Σκηνές απείρου κάλλους στις τράπεζες μετά το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου | Πρόβλημα για ηλικιωμένους η τεχνολογία!

Facebook
Twitter

 

του Αχιλλέα Ροδίτη |

 Ένας από τους γνωστότερους επιχειρηματίες της Πάτρας, που δραστηριοποιείται στον κλάδο της κατασκευής έργων, εισέρχεται την περασμένη Τρίτη στο κατάστημα τράπεζας και μόλις που δεν εξήλθε βιαία με την συνδρομή ανδρών της σεκιούριτι μετά τις φωνές που εξωθήθηκε να βάλει αντιδρώντας, και σε αυτό που του είχε κάνει η τράπεζα, και στον τρόπο με τον οποίο του μίλησε μία από τις εργαζόμενες στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα.

Διότι, βλέπετε, ο 62χρονος επαγγελματίας μετέβη «έξω φρενών» στο υποκατάστημα επειδή η τράπεζα του είχε μπλοκάρει τη λειτουργία του τραπεζικού του λογαριασμού εξαιτίας… «ΜΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ». Με λίγα λόγια, ο επιχειρηματίας είτε δεν γνώριζε, είτε δεν πρόλαβε, να κάνει επικαιροποίηση του λογαριασμού του κι έτσι του τον μπλόκαραν και εκείνος αδυνατούσε να πληρώσει υπαλλήλους του και προμηθευτές, έστω κι αν μέσα σε αυτόν διέθετε ένα ποσό που μετριέται σε… αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ!

Η απάντηση της υπαλλήλου που βρήκε μπροστά του ήταν: «Να το κάνετε απ’ το ίντερνετ» και δείτε τον διάλογο που ακολούθησε:

  • «Μα δεν ξέρω να χρησιμοποιώ ίντερνετ, γι’ αυτό ήρθα σε εσάς».
  • «Δεν είναι αυτή η δουλειά μου, κύριε», του απάντησε η εργαζόμενη.
  • «Ε, τότε, ας το κάνει κάποιος άλλος», είπε ο επαγγελματίας.
  • «Βλέπετε κανέναν άλλον διαθέσιμο; Λίγοι μείναμε, τα πάντα πλέον γίνονται μέσω ίντερνετ».
  • «Και τι μου λέτε δηλαδή; Να μην πληρώσω τους υπαλλήλους μου μισθούς και δώρα, ακόμα κι αν έχω χρήματα μέσα;».
  • «Να απευθυνθείτε στα κεντρικά».

Και μετά από αρκετών λεπτών στιχομυθίας με ένταση, η υπάλληλος αποκρίθηκε: «Εγώ δεν χάνω άλλο τον χρόνο μου. Άλλο είναι το αντικείμενό μου. Εάν θέλετε, αγοράστε ένα προϊόν, για να σας εξυπηρετήσω και στο θέμα σας…».

  

ΣΚΥΤΑΛΗ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ…

Το γράψαμε και στο προηγούμενο φύλλο της «Πολιτείας» ότι η μείωση προσωπικού στις τράπεζες, τακτική που ακολουθήθηκε πιστά μέσω ενός «γενναίου» προγράμματος εθελούσιας εξόδου εργαζομένων σε όλα τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, έχει οδηγήσει σε μια άνευ προηγουμένου αντικατάσταση των ανθρώπων – υπαλλήλων από την τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη. Προς επιβεβαίωση αυτού, σας παραθέτουμε ηλεκτρονικό μήνυμα τράπεζας (email) προς πελάτη της, όπου, μεταξύ των άλλων, αναφέρει:

«Οι συναλλαγές σας στο κατάστημα αλλάζουν! Αξιοποιούμε τις σύγχρονες τεχνολογίες για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας και ενισχύουμε με ακόμα περισσότερες δυνατότητες τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης.

Πλέον, οι περισσότερες συναλλαγές σας μπορούν να πραγματοποιούνται μέσω των ΑΤΜ που βρίσκονται εντός ή εκτός του εσωτερικού χώρου του καταστήματος ή της ηλεκτρονικής τραπεζικής, winbank.

Ενδεικτικά :

  • Καταθέσεις μετρητών
  • Αναλήψεις μετρητών
  • Πληρωμές οργανισμών
  • Μεταφορές σε λογαριασμούς τρίτων
  • Κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου εντός Τράπεζας
  • Πληρωμή πιστωτικής κάρτας
  • Έκδοση και πληρωμή εργοσήμου (μόνο μέσω winbank).

Σε περίπτωση που δεν έχετε χρεωστική κάρτα ή κωδικούς ηλεκτρονικής τραπεζικής μπορείτε να αποκτήσετε εύκολα και με ασφάλεια online».

1 entheti Με λεζάντα. Το μήνυμα της τράπεζας σε πελάτη για την ηλεκτρονική μόνο εξυπηρέτηση 1
Το μήνυμα της τράπεζας σε πελάτη για την ηλεκτρονική (μόνο) εξυπηρέτηση

Καλή η τεχνολογία, βέβαια, με την διαφορά, όμως, ότι αυτό δεν είναι πάντοτε …αρκετά καλό για τους συναλλασσόμενους, ιδίως για εκείνους που βαίνουν την 5η ή και 6η δεκαετία της ζωής τους και μάθανε, μια ζωή ολάκερη, να κάνουν τη δουλειά τους και να συναλλάσσονται μέσα από τις κατ’ ιδίαν επαφές και συνεννοήσεις και τις διαπροσωπικές σχέσεις τις οποίες φρόντιζαν να καλλιεργούν.

 

ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΤΑΜΙΑ!

Μπαίνοντας προ ημερών σ’ ένα τραπεζικό υποκατάστημα, από αυτά τα λιγοστά που έμειναν ανοιχτά, έκπληκτοι διαπιστώσαμε πλησιάζοντας στα γκισέ των ταμείων, ότι… δεν υπήρχε άνθρωπος! Ρωτήσαμε, αν θα ‘ρθει ο ή η ταμίας αλλά με έκφραση απορίας για το ότι δεν ξέραμε ένας υπάλληλος (σε θέση προϊσταμένου) μας ενημέρωσε ότι… «δεν πρόκειται να έρθει ταμίας, διότι δεν υπάρχει, πια, ταμίας…».

Κι έσπευσε να μας διευκρινίσει: «για ό,τι χρειάζεστε σε σχέση με ανάληψη ή κατάθεση μετρητών ή ακόμα και μεταφορά χρημάτων ή πληρωμές, μόνο μέσω των ΑΤΜ που βρίσκονται απ’ έξω από το κατάστημα»! Εξάλλου, όπως γράψαμε την προηγούμενη εβδομάδα, μόνο σε μία τράπεζα και μόνο στην Πάτρα, τον μήνα Νοέμβριο αποχώρησαν «80» εργαζόμενοι στο πλαίσιο του προγράμματος εθελούσιας εξόδου. Ενός προγράμματος που «έδιωξε» έναν τεράστιο αριθμό τραπεζοϋπαλλήλων από όλα τα τραπεζικά καταστήματα όλης της χώρας, κατά το έτος 2023.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή