Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Το γυμνό στιγμιότυπο που ανάρτησε για να «γιορτάσει» τη μουσική επιστροφή της

Facebook
Twitter

Αφού έκλεισε για ακόμα μία φορά το Instagram, η Μπρίτνεϊ Σπίαρς χρησιμοποιεί το Twitter για να επικοινωνήσει με το κοινό της και να αναρτήσει νέα στιγμιότυπα.

Με αφορμή την κυκλοφορία του ντουέτου της με τον Έλτον Τζον, με τίτλο «Hold me Closer», η ποπ σταρ έκανε δύο νέες δημοσιεύσεις.

 

Αρχικά, μοιράστηκε ένα σύντομο βίντεο, στο οποίο εκφράζει τη χαρά της για την επιτυχία του νέου τους τραγουδιού, ενώ στη συνέχεια δημοσίευσε ένα ακόμα γυμνό στιγμιότυπο.

«Γεια σου σερ Έλτον Τζον. Είμαστε νούμερο 1 σε 40 χώρες. Ουάου. Είμαι στη μπανιέρα αυτή τη στιγμή και πρόκειται να περάσω την καλύτερη μέρα που είχα ποτέ. Ελπίζω να είστε καλά», ακούγεται να λέει στο κλιπ.

Στη συνέχεια, δημοσίευσε μία γυμνή της φωτογραφία, όπως συνηθίζει να κάνει το τελευταίο διάστημα, για να «γιορτάσει» την επιτυχία της.

Ειδικότερα, η Μπρίτνεϊ Σπίαρς ανάρτησε μία φωτογραφία που τη δείχνει στην άκρη της μπανιέρας της να κρατά το στήθος της και να καλύπτει το κάτω μέρος του σώματός της με ένα λευκό σεντόνι.

μπριτνει

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Έλτον Τζον εξήγησε πώς έπεισε την τραγουδίστρια να μπει ξανά στο στούντιο για πρώτη φορά, μετά από έξι χρόνια αποχής.

«Έλειπε πολύ καιρό και υπήρχε ένας φόβος, γιατί είχε προδοθεί πολλές φορές και για ένα μεγάλο διάστημα, απείχε από τη δημοσιότητα. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, την κρατούσαμε από το χέρι, καθησυχάζοντάς την πως όλα θα πάνε καλά», δήλωσε στον Guardian ο Έλτον Τζον.

Στη συνέχεια ανέφερε πως είναι ενθουσιασμένος που συνεργάζεται επιτέλους μαζί της, καθώς είναι μεγάλος θαυμαστής της, ενώ τόνισε επίσης, πως αυτό το βήμα θα την κάνει να πιστέψει και πάλι στον εαυτό της.

«Είμαι ενθουσιασμένος, είναι μεγάλη επιτυχία. Θα της δώσει αυτοπεποίθηση, περισσότερη από αυτή που έχει. Θα συνειδητοποιήσει πόσο την αγαπούν οι άνθρωποι και πόσο νοιάζονται για εκείνοι, όλοι θέλουν να είναι ευτυχισμένοι. Αυτό είναι το μόνο που θα ήθελε ο οποιοσδήποτε, ειδικότερα μετά από μία τόσο τραυματική περίοδο», είπε χαρακτηριστικά ο Έλτον Τζον.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Η μία και μοναδική Egoista («εγωίστρια» στα ιταλικά) ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά μίας Lamborghini και με το παραπάνω, χάρη στην ακραία σχεδίαση, την τεράστια ιπποδύναμη και τον supercar χαρακτήρα της.  Πρόσφατα, φέρεται να πουλήθηκε σε έναν Ελβετό συλλέκτη αυτοκινήτων ο οποίος έστειλε στη Lamborghini μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί.    Να τονίσουμε, πως από όταν την παρουσίασε η ιταλική εταιρεία το 2013, δεν είχε ποτέ σκοπό να την πουλήσει. Την ήθελε… δική της, εξού και το όνομα του μοντέλου.     Ωστόσο, όταν η Lamborghini είδε τα χρήματα που προσέφερε ο εύπορος Ελβετός να φτάνουν… ενιαψήφια τιμή, μόνο όχι δεν μπορούσε να πει. Βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, η Egoista πουλήθηκε έναντι σχεδόν 115 εκατομμυρίων (!) ευρώ!  Μέχρι πρότινος, η Egoista βρισκόταν στο μουσείο της Sant’Agata Bolognese και έβγαινε μόνο για να παρευρεθεί σε special event. Η απουσία της τώρα από το μουσείο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι έχει πράγματι πουληθεί.  Για να δώσουμε μία εικόνα του κυριολεκτικά μοναδικού αυτού supercar, η Lamborghini το παρουσίασε το 2013 στο πλαίσιο της 50ης επετείου της εταιρείας.     Πράγματι, ήταν μία κατασκευή που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά, με ριζοσπαστική σχεδίαση και εξωφρενικές επιδόσεις. Η πλήρως λειτουργική Egoista δεν πληροί τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο.  Όμως, κανείς μπορεί να την οδηγήσει στην πίστα έχοντας στην πλάτη του τον V10 των 5,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 600 ίππους και 560 Nm. Το μηχανικό σύνολο καλείται να κινήσει μόλις 950 κιλά, γεγονός που καθιστά την Egoista «πύραυλο», αφού ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ ώρα.    Όποιος κι αν είναι ο Ελβετός που υποτίθεται αγόρασε το μοναδικό αυτό μοντέλο, θα μπορεί να το χαίρεται αποκλειστικά μόνος του. Διότι είναι μονοθέσιο, με τον οδηγό να συγκρατείται από ζώνη τεσσάρων σημείων και το κόκπιτ να είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, για να μπεις/ βγεις από αυτό, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις το τιμόνι, αλά F1.  Μένει να μάθουμε επίσημα αν πράγματι η Egoista πουλήθηκε από τη Lamborghini και μάλιστα για σχεδόν 115 εκατομμύρια ευρώ!

Η μία και μοναδική Egoista («εγωίστρια» στα ιταλικά) ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά μίας Lamborghini και με το παραπάνω, χάρη στην ακραία σχεδίαση, την τεράστια ιπποδύναμη και τον supercar χαρακτήρα της. Πρόσφατα, φέρεται να πουλήθηκε σε έναν Ελβετό συλλέκτη αυτοκινήτων ο οποίος έστειλε στη Lamborghini μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί. Να τονίσουμε, πως από όταν την παρουσίασε η ιταλική εταιρεία το 2013, δεν είχε ποτέ σκοπό να την πουλήσει. Την ήθελε… δική της, εξού και το όνομα του μοντέλου. Ωστόσο, όταν η Lamborghini είδε τα χρήματα που προσέφερε ο εύπορος Ελβετός να φτάνουν… ενιαψήφια τιμή, μόνο όχι δεν μπορούσε να πει. Βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, η Egoista πουλήθηκε έναντι σχεδόν 115 εκατομμυρίων (!) ευρώ! Μέχρι πρότινος, η Egoista βρισκόταν στο μουσείο της Sant’Agata Bolognese και έβγαινε μόνο για να παρευρεθεί σε special event. Η απουσία της τώρα από το μουσείο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι έχει πράγματι πουληθεί. Για να δώσουμε μία εικόνα του κυριολεκτικά μοναδικού αυτού supercar, η Lamborghini το παρουσίασε το 2013 στο πλαίσιο της 50ης επετείου της εταιρείας. Πράγματι, ήταν μία κατασκευή που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά, με ριζοσπαστική σχεδίαση και εξωφρενικές επιδόσεις. Η πλήρως λειτουργική Egoista δεν πληροί τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Όμως, κανείς μπορεί να την οδηγήσει στην πίστα έχοντας στην πλάτη του τον V10 των 5,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 600 ίππους και 560 Nm. Το μηχανικό σύνολο καλείται να κινήσει μόλις 950 κιλά, γεγονός που καθιστά την Egoista «πύραυλο», αφού ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ ώρα. Όποιος κι αν είναι ο Ελβετός που υποτίθεται αγόρασε το μοναδικό αυτό μοντέλο, θα μπορεί να το χαίρεται αποκλειστικά μόνος του. Διότι είναι μονοθέσιο, με τον οδηγό να συγκρατείται από ζώνη τεσσάρων σημείων και το κόκπιτ να είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, για να μπεις/ βγεις από αυτό, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις το τιμόνι, αλά F1. Μένει να μάθουμε επίσημα αν πράγματι η Egoista πουλήθηκε από τη Lamborghini και μάλιστα για σχεδόν 115 εκατομμύρια ευρώ!

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή