ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξήθηκε κατά 38,3% ο τζίρος των ηλεκτρονικών φαρμακείων

farmakeio roubis
Κατά 38,3% αυξήθηκε ο τζίρος των ηλεκτρονικών φαρμακείων το α΄ τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, αποδεικνύοντας ότι πρόκειται για ένα κομμάτι της αγοράς που διατηρεί τη δυναμική του και έχει ακόμη μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, κατά 46,6% αυξήθηκε η αξία των πωλήσεων προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, κατά 36,3% οι πωλήσεις συμπληρωμάτων διατροφής και βιταμινών, κατά 33,4% οι πωλήσεις των προϊόντων υγείας (συμπεριλαμβανομένων των φαρμακευτικών μασκών προστασίας), κατά 15,4% οι πωλήσεις των βρεφικών και παιδικών ειδών.

Οι πωλήσεις των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας σχετίζονται με το γεγονός ότι ένα μεγάλο μέρος της κατηγορίας αυτής πωλείται αποκλειστικά μέσω του καναλιού των φαρμακείων, αλλά και με το γεγονός ότι τα καταστήματα καλλυντικών παρέμεναν κλειστά λόγω του παρατεταμένου lockdown στο λιανεμπόριο στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Η αξία του μέσου «καλαθιού» στο πρώτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,2 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, από 41,4 ευρώ με ΦΠΑ που ήταν στο πρώτο τρίμηνο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων παραμένει σταθερή στα 4,2 τεμάχια, με τα 2 από αυτά να είναι προϊόντα περιποίησης και προσωπικής φροντίδας.

Συνολικά στην Ελλάδα λειτουργούν 313 ηλεκτρονικά φαρμακεία, με τα 30 μεγαλύτερα να συγκεντρώνουν το 70% της επισκεψιμότητας των καταναλωτών. Μάλιστα, όπως επισημαίνει η Convert Group, διαφαίνεται ξεκάθαρα η τάση τα μεγάλα ηλεκτρονικά φαρμακεία να ενισχύονται συνεχώς σε σχέση με τα μικρότερα, λόγω ισχυρής αγοραστικής δύναμης, μεγάλων επενδύσεων σε μάρκετινγκ και υποδομές logistics αλλά και διεύρυνσης της εμπορικής γκάμας τους.

You may also like

Comments are closed.