ANTIΔΡΟΜΗΣΕΙΣ: Κόλπο γκρόσο Δήμου και Περιφέρειας στην οδό Κορίνθου!

Facebook
Twitter
κορινθοιυ

Με «κόλπο γκρόσο» η Δημοτική Αρχή της Πάτρας παρακάμπτει το ΟΧΙ της Αποκεντρωμένης Περιφέρειας σε σχέση με τις αντιδρομήσεις που θα γίνουν. Όπως είναι γνωστό η Αποκεντρωμένη ακύρωσε προηγούμενη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το ίδιο θέμα, με αιτιολογία ότι η οδός Κορίνθου στο τμήμα της από την Γούναρη μέχρι τον κόμβο Κουρτέση αποτελεί τμήμα του Εθνικού Δικτύου και ο Δήμος δεν μπορεί να αποφασίζει για την… φορά της. Το προηγούμενο χρονικό διάστημα η αρμόδια αντιδήμαρχος Αναστασία Τογιοπούλου έκανε σειρά συναντήσεων και συζητήσεων με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και έτσι συναποφασίστηκε πώς η Περιφέρεια (Νεκτάριος Φαρμάκης) θα πει το ΝΑΙ για την αντιδρόμηση της Κορίνθου από τη Γούναρη μέχρι την Αγίας Σοφίας. Ετσι η προ ημερών απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου περιελάμβανε μόνο το τμήμα της Κορίνθου από Βενιζέλου μέχρι Γούναρη και το οποίο αντιδρομείται! Σύμφωνα με όσα δήλωσε στην «Πολιτεία» η αντιδήμαρχος Αναστασία Τογιοπούλου, «θα σταλεί άμεσα ο φάκελος με την απόφαση στην Αποκεντρωμένη, η οποία έχει χρονικό περιθώριο ενός μηνός για να εκδώσει την απόφασή της. Παράλληλα με την κυρία Τογιοπούλου θα ενεργήσει και η Περιφέρεια και θα γνωστοποιήσει στην Αποκεντρωμένη την δική της θετική γνωμοδότηση για το υπόλοιπο κυρίως τμήμα της οδού Κορίνθου. «Εκτιμώ ότι στις αρχές του 2026 όλες οι αντιδρομήσεις θα έχουν γίνει. Γιατί μετά την έγκριση από την Αποκεντρωμένη Περιφέρεια, απομένει μόνο η εγκατάσταση φαναριών και σηματοδότησης. Ο εξοπλισμός υπάρχει» κατέληξε η κυρία Τογιοπούλου.

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Το ∆ημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε κατά πλειοψηφία στην προχθεσινή συνεδρίασή του τη σχετική εισήγηση της ∆ημοτικής Επιτροπής, η οποία παραπέμπει σε μια θεματική αλλαγή του κυκλοφοριακού χάρτη της αχαϊκής πρωτεύουσας. Συγκεκριμένα, προβλέπονται τα εξής:

Αντιδρόμηση της Κορίνθου στο τμήμα της από την Ελ. Βενιζέλου έως τη Γούναρη.Θα λειτουργεί πλέον ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από τη Γούναρη στην Ελ. Βενιζέλου.

Αντιδρόμηση της Ναυαρίνου από τη Β. Ηπείρου έως την Παπαφλέσσα. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από τη Β. Ηπείρου στην Παπαφλέσσα.

Αντιδρόμηση της Κανακάρη από την Παπαφλέσσα έως την Αγίας Σοφίας. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από την Παπαφλέσσα στην Αγίας Σοφίας.

Αμφιδρόμηση της Αγίας Σοφίας από την Κορίνθου έως την Ελ. Στρατιώτου.

Αντιδρόμηση της Αράτου από την Ανδρούτσου έως την Αγ. Ανδρέου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από την Ανδρούτσου στην Αγ. Ανδρέου.

Αντιδρόμηση της Ζαΐμη από την Ανδρούτσου έως την Αγ. Ανδρέου.

Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνηση των οχημάτων από την Αγ. Ανδρέου στην Ανδρούτσου.

Αντιδρόμηση της Μαιζώνος από την Αράτου έως την Καρόλου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από την Αράτου στην Καρόλου.

Αντιδρόμηση της Κωνσταντινουπόλεως από την Καρόλου έως την Αγ. Σοφίας. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από την Καρόλου στην Αγ.Σοφίας.

Mονοδρόμηση της Ανδρούτσου από τη Σατωβριάνδου έως την Αράτου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από τη Σατωβριάνδου στη Ζαΐμη.

Αντιδρόμηση της Ανδρούτσου από τη Ζαΐμη έως την Αράτου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από τη Ζαΐμη στην Αράτου.

ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Κατόπιν αυτών των μεταβολών, οι αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες με κατεύθυνση από βορρά προς νότο θα διέρχονται μέσω της Κορίνθου, ενώ από νότο προς βορρά θα διέρχονται μέσω των οδών Κανακάρη, Αράτου, Μαιζώνος, Κωνσταντινουπόλεως και Αγίας Σοφίας. Όπως επισημαίνεται, «η υλοποίηση των προτεινόμενων επεμβάσεων είναι στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της βιώσιμης κινητικότητας μέσω ήπιων μορφών μετακίνησης».

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή