Συμπληρώθηκαν φέτος δύο χρόνια, όταν μια φωτογραφία από το κατάστρωμα της ελληνικής φρεγάτας «Θεμιστοκλής» έκανε τον γύρο του διαδικτύου, προκαλώντας ρίγος συγκίνησης σε εκατομμύρια Έλληνες. Ήταν τότε που το πολεμικό μας πλοίο, συμμετέχοντας στη μόνιμη ναυτική δύναμη του ΝΑΤΟ (SNMG2), κατέπλευσε στο λιμάνι του Σαράιμπουρνου στην Κωνσταντινούπολη.
Το φωτογραφικό στιγμιότυπο παραμένει μέχρι και σήμερα, ένα ζωντανό σύμβολο ναυτικής υπερηφάνειας. Η στιγμή της έπαρσης της σημαίας την ώρα του ηλιοβασιλέματος, με τα μέλη του πληρώματος σε απόλυτη παράταξη και τη γαλανόλευκη να κυματίζει στον Βόσπορο έχοντας στο βάθος τον εμβληματικό τρούλο της Αγίας Σοφίας, αποτελεί ένα κάδρο-κειμήλιο.
Για τους άνδρες και τις γυναίκες των Ενόπλων Δυνάμεων που βρέθηκαν τότε πάνω στη φρεγάτα «Θεμιστοκλής», η εκτέλεση του καθήκοντος με αυτό το συγκεκριμένο φόντο ήταν μια εμπειρία ζωής. Για όλους εμάς τους υπόλοιπους, είναι μια υπενθύμιση ότι η ιστορία κουβαλάει ένα βάρος που το Πολεμικό μας Ναυτικό ξέρει να σηκώνει ψηλά, σε κάθε γωνιά των θαλασσών.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης


