ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Ανένδοτος Πελετίδης για το υπόγειο τρένο – Μετωπικό μήνυμα του δημάρχου στον Καραμανλή μέσω της «Πολιτείας»

Facebook
Twitter
Του Κωνσταντίνου Φλαμή

Το τρένο και η υπογειοποίησή του στο τμήμα Πάτρα – Ρίο δείχνει να έχει «παγώσει». Και μπορεί ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης να έχει ήδη στείλει αρκετές επιστολές και να έχει κάνει και δια ζώσης συναντήσεις με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Καραμανλή, φαίνεται όμως ότι οι δύο πλευρές έχουν… χάσμα μεταξύ τους! «Μεγαλύτερο και από το όρυγμα της cut and cover μεθόδου υπογειοποίησης του τρένου» δηλώνει με χιούμορ στην «Πολιτεία» παράγοντας του Δήμου.

Ο Κώστας Καραμανλής φαίνεται πως δεν θέλει να «επωμιστεί» το κόστος της υπογειοποίησης των 9 χιλιομέτρων. Μάλιστα πρόσφατα σε συνέντευξη τύπου που έδωσε με αφορμή τον ανασχηματισμό και ενόψει της ΔΕΘ δήλωσε: «Ξεκινά άμεσα -και όταν λέω άμεσα εννοώ αυτές τις μέρες, μέσα στο Σεπτέμβριο- το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στη χώρα, για τη σύνδεση των κύριων λιμένων με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης (στον 6ο προβλήτα), της Πάτρας, του Λαυρίου, της Ραφήνας, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης. Ο συνολικός προϋπολογισμός των 6 έργων ανέρχεται στα 3,3 δισ. ευρώ. Είναι έργα στρατηγικής σημασίας για τη χώρα μας συνολικά. Με στόχο να προχωρήσουμε γρήγορα όλα αυτά τα έργα, αλλά και να διασφαλίσουμε την άρτια τεχνικά υλοποίησή τους, έχει επιλεγεί η σύγχρονη μέθοδος δημοπράτησης του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.

Πέρα από αυτά, όμως, η ΕΡΓΟΣΕ πριν λίγες μέρες ενέκρινε και τη δημοπράτηση με μειοδοτικούς διαγωνισμούς τεσσάρων ακόμα κομβικών έργων, συνολικού προϋπολογισμού 373,9 εκατ. ευρώ. Πιο συγκεκριμένα μιλάμε για: την κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη, την κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και άλλες κρίσιμες εργασίες για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο- Πάτρα στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο».

«ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ»

Φυσικά δεν έκανε καμία αναφορά στην υπογειοποίηση, όπως και δεν κάνει τελευταία. Η ΕΡΓΟΣΕ βέβαια είχε δώσει στην δημοσιότητα ένα βίντεο με το πώς σχεδιάζει το υπογειοποιημένο τρένο, αλλά αυτό δεν άρεσε στον Κώστα Πελετίδη. Γιατί πολύ απλά… αφήνει εκτός το τμήμα από το Ρίο μέχρι την οδό Κανελλοπούλου.

«Εμείς θα παλέψουμε και θα πετύχουμε την πλήρη υπογειοποίηση του τρένου» δηλώνει στην «Πολιτεία» ο Δήμαρχος Πατρέων. Και προσθέτει: «Μαζί με τον λαό, θα πετύχουμε όχι μόνο να έχουμε υπόγειο τρένο, αλλά και ένα μεγάλο γραμμικό πάρκο – ποδηλατόδρομο, από το κέντρο της Πάτρας μέχρι το Ρίο. Είναι έργο πνοής για την πόλη και θα πρέπει η κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της και να το υλοποιήσει» κατέληξε ο Δήμαρχος.

Οι επόμενες εβδομάδες θα είναι κρίσιμες. Δεν αποκλείεται να γίνει ένα ακόμη ραντεβού μεταξύ του Δημάρχου και του υπουργού. Ο κ. Καραμανλής γνωρίζει καλά ότι ο Δήμαρχος Πατρέων «δεν μασάει». Οπότε μάλλον θα πρέπει να επαναπροσδιορίσει το σχέδιό του για την σύνδεση με σιδηροδρομική γραμμή του Ρίου με την Πάτρα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top