Γονείς παιδιών που ασθενούν εκπέμπουν SOS – Χωρίς σχολικό νοσηλευτή πάνω από 30 σχολεία της Πάτρας

Facebook
Twitter
IMG_6165

Χωρίς σχολικούς νοσηλευτές έχουν μείνει πάνω από 30 σχολεία της Πάτρας, με αποτέλεσμα οι γονείς των οποίων τα παιδιά αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας να βρίσκονται σε απόγνωση. Μητέρα παιδιού που έχει επιληψία περιγράφει στην «Πολιτεία» την ενημέρωση που είχε μέχρι την περασμένη Παρασκευή:

«Με ενημέρωσαν από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πως έχουν ζητήσει για φέτος 90 σχολικούς νοσηλευτές, αλλά έχουν προσληφθεί μόνο 57. Οι υπόλοιποι, με βάση την ενημέρωση που έχουν, θα προσληφθούν μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου. Το δικό μου παιδί αναγκαστικά πηγαίνει σχολείο, αλλά αν πάθει κάποια κρίση, κάποιος θα πρέπει να του δώσει το φάρμακο. Φυσικά και δικαιολογημένα, οι εκπαιδευτικοί δεν αναλαμβάνουν αυτή την ευθύνη. Γι’ αυτό υπάρχει ο σχολικός νοσηλευτής. Παιδιά με διάφορες ασθένειες πηγαίνουν μαζί στο σχολείο, ώστε να υπάρχει ένας νοσηλευτής για περισσότερα από ένα παιδιά. Όμως και πάλι, το πρόβλημα παραμένει άλυτο. Αναγκαστικά, πηγαίνουμε τα παιδιά μας σχολείο με φόβο, μήπως πάθουν κάτι. Ο σχολικός νοσηλευτής παραμένει στο σχολείο σε όλη την εκπαιδευτική διαδικασία και συνοδεύει τα ανήλικα στις εκδρομές», καταλήγει η μητέρα.

ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ

Ο σχολικός νοσηλευτής αποτελεί έναν από τους πλέον καθοριστικούς κρίκους στη φροντίδα και την προστασία της υγείας των μαθητών. Η παρουσία του στο σχολικό περιβάλλον δεν περιορίζεται μόνο στην αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών, αλλά επεκτείνεται στην πρόληψη, την παρακολούθηση χρόνιων παθήσεων, την ψυχοκοινωνική υποστήριξη και τη συστηματική εκπαίδευση μαθητών και εκπαιδευτικών σε θέματα υγείας. Είναι το πρόσωπο που καθημερινά αναπτύσσει σχέση εμπιστοσύνης με τους μαθητές, γνωρίζει τις ιδιαίτερες ανάγκες τους και προλαμβάνει καταστάσεις που θα μπορούσαν να εξελιχθούν σε σοβαρά προβλήματα.

ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας εστιάζει σε ανακοίνωσή του στα διδακτικά κενά. «Ο αριθμός των κενών, σύμφωνα με τα στοιχεία μας, ανέρχεται στα 470, με αυξητικές τάσεις σε σχολικές μονάδες Ειδικής και Γενικής Αγωγής. Ενδεικτικά, παραθέτουμε 150 κενά παράλληλης στήριξης για δασκάλους και 60 για ΠΕ. 80 σε δομές Ειδικής Αγωγής, 55 δάσκαλοι στη Γενική Αγωγή, 20 νηπιαγωγοί, 24 Φυσικής Αγωγής, 16 Αγγλικών, 16 Γαλλικών και 36 σε ΖΕΠ (Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας). Τις επόμενες ημέρες θα παρουσιάσουμε αναλυτικά τη σύνθεση των κενών», σημειώνει ο πρόεδρος του Συλλόγου, Χρήστος Τσόγκας.

Η διοίκηση του Συλλόγου ζητά: «Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει άμεσα να προχωρήσει σε Β΄ φάση προσλήψεων με κριτήριο τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων και όχι με λογικές λογιστικών υπολογισμών. Τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών της Αχαΐας δεν αποτελούν κόστος, αλλά ελπίδα για το μέλλον».

ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ – ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή