Οι παραπλανητικές εκπτώσεις φαίνεται να προβληματίζουν τους καταναλωτές με αποτέλεσμα να υπάρχουν σκέψεις περί κατάργησης των οικογενειακών συσκευασιών από τα ράφια των σούπερ μάρκετ. Οπως αποκάλυψε και η τηλεόραση του OPEN, συμφέρει να πάρουν 4 μεμονωμένες συσκευασίες παρά την οικογενειακή συσκευασία 3×1 δώρο, αφού το «δώρο» δεν φτάνει στον καταναλωτή. Έτσι, τα σούπερ μάρκετ σκέφτονται να υπάρχουν μόνα τους τα προϊόντα, χωρίς πακέτα συσκευασιών με προσφορές και δίπλα σε καρτελάκι να αναγράφεται η προσφορά 3+1 δώρο την οποία θα μπορείς να την δεις και εξαργυρώσεις στο ταμείο. Ο λόγος είναι η καταπολέμηση των παραπλανητικών εκπτώσεων.

Facebook
Twitter
Super-market-PrTH-4-768x511

Οι παραπλανητικές εκπτώσεις φαίνεται να προβληματίζουν τους καταναλωτές με αποτέλεσμα να υπάρχουν σκέψεις περί κατάργησης των οικογενειακών συσκευασιών από τα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Οπως αποκάλυψε και η τηλεόραση του OPEN, συμφέρει να πάρουν 4 μεμονωμένες συσκευασίες παρά την οικογενειακή συσκευασία 3×1 δώρο, αφού το «δώρο» δεν φτάνει στον καταναλωτή. Έτσι, τα σούπερ μάρκετ σκέφτονται να υπάρχουν μόνα τους τα προϊόντα, χωρίς πακέτα συσκευασιών με προσφορές και δίπλα σε καρτελάκι να αναγράφεται η προσφορά 3+1 δώρο την οποία θα μπορείς να την δεις και εξαργυρώσεις στο ταμείο.

Ο λόγος είναι η καταπολέμηση των παραπλανητικών εκπτώσεων.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top