Η πλειονότητα των νέων αγοραστών αυτοκινήτου στην Ελλάδα επιλέγει SUV, τα οποία πλέον αντιπροσωπεύουν πάνω από το 60% των συνολικών πωλήσεων. Παρότι η συγκεκριμένη κατηγορία κυριαρχεί, υπάρχουν και άλλες δυναμικές επιλογές, όπως τα μικρομεσαία hatchback της κατηγορίας B, τα οποία εξακολουθούν να συγκεντρώνουν σημαντικό ενδιαφέρον.
Το μερίδιο των hatchback στην αγορά
Αφαιρώντας τα SUV, τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας B καταλαμβάνουν το 20,78% των συνολικών πωλήσεων, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων για τον Ιανουάριο. Παρά την αυξανόμενη προτίμηση στα SUV, αυτά τα μικρομεσαία οχήματα διατηρούν σημαντικό ποσοστό στην ελληνική αγορά.
Opel Corsa: Ο πρωταγωνιστής της κατηγορίας B
Το Opel Corsa είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο στην κατηγορία B, συγκεντρώνοντας σχεδόν το 30% των πωλήσεων. Από τους αγοραστές που επέλεξαν ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, τρεις στους δέκα προτίμησαν το συγκεκριμένο μοντέλο. Συνολικά, ταξινομήθηκαν 664 νέα Opel Corsa, κατατάσσοντάς το όχι μόνο στην κορυφή της κατηγορίας του, αλλά και στην πρώτη θέση όλων των πωλήσεων στην Ελλάδα.