ΚΟΙΝΩΝΙΑΠΑΤΡΑ - Δ. ΕΛΛΑΔΑΠΟΛΙΤΕΙΑ

Πάτρα: Δικαίωση για τη μαθήτρια και την… επίμονη μητέρα της

panellinies 2021
Ένα θέμα που έφερε πριν από δύο εβδομάδες στο «φως» η «Πολιτεία» και αφορά σε νεαρή μαθήτρια που μετά από επιμονή της μητέρας της να γράψει στις Πανελλαδικές έστω κι αν γνώριζε ότι δεν θα βαθμολογηθεί το γραπτό της επειδή ήταν μετεξεταστέα για Σεπτέμβρη, ίσως τελικά να έχει αίσιο τέλος για την υποψήφια.

Ίσως δηλαδή, να βαθμολογηθούν κανονικά τα γραπτά της και να «μετρήσει» επισήμως η συμμετοχή της στις πανελλήνιες εξετάσεις.

Να ένα ακόμα παράδειγμα της δημοσιογραφικής κάλυψης καθημερινών υποθέσεων της… διπλανής πόρτας. Όλα αυτά καθώς η δημοσιοποίηση της περίπτωσης της μαθήτριας του 6ου ΕΠΑΛ της Πάτρας από την εφημερίδα μας και το ειδησεογραφικό μας site politeianews.gr, έγινε αντιληπτή από τα μέλη της κοινότητας των «Ανάδοχων Εκπαιδευτικών». Μιας ομάδας εθελοντών εν ενεργεία και συνταξιούχων εκπαιδευτικών, που στηρίζει την ένταξη στο δημόσιο σχολείο των ασυνόδευτων ανηλίκων προσφύγων, αλλά καταπιάνεται με κάθε τι που αφορά τη σχολική κοινότητα και τον χώρο της Εκπαίδευσης.

Ο κ. Βασίλης Μπανός, Θεσσαλονικιός συνταξιούχος εκπαιδευτικός και νομικός αλλά και Πρόεδρος των «Ανάδοχων Εκπαιδευτικών», επικοινώνησε με την «Πολιτεία», ζητώντας να έρθει σε επαφή με την μητέρα της μαθήτριας διότι είναι σε εξέλιξη διαβούλευση της ομάδας με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προκειμένου αφενός να δοθεί η δυνατότητα επαναληπτικών εξετάσεων τον Σεπτέμβρη σε όσα παιδιά δεν μετείχαν στις Πανελλήνιες εξαιτίας του ότι έμειναν μετεξεταστέοι για Σεπτέμβρη.

«Γίνεται μια προσπάθεια, λόγω της έκτακτης συγκυρίας με την πανδημία, ώστε τα παιδιά να δώσουν τα μαθήματα τους και εφόσον περάσουν να τους δοθεί η δυνατότητα επαναληπτικών εξετάσεων εντός Σεπτεμβρίου», δήλωσε ο ίδιος, διευκρινίζοντας ότι το επιχείρημα για το αίτημα είναι ότι όσοι έμεναν μετεξεταστέοι έδιναν το μάθημα εντός Ιουνίου για να έχουν δυνατότητα συμμετοχής ή μη στις πανελλαδικές.

Στο πλαίσιο όμως αυτό το ότι η πατρινή μαθήτρια τελικά μπόρεσε να συμμετάσχει στις Πανελλήνιες, αυξάνει την πιθανότητα να υιοθετηθεί το γραπτό της και να βαθμολογηθεί κανονικά.

Στην εν λόγω μαθήτρια ανακοινώθηκε πως «δεν είχε δικαίωμα» συμμετοχής στις Πανελλήνιες Εξετάσεις επειδή ήταν μετεξεταστέα για Σεπτέμβρη, άρα δεν είχε ολοκληρώσει το σχολείο και συνεπώς θα ήταν «άκυρη», όπως της είπαν, η συμμετοχή της στις Πανελλαδικές.

Το γεγονός όμως προκάλεσε την οργή της μητέρας της η οποία προκάλεσε on line διαβούλευση μεταξύ της ίδιας, της διεύθυνσης του σχολείου και της αρμόδιας για τέτοια θέματα επιτροπής του υπουργείου Παιδείας, όπου εμφανίστηκε αδυναμία να της δοθεί αυτό που ζητούσε επίμονα: Μια νομικά τεκμηριωμένη απάντηση στο τι σημαίνει «άκυρη συμμετοχή» εφόσον το όνομα της προϋπήρχε, άρα μπορούσε να συμμετάσχει.

Απαιτώντας να της δείξουν τον νόμο που προβλέπει κάτι τέτοιο οδήγησε άπαντες σε αδιέξοδο. Έτσι, κατάφερε ώστε η κόρη της να περάσει κανονικά στην τάξη για να γράψει. Ήξερε όμως πως… δεν θα βαθμολογούνταν το γραπτό της. Αλλά, όπως εξήγησε η μητέρα στους καθηγητές, ο μόνος σκοπός της ήταν, η κόρη της να πάρει το «βάπτισμα του πυρός», αφού είχε προετοιμαστεί, και μέσα από το βίωμα του άγχους να συνειδητοποιήσει τη σοβαρότητα και να γίνει πιο συνεπής και υπεύθυνη εν όψει των επόμενων πανελλαδικών, του χρόνου. Φαίνεται όμως ότι ίσως η επιμονή αυτή να… βγει σε καλό!

 

 

 

You may also like

Comments are closed.