Το «Baby Shark», το παιδικό τραγούδι που αρχικά κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2016 αλλά έγινε μεγάλη επιτυχία το 2019, είναι επίσημα το βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube, καθώς πρόσφατα ξεπέρασε τα 10 δισεκατομμύρια views.
Ο διευθύνων σύμβουλος της PinkFong Co. και δημιουργός του «Baby Shark» ανέφερε: «Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι το αγαπημένο μας “Baby Shark” έφθασε σε ένα ακόμη αξιοσημείωτο ορόσημο. Ήταν ένα πραγματικά σημαντικό ταξίδι να είμαστε μάρτυρες του γεγονότος ότι το “Baby Shark” έχει συνδέσει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τις επόμενες περιπέτειες του “Baby Shark” που θα φέρουν απαράμιλλες εμπειρίες σε ακόμα περισσότερους θαυμαστές παντού».
Το «Baby Shark» ηχογραφήθηκε αρχικά από την εκπαιδευτική εταιρεία της Νότιας Κορέας και το ερμήνευσε ο 10χρονος Αμειρικανο-Κορεάτης τραγουδιστής Hope Segoine.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η επιτυχία έκανε πολλές προσωπικότητες στη βιομηχανία της μουσικής να διασκευάσουν το τραγούδι και να το κοινοποιήσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζοντας στιγμιότυπα με τα παιδιά τους να το χορεύουν. Το 2019, η δημοτικότητα του τραγουδιού οδήγησε σε περιοδεία και μια συλλογή NFTs (ψηφιακά πιστοποιητικά ιδιοκτησίας και αυθεντικότητας, που αντιστοιχούν σε μοναδικά αντικείμενα, ψηφιακά ή και φυσικά) αποτελούμενη από έξι μέρη.