Κατερίνα Λάσπα και Νεκτάριος Νικολόπουλος: Πήραν διαζύγιο – Η κρίση στον γάμο τους ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια

Facebook
Twitter

Kατερίνα Λάσπα και ο Νεκτάριος Νικολόπουλος, αποφάσισαν να πάρουν διαζύγιο, μετά από 14 χρόνια γάμου και την απόκτηση δύο παιδιών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κρίση στον γάμο του ζευγαριού ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια και τα τελευταία δύο, ο Νεκτάριος Νικολόπουλος έχει μετακομίσει σε άλλο σπίτι. Οι δυο τους ωστόσο, διατηρούν μια καλή επικοινωνία.

201810311339000_8410_SARA_NIKOLOPOYLOY_ANDRIANI_NIKOLOPOYLOY_NEKTARIOS_NIKOLOPOYLOS_KATERINA_LASPA_21102018

Οι φήμες για χωρισμό κυκλοφορούσαν από τον περασμένο Μάιο. Η Κατερίνα Λάσπα είχε απαντήσει τότε στην εκπομπή «Πρωινό». «Κατά καιρούς έχουν γραφτεί πολλά. Είμαστε αντισυμβατικές περιπτώσεις. Λίγο ο Νεκτάριος  που είναι ιδιαίτερος και η δουλειά του, λίγο κι εγώ, που είμαι έτσι όπως είμαι… Το θέμα είναι πως είμαστε πολύ τυχεροί. Περπατάμε μαζί 15 χρόνια. Αποκτήσαμε μαζί δύο υγιέστατα υπέροχα πλάσματα. Οπότε τι συζήτηση να κάνω; Δεν ισχύουν αυτά που γράφονται, δυσκολίες υπάρχουν και πάντα υπήρχαν πολύ μεγάλες. Πάντα όμως και υπάρχει ένας τρόπος, γιατί επικοινωνούμε».

201405141208060_7647_LASPA_NIKOLOPOYLOS_13052014

 

201705221653310_IMG_0060
Στο μαιευτήριο το 2017, μετά τη γέννηση του δεύτερου παιδιού τους


Η πρώτη τους γνωριμία έγινε στην παραλία Καλό Λιβάδι το 2006 και τρία χρόνια αργότερα, ανέβηκαν τα σκαλιά της εκκλησία. Αμέσως μετά τον γάμο τους, ο Νεκτάριος Νικολόπουλος είχε δηλώσει για την Κατερίνα Λάσπα: «Από την γνωριμία μου από το 2006 και μετά άλλαξαν πολλά πράγματα στην ζωή μου. Η Κατερίνα είναι το τρίτο μου μάτι».

201407111052210_3572_KATERINA_LASPA_NEKTARIOS_NIKOLOPOYLOS_1072014

Σε άλλη του συνέντευξη, ο Νεκτάριος Νικολόπουλος είχε πει: «Σαφώς και η Κατερίνα αποτελεί μέρος της κινητήριας δύναμης. Είναι ο άνθρωπος με τον οποίο συζητώ τα πάντα, παρότι δεν μου αρέσει να κουβαλώ στο σπίτι τα προβλήματα της δουλειάς. Η Κατερίνα  μου καθόρισε τη ζωή, αφού μου ενέπνευσε τη διάθεση για οικογένεια. Η κόρη μας είναι η μεγάλη αδυναμία της ζωής μου και η οικογένεια το απάγκιο μου. Με την Κατερίνα γνωρίστηκα στην παραλία και στα δέκα λεπτά είχα πάρει την απόφαση ότι μαζί της θα πορευτώ το υπόλοιπο της ζωής μου. Μου γνώρισε τον αληθινά αγνό έρωτα».

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Η μία και μοναδική Egoista («εγωίστρια» στα ιταλικά) ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά μίας Lamborghini και με το παραπάνω, χάρη στην ακραία σχεδίαση, την τεράστια ιπποδύναμη και τον supercar χαρακτήρα της.  Πρόσφατα, φέρεται να πουλήθηκε σε έναν Ελβετό συλλέκτη αυτοκινήτων ο οποίος έστειλε στη Lamborghini μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί.    Να τονίσουμε, πως από όταν την παρουσίασε η ιταλική εταιρεία το 2013, δεν είχε ποτέ σκοπό να την πουλήσει. Την ήθελε… δική της, εξού και το όνομα του μοντέλου.     Ωστόσο, όταν η Lamborghini είδε τα χρήματα που προσέφερε ο εύπορος Ελβετός να φτάνουν… ενιαψήφια τιμή, μόνο όχι δεν μπορούσε να πει. Βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, η Egoista πουλήθηκε έναντι σχεδόν 115 εκατομμυρίων (!) ευρώ!  Μέχρι πρότινος, η Egoista βρισκόταν στο μουσείο της Sant’Agata Bolognese και έβγαινε μόνο για να παρευρεθεί σε special event. Η απουσία της τώρα από το μουσείο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι έχει πράγματι πουληθεί.  Για να δώσουμε μία εικόνα του κυριολεκτικά μοναδικού αυτού supercar, η Lamborghini το παρουσίασε το 2013 στο πλαίσιο της 50ης επετείου της εταιρείας.     Πράγματι, ήταν μία κατασκευή που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά, με ριζοσπαστική σχεδίαση και εξωφρενικές επιδόσεις. Η πλήρως λειτουργική Egoista δεν πληροί τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο.  Όμως, κανείς μπορεί να την οδηγήσει στην πίστα έχοντας στην πλάτη του τον V10 των 5,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 600 ίππους και 560 Nm. Το μηχανικό σύνολο καλείται να κινήσει μόλις 950 κιλά, γεγονός που καθιστά την Egoista «πύραυλο», αφού ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ ώρα.    Όποιος κι αν είναι ο Ελβετός που υποτίθεται αγόρασε το μοναδικό αυτό μοντέλο, θα μπορεί να το χαίρεται αποκλειστικά μόνος του. Διότι είναι μονοθέσιο, με τον οδηγό να συγκρατείται από ζώνη τεσσάρων σημείων και το κόκπιτ να είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, για να μπεις/ βγεις από αυτό, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις το τιμόνι, αλά F1.  Μένει να μάθουμε επίσημα αν πράγματι η Egoista πουλήθηκε από τη Lamborghini και μάλιστα για σχεδόν 115 εκατομμύρια ευρώ!

Η μία και μοναδική Egoista («εγωίστρια» στα ιταλικά) ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά μίας Lamborghini και με το παραπάνω, χάρη στην ακραία σχεδίαση, την τεράστια ιπποδύναμη και τον supercar χαρακτήρα της. Πρόσφατα, φέρεται να πουλήθηκε σε έναν Ελβετό συλλέκτη αυτοκινήτων ο οποίος έστειλε στη Lamborghini μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί. Να τονίσουμε, πως από όταν την παρουσίασε η ιταλική εταιρεία το 2013, δεν είχε ποτέ σκοπό να την πουλήσει. Την ήθελε… δική της, εξού και το όνομα του μοντέλου. Ωστόσο, όταν η Lamborghini είδε τα χρήματα που προσέφερε ο εύπορος Ελβετός να φτάνουν… ενιαψήφια τιμή, μόνο όχι δεν μπορούσε να πει. Βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, η Egoista πουλήθηκε έναντι σχεδόν 115 εκατομμυρίων (!) ευρώ! Μέχρι πρότινος, η Egoista βρισκόταν στο μουσείο της Sant’Agata Bolognese και έβγαινε μόνο για να παρευρεθεί σε special event. Η απουσία της τώρα από το μουσείο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι έχει πράγματι πουληθεί. Για να δώσουμε μία εικόνα του κυριολεκτικά μοναδικού αυτού supercar, η Lamborghini το παρουσίασε το 2013 στο πλαίσιο της 50ης επετείου της εταιρείας. Πράγματι, ήταν μία κατασκευή που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά, με ριζοσπαστική σχεδίαση και εξωφρενικές επιδόσεις. Η πλήρως λειτουργική Egoista δεν πληροί τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Όμως, κανείς μπορεί να την οδηγήσει στην πίστα έχοντας στην πλάτη του τον V10 των 5,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 600 ίππους και 560 Nm. Το μηχανικό σύνολο καλείται να κινήσει μόλις 950 κιλά, γεγονός που καθιστά την Egoista «πύραυλο», αφού ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ ώρα. Όποιος κι αν είναι ο Ελβετός που υποτίθεται αγόρασε το μοναδικό αυτό μοντέλο, θα μπορεί να το χαίρεται αποκλειστικά μόνος του. Διότι είναι μονοθέσιο, με τον οδηγό να συγκρατείται από ζώνη τεσσάρων σημείων και το κόκπιτ να είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, για να μπεις/ βγεις από αυτό, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις το τιμόνι, αλά F1. Μένει να μάθουμε επίσημα αν πράγματι η Egoista πουλήθηκε από τη Lamborghini και μάλιστα για σχεδόν 115 εκατομμύρια ευρώ!

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή