ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

ΔΥΤΙΚΗ ΑΧΑΪΑ: Εν έτη 2024… χωριά “αποκλεισμένα” λόγω λίγων δρομολογίων! Αυτό προσπάθησε να λύσει ο Δήμαρχος με τη συνάντηση του με το ΚΤΕΛ

Facebook
Twitter
| ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΝΑΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

 

του Αχιλλέα Ροδίτη (από εφ. Πολιτεία)

Πίσω από την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα με την διοίκηση του υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας υπάρχει η έντονη προσπάθεια για να δρομολογηθεί, επιτέλους, η λύση σε ένα πρόβλημα που «γονατίζει» την αγορά και ειδικά το λιανεμπόριο, στη Δυτική Αχαΐα και την πόλη της Κ. Αχαΐας.

Και αυτό το «γονάτισμα» λειτουργεί ως «ντόμινο» με δυσμενείς επιπτώσεις και συνέπειες σε όλο το φάσμα της τοπικής οικονομίας, αγγίζοντας κατ’ αρχάς τους επαγγελματίες της περιοχή και όλου του δήμου, αλλά φθάνοντας εν συνεχεία και σε όλες τις κατηγορίες πολιτών. Με άλλα λόγια, δεν κυκλοφορεί το χρήμα!

ΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ…!

Γιατί όλο αυτό; Διότι δεν υπάρχει διασύνδεση μεταφορική των χωριών με την Κ. Αχαΐα. Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ εξασφαλίζουν λειψά δρομολόγια, σχεδόν ανύπαρκτα. Όπως μας λέει και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της Δυτικής Αχαΐας κ. Ανδρέας Φώτου «ορισμένα χωριά δεν έχουν καθόλου δρομολόγια και είναι εντελώς αποκομμένα και κάποια άλλα ναι μεν έχουν, όμως μόλις ένα-δύο την βδομάδα»! Και για να γίνει πιο κατανοητό το πρόβλημα, τα δρομολόγια εκτελούνται στις 7 με 8 το πρωί, μεταφέρουν επιβάτες στην Κ. Αχαΐα και τους ξαναπαίρνουν για την επιστροφή στις 2 μετά το μεσημέρι. Σε άλλες πάλι περιπτώσεις, εκτελούνται δρομολόγια σε χρόνο «ντε-τε», υπό την έννοια ότι φθάνουν στην Κ. Αχαΐα και παραμένουν μόνο για δύο ώρες, το πολύ.

 

ΠΕΦΤΕΙ Ο ΤΖΙΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΓΑΖΙΩΝ

ανδρεασ φωτου 2ο θεμα

Ως αποτέλεσμα αυτού, κανείς – ή σχεδόν κανείς – δεν παίρνει την απόφαση να μεταβεί από το χωριό του στην Κ. Αχαΐα για να κάνει… ψώνια!

Δεν θα υποστεί τέτοια ταλαιπωρία μόνο και μόνο για να ψωνίσει, παρά μόνον εάν υπάρχει σοβαρή ανάγκη.

Θα χρησιμοποιήσει τη δυνατότητα μετακίνησης με το ΚΤΕΛ μόνο αν κάποιος πρέπει να πάει στον γιατρό ή αν έχει ανάγκη να αγοράσει κάτι που του είναι εντελώς απαραίτητο.

Έτσι, ο κύκλος εργασιών για τις εμπορικές, κι όχι μόνο, επιχειρήσεις, (αφού είναι και η εστίαση και πολλά ακόμη), είναι στο ναδίρ. Όταν όμως θα μπορούσε να βρίσκεται σε πολύ καλύτερη μοίρα εάν η διασύνδεση των απομακρυσμένων περιοχών του δήμου με την πρωτεύουσά του, ήταν εξασφαλισμένη και είχε επιλυθεί προ πολλού, όπως κανονικά θα έπρεπε να είχε συμβεί.

ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

Πρωτίστως, όμως, είναι αδικία για τους πολίτες. Ειδικά τους μέσης ηλικίας και άνω. Αλλά και για τους πολύ νεότερους. Ή καλύτερα, για όλους όσους δεν διαθέτουν δικό τους όχημα. Ακόμα και λόγω ανάγκης να θέλεις να πας, από το χωριό σου στην Κ. Αχαΐα, πρέπει να «οπλιστείς» με δύναμη και υπομονή και να κάνεις «ταξίδι» ταλαιπωρίας. Σκεφθείτε ηλικιωμένο που πρέπει να πάει στον γιατρό, ακόμα ακόμα, αλλά έχει στην διάθεσή του μόνο ένα δρομολόγιο την εβδομάδα και μόλις μια-δυο ώρες διαθέσιμες για να τα κάνει όλα μέχρι να πρέπει να επιβιβαστεί ξανά και να επιστρέψει.

ΓΡ. ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΥΣΗ

ΓΡ.ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ pic

 

Έτσι, δεν ήταν τυχαία η συνάντηση του Δημάρχου, Γρηγόρη Αλεξόπουλου με τον Πρόεδρο του ΚΤΕΛ Ανδρέα Μανωλόπουλο. Θέλει ακριβώς να δώσει λύση στο πρόβλημα.

«Επιβάλλεται να εξασφαλίσουμε τη μετακίνηση των πολιτών μας, και έπρεπε ήδη να ήταν διευθετημένο ένα τέτοιο θέμα», δηλώνει στην «Πολιτεία».

Προσθέτοντας, όμως, και την παράμετρο της εξασφάλισης περισσότερων δρομολογίων, ειδικά όσο βαίνουμε προς το καλοκαίρι, μεταξύ Πάτρας και Δυτικής Αχαΐας, έτσι ώστε, και οι αναρίθμητοι νέοι Πατρινοί να μπορούν καθ’ όλη τη μέρα να μεταβαίνουν στις ακτές και τα καταστήματα της περιοχής και να επιστρέφουν με ασφάλεια στην Πάτρα.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

0021

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top