Εγκυος θα γεννούσε μες στο αυτοκίνητο στην Περιμετρική! Διαμαρτυρίες για τις “μόνιμες” κορύνες και την μη κατασκευή εξόδου στα Μποζαϊτικα

Facebook
Twitter
perimetriki patra (1)

 – Οι κορύνες που υπάρχουν μόνιμα σε πολλά τμήματα της μεγάλης περιμετρικής Πατρών προκαλούν ερωτήματα και απορίες σε οδηγούς.

του Αχιλλέα Ροδίτη

«Έπρεπε να πάω την έγκυο γυναίκα μου στο νοσοκομείο και έπεσα στην κίνηση ανάμεσα στις κορύνες της περιμετρικής. Κι αν δεν καλούσα το 100 και δεν έρχονταν οι αστυνομικοί της ΔΙΑΣ η γυναίκα μου θα είχε γεννήσει στο αυτοκίνητο»! Αυτά κατήγγειλε στην «Πολιτεία» συμπολίτης περιγράφοντας την περιπέτεια που βίωσε την προηγούμενη εβδομάδα όταν έπρεπε να μεταφέρει την σύζυγό του από τα Τσουκαλέικα στο νοσοκομείο του Ρίου, για να φέρει στον κόσμο το πέμπτο τους παιδί. Δυστυχώς είχε να αντιμετωπίσει την κίνηση στην παλιά εθνική Πατρών-Πύργου, μετά τις αμέτρητες κορύνες στην ευρεία παράκαμψη της πόλης και στο τέλος το μποτιλιάρισμα στον στενό διάδρομο από την κλειστή έξοδο Μποζαϊτίκων μέχρι να βγει στην εθνική και να κινηθεί προς Ρίο.

Το ερώτημα «γιατί υπάρχουν πάντα κορύνες» στην μεγάλη περιμετρική της Πάτρας ενώ πολλές φορές δεν υπάρχουν και συνεργεία που να κάνουν εργασίες, τίθεται από πολλούς οδηγούς. Δεν είναι μία ή δύο φορές που έχει συζητηθεί ευρέως το πρόβλημα των μόνιμων κορύνων που συναντά κανείς εισερχόμενος στον συγκεκριμένο δρόμο. Εδώ και καιρό ή μάλλον, εδώ και χρόνια, γίνεται η ίδια συζήτηση. Αλλά ούτε έχει διορθωθεί κάτι, ούτε έχει βελτιωθεί η κατάσταση. Αλλά ούτε κι έχει δοθεί κάποια επίσημη απάντηση ώστε να αποσαφηνιστεί από κάποιον υπεύθυνο, «γιατί» υπάρχουν μόνιμα κορύνες σε αρκετά τμήματα της ευρείας παράκαμψης.

Σχεδόν πάντα θα συναντήσεις εμπόδια είτε στο ένα ρεύμα οδηγείς, προς Αθήνα, είτε στο άλλο, προς Πύργο. Και το πιο σημαντικό είναι ότι δεν είναι και λίγες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες ναι μεν βλέπεις ειδικές σημάνσεις και κορύνες λόγω έργων, αλλά δεν βλέπεις πουθενά συνεργεία να εκτελούν εργασίες. Είναι από τις απορίες που έχουν διατυπωθεί και εκφραστεί δημοσίως πολλές φορές από πατρινούς οδηγούς αλλά και από διερχόμενους που το έχουν αναδείξει σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Και είναι μια απορία που χρήζει μιας εξήγησης.

 

2 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ

Ουδέν νεότερον για την έξοδο Μποζαϊτίκων

perimetriki patra (2)

Τον Μάρτιο του 2024, σε ρεπορτάζ της «Πολιτείας», η Ολυμπία Οδός διαβεβαίωνε ότι μέχρι το τέλος του έτους (2024) θα είχε ολοκληρωθεί το έργο κατασκευής της εξόδου της μεγάλης περιμετρικής Πατρών στο ύψος των Μποζαϊτίκων. Μάλιστα, εκπρόσωποι της «Ολυμπίας Οδού» είχαν επισημάνει πως το έργο  ανακατασκευής της γέφυρας και δημιουργίας νέας εξόδου προς Μποζαϊτικα θα είχε φθάσει στην τελική του φάση και θα είχε παραδοθεί, (εκτός άλλου απροόπτου, όπως τονιζόταν), πριν το τέλος του 2024. Έναν ολόκληρο χρόνο και δύο μήνες μετά,  οι εργασίες συνεχίζονται ακόμη, οι κορύνες εξακολουθούν να υπάρχουν και να στέλνουν τους οδηγούς στο Ρίο.

Όσοι δηλαδή κινούνται στην μεγάλη περιμετρική της πόλης, με κατεύθυνση από Πύργο προς Αθήνα, αν θέλουν να βγουν πριν το Ρίο, είναι εντελώς αδύνατο. Είναι αναγκασμένοι να κινούνται έως το ύψος του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου κι από εκεί να γυρίσουν πίσω. Κάτι που αποθαρρύνει πολλούς απ’ το να επιλέξουν ως εναλλακτική διαδρομή την max περιμετρική της Πάτρας, για να βρεθούν σε ελάχιστα λεπτά απ’ τη μια πλευρά της πόλης στην άλλη.

Θυμίζουμε πως στις 23 Ιουλίου του 2023, κατέρρευσε τμήμα της γέφυρας στην Διοδώρου, στην περιοχή των Μποζαϊτίκων, με απολογισμό έναν νεκρό και οκτώ τραυματίες. Ήταν ένα μοιραίο συμβάν όμως που έλαβε χώρα στο πλαίσιο προγραμματισμένης κατεδάφισης και ενώ υπήρχε απαγόρευση κυκλοφορίας επί τρεις ημέρες, με σκοπό την ανακατασκευή της κάτω διάβασης.

ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ – ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή