ΠΑΤΡΑ - Δ. ΕΛΛΑΔΑΠΟΛΙΤΕΙΑ

Αχαΐα: Σε 36 μήνες έτοιμος ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος

patron pyrgou
Το έργο για την κατασκευή του «Πάτρα-Πύργος», είναι ίσως το πιο πολυσυζητημένο project των τελευταίων έξι ετών.

Σε αυτή τη διάρκεια, ένας ενιαίος διαγωνισμός και οκτώ τμηματικοί ακυρώθηκαν και δύο φορές έχει σταλεί στην Κομισιόν προς έγκριση.

Για τον αυτοκινητόδρομο «Πάτρα-Πύργος» μίλησε σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ Πάτρας και την Δήμητρα Αναργύρου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτης Παπανικόλας. Όπως είπε, «θα είναι έτοιμος σε 3 χρόνια από την έναρξη των κατασκευών».

Ο επικεφαλής της παραχωρησιούχου, σημείωσε επίσης πως «τα εργοτάξια θα είναι συνολικά 4 σε επιλεγμένα σημεία του δρόμου, το θετικό είναι πως γίνονται σε «παρθένο» έδαφος, δηλαδή είναι σχεδόν εξ` ολοκλήρου νέος δρόμος, εκτός από ένα τμήμα μετά την Περιμετρική Πατρών και θα στηθούν μόλις τελειώσουν οι προβλεπόμενες διαδικασίες, δηλαδή με την έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο, την κύρωση και την υπογραφή της τροποποιημένης σύμβασης από τη Βουλή, αλλά και την τελική έγκριση από την DG Comp (Κομισιόν).

Όπως επισήμανε, τα έργα θα εκτελέσουν οι 4 εταιρείες που απαρτίζουν την κοινοπραξία, δηλαδή η Vinci, η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η ΑΒΑΞ.

Απαντώντας σε ερώτημα του δημοσιογράφου Νίκου Καραγιάννη (ypodomes.com), για τυχόν τμηματική παράδοση του αυτοκινητόδρομου, αποκάλυψε πως θα είναι με διαφορά 3-4 μηνών, ωστόσο η Ολυμπία Οδός θα μπορεί εφόσον ολοκληρώνει κάποιο τμήμα να το παραδίδει σε κυκλοφορία.

Παράλληλα, τόνισε πως και το Πάτρα-Πύργος θα λειτουργήσει με όλες τις καινοτομίες που εφαρμόζονται στο Κόρινθος-Πάτρα, δηλαδή την χιλιομετρική χρέωση κ.α.

Τέλος, αναφορικά με το υπόλοιπο τμήμα της Ολυμπίας Οδού, δηλαδή το Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, υπογράμμισε πως: «Ναι μεν επανεντάχθηκε στην σύμβαση, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο υλοποίησης.

Δεν αποκλείεται όμως κάποια στιγμή μελλοντικά, το υπουργείο ΥΠΟΜΕ να ξεκινήσει την υλοποίηση και αυτών, όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες.»

Ο Π. Παπανικόλας επεσήμανε τέλος πως το έργο έχει τεράστια σημασία όχι μόνο για την ανάπτυξη της περιοχής, αλλά και για την οδική ασφάλεια και την προστασία ανθρώπινων ζωών από θανατηφόρα ατυχήματα, φέρνοντας ως παράδειγμα την εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών, όπου τα τροχαία ατυχήματα όπως είπε είναι «ελάχιστα και οι ανθρώπινες απώλειες είναι δύο ανά έτος, όταν παλαιότερα ήταν περισσότερες από 35.»

You may also like

Comments are closed.