ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

ΠΑΤΡΑ | Έκανε υπέρβαση το αστικό ΚΤΕΛ – Δρομολόγια για φοιτητές κάθε 4 λεπτά!

Facebook
Twitter

του Αχιλλέα Ροδίτη

Εφόσον στηλιτεύουμε και καταγράφουμε τα κακώς κείμενα, θα επισημαίνουμε και τα όσα γίνονται κι έχουν θετικό πρόσημο. Και ο λόγος αφορά το Αστικό ΚΤΕΛ της Πάτρας, αφού, όπως πληροφορηθήκαμε, εισέπραξε τα εύσημα από τον Αντιπρύτανη Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Μάρκο Μαραγκό για την πύκνωση των δρομολογίων μεταφοράς φοιτητών από και προς το ακαδημαϊκό ίδρυμα.

Κατ’ αρχάς, το έπραξε κατά τη διάρκεια του τριήμερου Φεστιβάλ υποδοχής πρωτοετών φοιτητών «Welcome to up» την προηγούμενη εβδομάδα. Από Παρασκευή αλλά κυρίως μες το Σαββατοκύριακο που συνήθως μειώνεται ο αριθμός διαθέσιμων λεωφορείων στη «γραμμή», η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ και οι εργαζόμενοι, πάσχισαν ώστε να εξασφαλίσουν αναχωρήσεις ανά 8 λεπτά!

Σύμφωνα μάλιστα με πηγές του ΚΤΕΛ, από τους συνολικά τρεις χιλιάδες φοιτητές που μετέβησαν στο Πανεπιστήμιο στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, τα αστικά μετέφεραν πάνω από το 1/3, δηλαδή περισσότερους από δύο χιλιάδες φοιτητές και φοιτήτριες!

Αλλά η προσπάθεια αυτή δεν εξαντλήθηκε μόνο στη διάρκεια του Φεστιβάλ. Φαίνεται πως επεκτείνεται και στην καθημερινότητα. Και αυτό επαληθεύεται στην πράξη από το γεγονός ότι τις καθημερινές είναι προγραμματισμένες αναχωρήσεις αστικών λεωφορείων τύπου «φυσαρμόνικα» ανά μόλις τέσσερα λεπτά! Και αυτό ισχύει καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, τόσο από την Πάτρα προς το Ρίο, όσο και αντιστρόφως.

Και είναι κάτι που η «Πολιτεία» είχε γράψει από τα μέσα Σεπτεμβρίου ότι σχεδιαζόταν να συμβεί, χωρίς ωστόσο να ήταν σίγουρο ότι θα γινόταν, αφού η επίτευξη του στόχου προϋπόθετε τρομερές υπερβάσεις. Παρ’ όλα αυτά επετεύχθη να μειωθεί ο χρόνος αναχωρήσεων από τα 8΄ στα μόλις 4-5’, εξασφαλίζοντας συχνή αλλά και λίγο πιο άνετη μετάβαση των φοιτητών στις σχολές ή αντιστοίχως επιστροφή τους στην πόλη.

Το θέμα είναι σημαντικό διότι θυμίζουμε ότι πέρυσι η προβληματική μετακίνηση είχε αποτελέσει μέχρι και θέμα στη Βουλή. Ενώ το ΚΤΕΛ Πατρών δεν είναι ένας δημόσιος φορέας άμεσα επιδοτούμενος αλλά μια ιδιωτική επιχείρηση που εν μέσω κρίσης καλείται να διαπρέψει.

 

 

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top