ΠΟΛΙΤΕΙΑΑΠΟΨΕΙΣΚΟΙΝΩΝΙΑΠΑΤΡΑ - Δ. ΕΛΛΑΔΑ

Ακούει κανείς για τα 13,5 ευρώ;

2 3
Πληρώνουμε τα 13,5 ευρώ και ελάχιστοι… διαμαρτυρόμαστε. Ωστόσο πολλοί δεν γνωρίζουν πως η μείωση του κόστους διέλευσης από τη Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» έχει τεθεί πολλές φορές στους υπουργούς Μεταφορών και Υποδομών (και στον Κώστα Καραμανλή)  ως ζήτημα υψίστης σημασίας για τους συστηματικά διερχόμενους από τις γύρω περιοχές των Νομών Αχαΐας και Ηλείας, στα νότια, καθώς και του Νομού Αιτωλοακαρνανίας, στα βόρεια.

Δυστυχώς, όμως παραπέμπεται στις ελληνικές καλένδες, αφού προφανώς η σύμβαση του Ελληνικού Δημοσίου με την Εταιρεία που την λειτουργεί δεν αφήνει περιθώρια για «διαπραγματεύσεις».

Όταν, όμως, έχει μειωθεί τόσο πολύ το μέσο εισόδημα, αυτό που οφείλει το κράτος απέναντι στους πολίτες είναι να δημιουργήσει μειώσεις, όπου μπορεί, αντίστοιχες αυτών των μειώσεων. Άλλα χρήματα έπαιρνε ο μέσος μισθωτός το 2004 όταν εγκαινιάστηκε η Γέφυρα και άλλα σήμερα.

Ιδιαίτερα, όσον αφορά τη γέφυρα, το υπουργείο όφειλε να έχει ήδη πετύχει μια αντίστοιχη μείωση, καθώς όπως προαναφέραμε δεν ζούμε στην ευημερία της περιόδου 2004-2009, με ρυθμό ανάπτυξης 4%, 10% ανεργία και με το ΑΕΠ να αγγίζει τα 210 δισ. ευρώ.

Η κατάσταση αποτελεί πραγματικό βρόχο για τους άνεργους συμπολίτες μας, τους προερχόμενους από τις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες και τους φοιτητές, οι οποίοι εξαιτίας του υψηλού κόστους αδυνατούν να χρησιμοποιήσουν τη γέφυρα. Άλλωστε είναι γνωστό πως πολλοί από την Αιτωλοακαρνανία εργάζονται στην Πάτρα ή και το ανάποδο και χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση την Γέφυρα.

Κωνσταντίνος Φλαμής

You may also like

Comments are closed.