Απόκριες: Πότε πέφτουν Τσικνοπέμπτη και Καθαρά Δευτέρα – Πότε είναι οι αργίες

Facebook
Twitter

Από χτες Κυριακή 5 Φεβρουαρίου ξεκίνησε η περίοδος του Τριωδίου, και πλέον άρχισε επίσημα μια περίοδος δέκα εβδομάδων που φτάνει μέχρι και το Μεγάλο Σάββατο.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, πέφτει η Τσικνοπέμπτη αλλά και η Καθαρά Δευτέρα, που αποτελούν δύο μέρες για την τήρηση των εθίμων με το παραδοσιακό… τσίκνισμα (την Τσικνοπέμπτη) αλλά και το πέταγμα του χαρταετού (Καθαρά Δευτέρα).

Η Τσικνοπέμπτη πέφτει την πέμπτη μέρα της δεύτερης εβδομάδας του Τριωδίου, δηλαδή φέτος εορτάζεται την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023. Αξίζει, βεβάιως, να σημειψθεί ότι η Τσικνοπέμπτη δεν είναι αργία.

Η Καθαρά Δευτέρα φέτος πέφτει στις 27 Φεβρουαρίου 2023, και την ημέρα αυτή ξεκινάει η Σαρακοστή.

Από εκεί και μετά, ξεκινά και η αντίστροφη μέτρηση για το Πάσχα, που φέτος πέφτει στις 16 Απριλίου 2023.

Οι διακοπές των μαθητών την περίοδο του Πάσχα διαρκούν δύο εβδομάδες σε δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια αλλά και πανεπιστήμια.

Τα σχολεία αναμένεται να κλείσουν την Παρασκευή πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα, δηλαδή η τελευταία μέρα μαθημάτων θα είναι η 7η Απριλίου 2023, ενώ μαθητές και εκπαιδευτικοί θα επιστρέψουν στα θρανία στις 24 Απριλίου 2023.

Σε κάθε περίπτωση αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση από το Υπουργείο Παιδείας.

Οι αργίες του 2023

Καθαρά Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2023,

Ευαγγελισμός της Θεοτόκου 25 Μαρτίου 2023 (Σάββατο),

Μεγάλη Παρασκευή 14 Απριλίου 2023,

Μεγάλο Σάββατο 15 Απριλίου 2023,

Κυριακή του Πάσχα 16 Απριλίου 2023,

Δευτέρα του Πάσχα 17 Απριλίου 2023,

Εργατική Πρωτομαγιά 1 Μαΐου 2023 (Δευτέρα),

Αγίου Πνεύματος 5 Ιουνίου 2023 (Δευτέρα),

Κοίμηση της Θεοτόκου 15 Αυγούστου 2023 (Τρίτη),

28η Οκτωβρίου 2023 (Σάββατο),

Χριστούγεννα 25 Δεκεμβρίου 2023 (Δευτέρα),

Σύναξη της Θεοτόκου 26 Δεκεμβρίου 2023 (Τρίτη).

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Η μία και μοναδική Egoista («εγωίστρια» στα ιταλικά) ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά μίας Lamborghini και με το παραπάνω, χάρη στην ακραία σχεδίαση, την τεράστια ιπποδύναμη και τον supercar χαρακτήρα της.  Πρόσφατα, φέρεται να πουλήθηκε σε έναν Ελβετό συλλέκτη αυτοκινήτων ο οποίος έστειλε στη Lamborghini μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί.    Να τονίσουμε, πως από όταν την παρουσίασε η ιταλική εταιρεία το 2013, δεν είχε ποτέ σκοπό να την πουλήσει. Την ήθελε… δική της, εξού και το όνομα του μοντέλου.     Ωστόσο, όταν η Lamborghini είδε τα χρήματα που προσέφερε ο εύπορος Ελβετός να φτάνουν… ενιαψήφια τιμή, μόνο όχι δεν μπορούσε να πει. Βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, η Egoista πουλήθηκε έναντι σχεδόν 115 εκατομμυρίων (!) ευρώ!  Μέχρι πρότινος, η Egoista βρισκόταν στο μουσείο της Sant’Agata Bolognese και έβγαινε μόνο για να παρευρεθεί σε special event. Η απουσία της τώρα από το μουσείο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι έχει πράγματι πουληθεί.  Για να δώσουμε μία εικόνα του κυριολεκτικά μοναδικού αυτού supercar, η Lamborghini το παρουσίασε το 2013 στο πλαίσιο της 50ης επετείου της εταιρείας.     Πράγματι, ήταν μία κατασκευή που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά, με ριζοσπαστική σχεδίαση και εξωφρενικές επιδόσεις. Η πλήρως λειτουργική Egoista δεν πληροί τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο.  Όμως, κανείς μπορεί να την οδηγήσει στην πίστα έχοντας στην πλάτη του τον V10 των 5,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 600 ίππους και 560 Nm. Το μηχανικό σύνολο καλείται να κινήσει μόλις 950 κιλά, γεγονός που καθιστά την Egoista «πύραυλο», αφού ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ ώρα.    Όποιος κι αν είναι ο Ελβετός που υποτίθεται αγόρασε το μοναδικό αυτό μοντέλο, θα μπορεί να το χαίρεται αποκλειστικά μόνος του. Διότι είναι μονοθέσιο, με τον οδηγό να συγκρατείται από ζώνη τεσσάρων σημείων και το κόκπιτ να είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, για να μπεις/ βγεις από αυτό, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις το τιμόνι, αλά F1.  Μένει να μάθουμε επίσημα αν πράγματι η Egoista πουλήθηκε από τη Lamborghini και μάλιστα για σχεδόν 115 εκατομμύρια ευρώ!

Η μία και μοναδική Egoista («εγωίστρια» στα ιταλικά) ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά μίας Lamborghini και με το παραπάνω, χάρη στην ακραία σχεδίαση, την τεράστια ιπποδύναμη και τον supercar χαρακτήρα της. Πρόσφατα, φέρεται να πουλήθηκε σε έναν Ελβετό συλλέκτη αυτοκινήτων ο οποίος έστειλε στη Lamborghini μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί. Να τονίσουμε, πως από όταν την παρουσίασε η ιταλική εταιρεία το 2013, δεν είχε ποτέ σκοπό να την πουλήσει. Την ήθελε… δική της, εξού και το όνομα του μοντέλου. Ωστόσο, όταν η Lamborghini είδε τα χρήματα που προσέφερε ο εύπορος Ελβετός να φτάνουν… ενιαψήφια τιμή, μόνο όχι δεν μπορούσε να πει. Βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, η Egoista πουλήθηκε έναντι σχεδόν 115 εκατομμυρίων (!) ευρώ! Μέχρι πρότινος, η Egoista βρισκόταν στο μουσείο της Sant’Agata Bolognese και έβγαινε μόνο για να παρευρεθεί σε special event. Η απουσία της τώρα από το μουσείο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι έχει πράγματι πουληθεί. Για να δώσουμε μία εικόνα του κυριολεκτικά μοναδικού αυτού supercar, η Lamborghini το παρουσίασε το 2013 στο πλαίσιο της 50ης επετείου της εταιρείας. Πράγματι, ήταν μία κατασκευή που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά, με ριζοσπαστική σχεδίαση και εξωφρενικές επιδόσεις. Η πλήρως λειτουργική Egoista δεν πληροί τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Όμως, κανείς μπορεί να την οδηγήσει στην πίστα έχοντας στην πλάτη του τον V10 των 5,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 600 ίππους και 560 Nm. Το μηχανικό σύνολο καλείται να κινήσει μόλις 950 κιλά, γεγονός που καθιστά την Egoista «πύραυλο», αφού ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ ώρα. Όποιος κι αν είναι ο Ελβετός που υποτίθεται αγόρασε το μοναδικό αυτό μοντέλο, θα μπορεί να το χαίρεται αποκλειστικά μόνος του. Διότι είναι μονοθέσιο, με τον οδηγό να συγκρατείται από ζώνη τεσσάρων σημείων και το κόκπιτ να είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, για να μπεις/ βγεις από αυτό, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις το τιμόνι, αλά F1. Μένει να μάθουμε επίσημα αν πράγματι η Egoista πουλήθηκε από τη Lamborghini και μάλιστα για σχεδόν 115 εκατομμύρια ευρώ!

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή