Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Στην Βουλή το θέμα των διοδίων της Πατρών Πύργου

Facebook
Twitter
603844852_25650134334621818_8684160165517074033_n
Στη Βουλή έφεραν το θέμα των πανάκριβων διοδίων από Πάτρα προς Δυτική Αχαΐα και αντίστροφα στο νέο αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου με ερώτηση που κατέθεσαν προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών δέκα (10) βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με πρωτοβουλία του βουλευτή Αχαΐας και τομεάρχη Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ανδρέα Παναγιωτόπουλου.
📌 Στην ερώτηση με θέμα «Άμεση ανάγκη διορθωτικής παρέμβασης για τα πανάκριβα διόδια από την Πάτρα στη Δυτική Αχαΐα στο νέο αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου» αφού παρουσιάζεται το σύντομο ιστορικό της λανθασμένης χάραξης, αφού κάτοικοι και φορείς της περιοχής είχαν ταχθεί υπέρ της νότιας χάραξης, καθώς και των καθυστερήσεων στην παράδοση του έργου, αναδεικνύονται τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από τη λειτουργία του.
📌 Πρώτο και σημαντικό, ιδιαίτερα σε μια περίοδο μεγάλης ακρίβειας και φτωχοποίησης της κοινωνίας και των πολιτών, τα πανάκριβα διόδια, ύψους επτά (7) ευρώ που υποχρεούνται να καταβάλλουν οι οδηγοί που χρησιμοποιούν τον νέο αυτοκινητόδρομο στον σταθμό Καμινίων, για να πάνε προς την Κάτω Αχαΐα και να επιστρέψουν προς την Πάτρα ή αντίστροφα, διαδρομή που καθημερινά κάνουν πολλοί εργαζόμενοι.
📌 Οι αιτιάσεις και οι διαβεβαιώσεις της παραχωρησιούχου εταιρίας ότι το κόστος θα μειωθεί στα δύο ευρώ και ογδόντα λεπτά (2,80), δεν καθιστά την οικονομική επιβάρυνση αμελητέα, ενώ θα υπάρξει επιπρόσθετο κόστος για την απόκτηση του
e-pass και εκτιμάται σύμφωνα με την εμπειρία των έως τώρα καθυστερήσεων ότι το σύστημα δεν θα παραδοθεί στην ώρα του, δηλαδή τους πρώτους μήνες του 2026.
📌 Επιπλέον, η «λύση» της χρήσης της παλαιάς εθνικής οδού από τους ντόπιους κατοίκους, όπως περίτρανα απέδειξε η εμπειρία με τις πρόσφατες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έως την ολοκλήρωση του έργου, δυσχεραίνει την καθημερινότητα όλων, αφού οι κάτοικοι των περιοχών αυτών ταλαιπωρούνται από την υπερβολική κίνηση των οχημάτων, οι οδηγοί καθυστερούν, ενώ το οδόστρωμα καταστρέφεται περαιτέρω, δημιουργώντας ζητήματα ασφάλειας για τους οδηγούς, τους συνεπιβαίνοντες και τα οχήματα.
Τ 📌έλος, θα πρέπει να υπάρξει άμεσα μέριμνα, σχεδιασμός και υλοποίηση σε ό,τι αφορά τη λειτουργική σύνδεση του αυτοκινητόδρομου με τη βιομηχανική περιοχή της Πάτρας (ΒΙΠΕ), την κατασκευή του ημικόμβου Αλισσού-Κάτω Αχαΐας, για τον οποίο το υπουργείο έχει προχωρήσει σε κάποιες ενέργειες και του κόμβου στο ύψος του Λάππα για τη σύνδεση με το αεροδρόμιο του Αράξου.
👉 Η ευκταία λύση για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα της περιοχής και της αξιοπρεπούς διαβίωσης των ανθρώπων της, θα ήταν οι μόνιμοι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι που κινούνται στη διαδρομή από Πάτρα προς Δυτική Αχαΐα και αντίστροφα να διέρχονται δωρεάν, αφού κάποιος μπορεί να κάνει τη διαδρομή 2, 3, ακόμη και 4 φορές την ημέρα.
Μέχρι, ωστόσο, να γίνει αυτό, πρέπει να λάβει χώρα άμεσα η μείωση του κόστους των διοδίων για να μην κερδοσκοπούν κάποιοι εις βάρος των πολιτών με την ανοχή της πολιτείας.
Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή