να γίνει μια πρώτη επαφή με το αεροπλάνο ίσως και μια πτήση, για να καταλάβει κάποιος εάν του αρέσει η αεροπορία. Είτε σαν απλό μέλος, είτε σαν χειριστής, οι Αερολέσχες μαζεύουν κόσμο που αγαπάει την αεροπορία και θέλει με κάποιο τρόπο να συμμετέχει και να προσφέρει σε αυτήν. Κάποιοι απ’ τους αυριανούς Ικάρους μας θα περάσουν από μια Αερολέσχη κι εκεί θα πάρουν την απόφαση να γίνουν πιλότοι και κάποιοι άλλοι το έχουν ήδη κάνει.

Σε οικονομικό επίπεδο τα οφέλη είναι επίσης πολύ μεγάλα για την τοπική κοινωνία. Ο αεροπορικός τουρισμός είναι πλέον πολύ διαδεδομένος και πλήθος αεροσκαφών επισκέπτονται την χώρα μας. Ο λιμενισμός αεροσκαφών σε περιφερειακάαεροδρόμια έχει τεράστιο όφελος για την τοπική κοινωνία. Συνήθως τα πληρώματα που πραγματοποιούν ταξίδια αναψυχής σε άλλες χώρες, έχουν υψηλή οικονομική επιφάνεια.

Η τοπική αγορά θα έχει να λάβει απ’ τα πληρώματα, από ένα αυτοκίνητο που θα ενοικιάσουν για την μετακίνησή τους, το ξενοδοχείο ή το δωμάτιο που θα μείνουν, το φαγητό τους στα τοπικά εστιατόρια, τα souvenirπου θα προμηθευτούν, αλλά και πιο πέρα απ’ την τοπική κοινότητα που θα μείνουν, όπως οι αρχαιολογικοί χώροι που θα επισκεφτούν, οι παραλίες καθώς τα μουσεία και η αγορά στα κοντινά αστικά κέντρα.

Ο αεροπορικός επισκέπτης έχει την δυνατότητα να τα κάνει όλα αυτά. Συνεπώς η εμπορική αλυσίδα δυναμώνει με έναν εναλλακτικό παράγοντα τουρισμού και το σύνηθες είναι ότι όταν ένας τουρίστας περνάει καλά κάπου, να το διαδίδει και να υπάρχει όχι μόνο συνέχειαμε άλλα αεροσκάφη αλλά και παγίωση της επισκεψιμότητας απ’ τα ίδια πληρώματα κάθε χρόνο.

Εάν υπάρξει και η σωστή προβολή στο διαδίκτυο τότε η προσέλευση των αεροσκαφών θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Η Αερολέσχη Πάτρας έχει δώσει μεγάλη βάση στα κοινωνικά δίκτυα και την ιστοσελίδα της, κι έχει επιτύχει πτήσεις με χειριστές απ’ το εξωτερικό που θέλησαν να πετάξουν με το αεροπλάνο μας, βλέποντας την αεροπορική μας δραστηριότητα μέσα απ’ αυτά. Ο αεροπορικός τουρισμός μόνο καλά πράγματα μπορεί να επιφέρει. Επίσης οι υπηρεσίες των Αερολεσχών σε κοινωνικό επίπεδο μπορούν αν είναι πολλαπλές και μείζονος σημασίας.

Οι Αερολέσχες είναι πρόθυμες και μπορούν να προσφέρουν υπηρεσία Έρευνας κι Εντοπισμού, μπορούν να εξυπηρετήσουν μια γρήγορη μεταφορά κάποιου μοσχεύματος σε κάποιο νοσοκομείο σε συνεργασία με το Ε.Κ.Α.Β, μπορούν να μεταφέρουν είδη πρώτης ανάγκης που τυχόν να χρειαστούν άμεσα σε κάποιο νησί ή άλλο προορισμό, μπορούν να προσφέρουν μια γρήγορη μετακίνηση σε κάποιο πρόσωπο δημοσίου φορέα που επείγει να γίνει,και το ποιο σημαντικό και αυτό γίνεται τους καλοκαιρινούς μήνες, η εθελοντική προσφορά των πτήσεων εναέριας πυρασφάλεια – δασοεπιτήρησης.

Σε αεροπορικό επίπεδο τα περιφερειακά αεροδρόμια μπορούν να φιλοξενήσουν αεροπορικούς αγώνες που κρατάνε τουλάχιστον δύο μέρες σε Σαββατοκύριακο, και αυτό σημαίνει ότι πάλι η τοπική αγορά θα έχει να λάβει απ’ τα πληρώματα απ’ την Παρασκευή που ήδη τα πρώτα αεροσκάφη θα έρχονται μέχρι την Κυριακή που θα φύγουν. Επίσης μπορούν να γίνονται αεροπορικές συναντήσεις με φίλες Αερολέσχες και πληρώματα απ’ όλη την Ελλάδα, καθώς και να γιορτάζεται ο πενθήμερος εορτασμός της Πολεμικής Αεροπορίας προσκαλώντας κόσμο στο αεροδρόμιο και πραγματοποιώντας πτήσεις για το κοινό.

Φυσικά οι πτήσεις για το κοινό θα μπορούν ελεύθερα,να πραγματοποιηθούν και όλες τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου. Οι εκπαιδευτικές σειρές για τις Αερολέσχες είναι ένα πολύ σημαντικές και ζωτικής σημασίας. Νέοι χειριστές εκπαιδεύονται και αποκτούν το ερασιτεχνικό τους πτυχίο κι έτσι εμπλουτίζονται με νέο δυναμικό και περισσότερα μέλη, έτσι ώστε η Αερολέσχη να είναι βιώσιμη. Τα έσοδα της σχολής της Αερολέσχης έχουν σημαντικό ρόλο στην βιωσιμότητά της.

Πολλοί απ’ τους μαθητές μετά το ερασιτεχνικό πτυχίο συνεχίζουν και εκπαιδεύονται και για το επαγγελματικό πτυχίο σε επαγγελματικές σχολές, δίνοντας επαγγελματική διέξοδο, προοπτική για το μέλλον των νέων, αλλά και προώθηση της αεροπορικής ιδέας σε επαγγελματικό πλέον πλαίσιο.
Πέρα απ’ την αεροπορική δραστηριότητα, ένα περιφερειακό αεροδρόμιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί απ’ τον δήμο ή άλλο φορέα για πάσης φύσεως εκδήλωση που απαιτεί μεγάλη προσέλευση κόσμου, συναυλίες, γιορτές, εκδηλώσεις, αγωνίσματα κλπ.

Ένα αεροδρόμιο είναι ένα στολίδι για μια περιοχή. Δεν είναι τυχαίο που οτιδήποτε υπάρχει γύρω απ’ αυτό αναβαθμίζει την αξία του.
Η αεροπορικές μετακινήσεις και ο αεροπορικός τουρισμός είναι το μέλλον, το οποίο είναι ήδη εδώ.

 

ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ:

Ωστόσο θα ήθελα να αναφέρω ότι η Αερολέσχη Πατρών δεν μπορεί να πραγματοποιήσει τίποτα απ’ όσα αναφέρθηκαν.

Δυστυχώς η άκαμπτες διαδικασίες και η σκληρή νομοθεσία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας σε συνδυασμό του στρατιωτικού και του πολιτικού αεροδρομίου του Αράξου όπου είναι η βάση μας κι εκτελούνται οι πτήσεις μας, έχουν καθηλώσει την Αερολέσχη Πάτρας έχοντας καθολικό απαγορευτικό πτήσεων τις καθημερινές λόγω των στρατιωτικών πτήσεων, με μόνη δυνατότητα πτήσεων το Σάββατο και την Κυριακή σ’ ένα διάστημα 3 έως 4 ωρών, περίπου απ’ της 9 το πρωί έως της 1 το μεσημέρι.

Οι περιορισμοί που έχουμε είναι τόσο στενοί που εάν κ. Αντιπεριφειάρχα μας ζητήσετε αύριο να έρθετε να δείτε το αεροπλάνο μας, η Υ.Π.Α. θα σας απαγορεύσει να έρθετε στο υπόστεγό μας.
Εάν θα θελήσετε να πετάξετε, θα πρέπει να πληρώσετε και φόρο αεροδρομίου.

Θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά μέλος της Αερολέσχης, για να έχετε το ελεύθερο να δείτε το αεροπλάνο ή να πετάξετε ανάμεσα σε αυτές τις 4 – 5 ώρες του Σαββατοκύριακου. Αντιλαμβάνεστε ότι αυτό σαν πρώτη γνωριμία είναι εκβιαστικό και αποτρεπτικό.

Η μια και μοναδική μέρα που δεχόμαστε ελεύθερα κόσμο στο αεροδρόμιο, είναι η Κυριακή του πενθήμερου εορτασμού της Πολεμικής Αεροπορίας, στην ανοιχτή εκδήλωση που κάνουμε στο αεροδρόμιο και η εκδήλωση αυτή γίνεται με παραχώρηση απ’ τον Αερολιμενάρχη μας τον κ. Γκουβίτσα και τον ευχαριστούμε γι’ αυτό, με τον οποίο έχουμε άριστη συνεργασία γιατί είναι και αυτός αεροπόρος και μας καταλαβαίνει, που όμως αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι το ίδιο και με τον επόμενο Αερολιμενάρχη, οπότε κι εκεί το τοπίο είναι θολό.

Η επισκεψιμότητα από φίλες Αερολέσχες στο αεροδρόμιο του Αράξου είναι μηδενική. Μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο κ. Πρεβεζάνος που είναι μαζί μας, πόσες δεκάδες φορές έχουμε προσγειωθεί με το αεροπλάνο μας στο αεροδρόμιο του Μεσολογγίου, χωρίς όμως να υπάρχει η δυνατότητα και κατ’ επέκταση η θέληση να κάνουν την αντίστοιχη επίσκεψη στον Άραξο λόγω των περιορισμών που αναφέρθηκαν.

Δυστυχώς η Αερολέσχη Πάτρας αργοπεθαίνει και συντηρείται μόνο απ’ την ψυχή που δίνουν τα μέλη και ιδιαίτερα οι χειριστές στο εξοντωτικό οικονομικά εθελοντικό έργο, των πτήσεων της εναέριας πυρασφάλειας, την διαλειμματική ιδιωτική πρωτοβουλία και κάποια ελάχιστα χρήματα που δίνονται για το εθελοντικό πρόγραμμα της εναέριας πυρασφάλειας τα τελευταία 3 χρόνια.

Στα 25 πλέον χρόνια εθελοντικής υπηρεσίας στις πτήσεις εναέριας πυρασφάλειας η Αερολέσχη Πάτρας είχε μηδαμινή βοήθεια και απολύτως καμία αναγνώριση για το έργο της. Όταν θα έρθει και η Fraportστο αεροδρόμιο του Αράξου, στην επόμενη ημερίδα που θα γίνει φοβάμαι πως δεν θα υπάρχουμε για να πάρουμε μέρος. Η έλευση της Fraport θα σημάνει το τέλος της Αερολέσχης Πάτρας μετά από 40 και πλέον χρόνια λειτουργίας, όπως έχει συμβεί και με άλλες Αερολέσχες σε άλλα αεροδρόμια στην Ελλάδα.

Έχουμε ενημερώσει δημόσιους φορείς αλλά και την Περιφέρεια σε συνάντηση που έγινε πριν τρία χρόνια χωρίς όμως ανταπόκριση.
Δυστυχώς «Η Αχαΐα ΔΕΝ πετά», τουλάχιστον σε ερασιτεχνικό επίπεδο.
Παρ’ όλα αυτά αφού η Περιφέρεια πήρε την πρωτοβουλία να είμαστε εδώ σήμερα, εμείς είμαστε διαθέσιμοι αλλά και υποστηρικτές της ιδέας της ανάπτυξης της αεροπορίας στην Αχαΐα και εάν μετά την πρωτοβουλία αυτή υπάρξει και η απόφαση να κινηθεί ο μηχανισμός, εμείς είμαστε διατεθειμένοιόχι μόνο να συνεργαστούμε, αλλά να καταθέσουμε τις προτάσεις μας και να κατευθύνουμε την διαδικασία με τις γνώσεις που μπορούμε να προσφέρουμε για τον αεροπορικό χώρο, προκειμένου να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για την Γενική Αεροπορία στο νομό μας.

Ο σύλλογος υπάρχει, το ανθρώπινο δυναμικό υπάρχει, υπάρχει και το μέσο, το αεροπλάνο μας, ίσως το καλύτερο συντηρημένο αεροπλάνο σε επίπεδο Αερολεσχών στην Ελλάδα, που το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του το περνάει δεμένο στο υπόστεγό μας.

Ας το κάνουμε ν’ αξίζει τον κόπο που το έχουμε στην περιοχή μας.
Πείτε ότι ξεκινάμε κι εμείς είμαστε μαζί σας κ. Αντιπεριφερειάρχα.
Μαζί μπορούμε ν’ απογειώσουμε την Αχαΐα.
Μένει πλέον μόνο η απόφαση να γίνει.
Σας ευχαριστώ πολύ

 

EUROAVIA PATRAS
Η Αερολέσχη Πατρών συνεργάζεται με τον σύλλογο αεροδιαστημικής του πανεπιστημίου Πατρών «EuroAviaPatras»
Κάθε χρόνο παίρνουμε μέρος στο ετήσιο συνέδριο 20 MinutesOfInnovationτου συλλόγου, αναλύοντας αεροπορικά θέματα και όχι μόνο.
Τα μέλη του συλλόγου μας επισκέπτονται συχνά στο αεροδρόμιο και πραγματοποιούν πτήσεις με το αεροπλάνο μας.
Επίσης στην γιορτή της αεροπορίας το Νοέμβριο του 2022, πήραν μέρος στην γιορτή μας με το περίπτερό τους, όχι μόνο παρουσιάζοντας το έργο τους στο κοινό αλλά κάνοντας και διαγωνισμό σαΐτας για τα παιδιά.
Η Αερολέσχη Πατρών είναι πρόθυμη να βοηθήσει οποιοδήποτε τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή