ΠΟΛΙΤΕΙΑΠΑΤΡΑ - Δ. ΕΛΛΑΔΑ

Αυτό προτείνει η Τροχαία για την οδό Ακρωτηρίου: Στάθμευση εναλλάξ, μονούς και ζυγούς μήνες!

Καταγραφή 1

Του Αχιλλέα Ροδίτη

Σε συνομιλία που είχε η «Πολιτεία» με τον διοικητή της Τροχαίας Πατρών Χρήστο Ντεμίρη ο ίδιος δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει τη σειρά προτάσεων που έχει υποβάλλει (αλλά και δημοσιοποιήσει μέσω και της εφημερίδας και του Politeianews.gr) στο Δήμο Πατρέων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν άμεσα τα μικρά και μεγάλα «αγκάθια» του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης.

Αλλά και να επισημάνει, άλλη μία φορά, την ανάγκη να προγραμματιστεί από το Δήμο μία ευρεία σύσκεψη για το κυκλοφοριακό της Πάτρας, με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων, προκειμένου να συζητηθούν οι προτάσεις και να παρθούν οριστικές αποφάσεις που θα συμβάλουν στη βελτίωση της κίνησης των οχημάτων στην πόλη.

Θυμίζουμε ότι μία από τις προτάσεις αυτές αφορά στην απαγόρευση της μονής στάθμευσης στην Κορίνθου και την Μαιζώνος, από Αράτου έως Γούναρη, έτσι ώστε όποιος επιθυμεί να κάνει ολιγόλεπτη στάση στα μαγαζιά, να το πράξει σε μονή και όχι σε διπλή σειρά όπως γίνεται σήμερα.

Άλλα προβλήματα που πρέπει επειγόντως να αντιμετωπιστούν είναι το έντονο μποτιλιάρισμα στην Όθωνος Αμαλίας εξαιτίας της κατασκευής του ποδηλατοδρόμου, αλλά και σε όσα προκύψουν από την εφαρμογή των αντιδρομήσεων. Και επειδή… Πάτρα δεν είναι μόνο το κέντρο, σειρά εξειδικευμένων προτάσεων έχει η Τροχαία Πατρών και για τις συνοικίες, ιδίως για τις περιοχές Ζαρουχλέικα, Ψάχου και Ψαροφάι.

Στάθμευση εναλλάξ στην Ακρωτηρίου

Σε συνέχεια όλων των παραπάνω, έρχεται να φέρει τα «πάνω – κάτω» η νέα πρόταση της Τροχαίας Πατρών που αφορά εξειδικευμένα την οδό Ακρωτηρίου. Έναν δρόμο απολύτως επιβαρυμένο καθημερινά, όπου το μποτιλιάρισμα είναι αμείωτο καθώς είναι η μόνη οδική αρτηρία από την οποία μεταφέρεται προς κάθε κατεύθυνση ένας τεράστιος όγκος οχημάτων που κινούνται από ή και προς το κέντρο της πόλης.

Η ανυπαρξία κάθετων μεγάλων οδών που θα μπορούσαν να δίνουν διεξόδους σε μεγάλο τμήμα της Ακρωτηρίου, καθιστούν τον συγκεκριμένο δρόμο ως τη μόνη επιλογή μετακίνησης. Όμως για την Τροχαία της Πάτρας, το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την ταυτόχρονη στάθμευση και στις δύο πλευρές της οδού φαίνεται ότι αποτελούν τη «συνταγή» της αύξησης του κυκλοφοριακού προβλήματος. Και αυτό διότι το παρκάρισμα ένθεν και ένθεν μειώνει σημαντικά το πλάτος του δρόμου που μένει διαθέσιμο για την διεξαγωγή της κίνησης.

2 2

Έτσι, ο διοικητής της Τροχαίας της Πάτρας Χρήστος Ντεμίρης αποκαλύπτει μέσω της «Πολιτείας» ότι κατέθεσε ήδη σχετική πρόταση του προς τον Δήμο Πατρέων, στο πλαίσιο μιας σειράς προτάσεων που αφορούν συνολικά το κυκλοφοριακό της πόλης. Και η πρόταση αυτή αφορά στο να απαγορεύεται η στάθμευση στη μία πλευρά της οδού Ακρωτηρίου εναλλάξ κάθε μήνα. Ό,τι ακριβώς ισχύει δηλαδή εδώ και χρόνια σε πολλούς κάθετους δρόμους του κέντρου της Πάτρας, όπου η πλευρά απαγόρευσης στάθμευσης αλλάζει ανάλογα με το αν ο μήνας είναι «ζυγός» ή «μονός».

Με τον τρόπο αυτό εκτιμάται ότι η Ακρωτηρίου θα απαλλαχθεί από το καθημερινό κυκλοφοριακό χάος και αυτό όχι μόνο θα ωφελήσει τους διερχόμενους οδηγούς και την περιοχή συνολικότερα, αλλά θα βελτιώσει την κατάσταση κίνησης και στις πέριξ περιοχές, από Πατρών – Κλάους και Ευβοίας που συνήθως «φορτώνονται» περισσότερα οχήματα επειδή οι οδηγοί θέλοντας να αποφύγουν την Ακρωτηρίου, αναζητούν άλλους δρόμους για να φτάσουν στον προορισμό τους.

You may also like

Comments are closed.