ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Χρήστος Ντεμίρης: «Μονόδρομος» η αυστηρότητα για το διπλοπαρκάρισμα

Facebook
Twitter
Η Τροχαία Πατρών δεν… χαρίζεται. Παρά την γνωστή έλλειψη προσωπικού στη συγκεκριμένη Υπηρεσία, οι άνδρες της καταβάλλουν προσπάθεια για να αντιμετωπίσουν το απίστευτο κυκλοφοριακό κομφούζιο στο κέντρο της πόλης, εξαιτίας των διπλοπαρκαρισμένων.

Τα σφυρίγματα τροχονόμων είναι σε καθημερινή διάταξη, όπως και το… κυνήγι αφαίρεσης πινακίδων. Η κεντρική φωτογραφία της «Πολιτείας» τραβήχτηκε πρωινό του προηγούμενου Σαββάτου και δείχνει το διπλοπαρκαρισμένο όχημα στην οδό Κορίνθου, στο ύψος της Πατρέως, τον τροχονόμο που λίγο νωρίτερα είχε αφαιρέσει την πινακίδα κυκλοφορίας από το όχημα και πιο μπροστά το αυτοκίνητο της Τροχαίας.

Συνεχίζεται το «σαφάρι» της Τροχαίας στο κέντρο της Πάτρας αλλά και στην περιοχή των Βραχνεϊκων, με πρώτο στόχο τα διπλοσταθμευμένα Ι.Χ. 

Οι αστυνομικοί κυριολεκτικά «όργωναν» όλη την Κορίνθου. Όποιος δεν απομάκρυνε άμεσα το διπλοσταθμευμένο όχημα του, οι αστυνομικοί της Τροχαίας έπαιρναν την πινακίδα και προχωρούσαν παρακάτω…

25 ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

Είναι εντυπωσιακό ότι… πάνω από 25 πινακίδες κυκλοφορίας αφαιρούνται κατά μέσο όρο την ημέρα από διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα στην Πάτρα, και μόνο στα στενά όρια του ιστορικού κέντρου της πόλης! Πλην, δηλαδή, των πινακίδων που αφαιρούνται σε άλλα σημεία εκτός κέντρου και εκτός των προστίμων παράνομης στάθμευσης που βεβαιώνονται και ανέρχονται σε αρκετές δεκάδες καθημερινά.

Όλα αυτά, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Τροχαίας Πατρών και τις δηλώσεις που προ ημερών έκανε για το θέμα στην «Πολιτεία» ο διοικητής του Τμήματος Χρήστος Ντεμίρης. Ο οποίος μάλιστα τόνισε: «Κανείς αστυνομικός δεν παραμένει μέσα στα γραφεία. Είναι όλοι έξω στον δρόμο, για να συμβάλλουμε όσο το δυνατόν στο να απαλυνθεί λίγο το αυξημένο κυκλοφοριακό πρόβλημα, εξαιτίας της στάθμευσης σε διπλή σειρά».

Και βέβαια, η εντολή «κανείς ένστολος στα γραφεία, όλοι έξω στον δρόμο», εφαρμόζεται πρώτα απ’ όλα από τον ίδιο τον διοικητή ο οποίος καθημερινά περιπολεί στο κέντρο της πόλης προβαίνοντας και προσωπικά στην αφαίρεση πινακίδων.

parkometra parking

Το «σαφάρι» της Τροχαίας κατά των διπλοπαρκαρισμένων οχημάτων είναι καθημερινά σε εξέλιξη στις εξής οδούς: Κορίνθου, Μαιζώνος, Κανακάρη και Αγ. Ανδρέου και στο πλαίσιο από την οδό Αράτου μέχρι την οδό Γούναρη ή και Μιαούλη.

Σύμφωνα με τον κ. Ντεμίρη, η αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος με εξάντληση της αυστηρότητας επί των προστίμων που προβλέπει ο Κ.Ο.Κ. είναι «μονόδρομος». Και αυτό διότι η στάθμευση σε διπλή σειρά οδηγεί σε τρομερά απίστευτο μποτιλιάρισμα αφού παρεμποδίζεται και άρα μειώνεται η ταχεία ροή στα κινούμενα μικρά και μεγάλα οχήματα.

«Δεν υπάρχει άλλος… δρόμος. Είμαστε υποχρεωμένοι να αδειάζουμε τους δρόμους για να μην υπάρχει μποτιλιάρισμα», σημειώνει ο έμπειρος αξιωματικός και διοικητής της Τροχαίας Πατρών.

Θυμίζουμε ότι για αυτόν ακριβώς τον λόγο (για το έντονο κυκλοφοριακό χάος) ο κ. Ντεμίρης είχε οδηγηθεί, τον Οκτώβριο, στην υποβολή αιτήματος στον Δήμο Πατρέων, να απαγορεύσει γενικώς την στάθμευση σε Κορίνθου και Μαιζώνος, από Αράτου έως Γούναρη, ώστε όποιος επιθυμεί να κάνει στάση για λίγα λεπτά τουλάχιστον να μην το έκανε σε διπλή σειρά.

Όμως το αίτημα αυτό δεν εισακούστηκε εκ μέρους του Δήμου, με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο Πολεοδομικού – Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού, Δόμησης και Δημοτικής Περιουσίας, Μιχάλη Αναστασίου, να απαντά προ μηνών μέσω της «Πολιτείας», ότι οποιαδήποτε συζήτηση για αυτό το θέμα θα ήταν άκυρη λόγω των αλλαγών που πρόκειται να συμβούν στο επίμαχο τμήμα του ιστορικού κέντρου της πόλης. Θέτοντας επίσης και την παράμετρο των 100.000 οχημάτων, περίπου, των μονίμων κατοίκων του κέντρου της Πάτρας.

«ΣΑΦΑΡΙ» ΚΑΙ

ΣΤΑ ΒΡΑΧΝΕΪΚΑ

Ανάλογο «σαφάρι» της Τροχαίας Πατρών γίνεται κάθε βράδυ και στην παραλιακή οδό των Βραχνεϊκων (ένθετη φωτογραφία). Με σκοπό να μειωθεί έστω και λίγο το αφόρητο κυκλοφοριακό πρόβλημα.

«Κάνουμε διαρκώς επιτόπιους ελέγχους στην απαγορευτική κίτρινη διαγράμμιση που μπήκε πριν από ενάμιση μήνα και προσπαθούμε να επιβάλουμε την κυκλοφοριακή τάξη ώστε και η ροή κίνησης να είναι ομαλή, και κυριότερα να διεξάγεται με ασφάλεια για πεζούς και επιβαίνοντες», επισημαίνει ο κ. Ντεμίρης.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top