ΥΓΕΙΑ

Αξιωματούχος Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων: Ενδείξεις πως το εμβόλιο της AstraZeneca συνδέεται με θρομβώσεις

astrazeneca vaccine
Όπως μετέδωσε το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο επικεφαλής εμβολίων του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΜΑ) Μάρκο Καβαλέρι είπε στην ιταλική εφημερίδα «Il Messaggero» ότι «κατά τη γνώμη μου, μπορούμε να το πούμε τώρα, είναι σαφές ότι υπάρχει σχέση με το εμβόλιο», αν και δεν ήταν σαφές τι προκάλεσε μια τέτοια αντίδραση.

Υποστήριξε επίσης πως ο Οργανισμός μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα διαπιστώσει εάν τελικά υπάρχει σύνδεση.

Xτες, η πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών Μαρία Θεοδωρίδου μίλησε για ένα σπάνιο σύνδρομο θρόμβωσης και θρομβοπενίας που εκδηλώνεται και έχει απασχολήσει σχετικά με το αν σχετίζεται με το εμβόλιο της AstraZeneca, αναφέροντας ότι είναι πιο συχνό σε γυναίκες κάτω των 55 ετών.

Σύμφωνα με την ίδια, έχουν παρουσιαστεί περιστατικά σε όλο το φάσμα των ηλικιών ενώ στην Ελλάδα, σε σύνολο 346.000 δόσεων AstraZeneca, έχει αναφερθεί στον ΕΟΦ ένα επεισόδιο που έχει χαρακτηριστεί πιθανό να συνδέεται με το σκεύασμα και αυτό έχει συμπεριληφθεί στις αναφορές στον EMA.

You may also like

Comments are closed.

More in:ΥΓΕΙΑ