Εικόνες ντροπής… μπροστά από τα αθλητικά κοσμήματα της Πάτρας!

Facebook
Twitter
Αυτή είναι η εικόνα σε όλο το μήκος της νησίδας των 600 μέτρων επί της Πατρών Κλάους από τη συμβολή των οδών Πέλοπος και Ρίτσου. Όπως δηλώνουν κάτοικοι στην «Πολιτεία», ποτέ δεν καθαρίζεται από τα συνεργεία του Δήμου Πατρέων (καθαρίζουν μόνο τα πεζοδρόμια στην άνοδο και στην κάθοδο) με την αιτιολογία ότι η νησίδα ανήκει στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος

Μπροστά στη θύρα 1 του γυμναστηρίου «Κώστας Πετρόπουλος»,  εάν κάποιος επιχειρήσει να εισέλθει από την νότια πλευρά και το ρεύμα προς Πάτρα, Θα πρέπει να προσπεράσει το ανισόπεδο υψόμετρο που έχει δημιουργηθεί από τις ρίζες του δέντρου του πεζοδρομίου, που το έχει φουσκώσει,  ενώ σε λίγο καιρό το σαμαράκι στο δρόμο κυκλοφορίας θα είναι εμφανέστατο!!!!

Το τμήμα του δρόμου επί της Πατρών Κλάους που ξεκινά με νησίδα από τον Άγιο Γεώργιο Λάγγουρα και τη συμβολή  της οδού Πέλοπος μέχρι και τη συμβολή της οδού Ρίτσου που στρίβεις για την είσοδο του Παμπελοποννησιακού Σταδίου είναι συνολικά 640 μέτρα. Ίσως είναι το πιο πολυσύχναστο μέρος της Πάτρας μιας και καθημερινά περπατούν χιλιάδες αθλητές, πεζοί και διέρχονται φυσικά και αυτοκίνητα για να πάνε στις πιο άρτιες και καθαρότερες εγκαταστάσεις που υπάρχουν στην Ελλάδα και δεν είναι άλλες από αυτές του κολυμβητηρίου «Αντώνη Πεπανός»,  το κλειστού γυμναστηρίου «Κώστας Πετροπούλος» και του Παμπελοποννησιακού Σταδίου. Πρέπει να σημειωθεί ότι τα γήπεδα αυτά είναι ανοιχτά 363 μέρες το χρόνο εκτός από την Κυριακή του Πάσχα και την ημέρα των Χριστουγέννων και τα επισκέπτονται χιλιάδες αθλητές από διάφορα αθλήματα όχι μόνον από την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό για τους διεθνείς αγώνες που πραγματοποιούνται. Δυστυχώς το τμήμα αυτό του δρόμου είναι το χειρότερο ως εικόνα της πόλης και γινόμαστε Πανελλαδικά και διεθνώς… ρεζίλι!

Πρέπει να σημειωθεί ότι από το 2004 μέχρι και τις ημέρες αυτές,  έχουν σημειωθεί εκτός από τα δεκάδες  ατυχήματα και αρκετοί θάνατοι συνέπεια  ατυχήματος πάνω  σε αυτήν τη νησίδα, που δημιουργήθηκε το 2004 για τις ανάγκες των Ολυμπιακών Αγώνων ( και είχε ο εργολάβος την συντήρηση του έως το 2009)!

Σύμφωνα με το σχέδιο κατασκευής πρεπε να υπάρχουν 52 λάμπες πάνω  σε 26 στύλους. Δυστυχώς λόγω των πολλών ατυχημάτων που έχουν γίνει από το 2004 έως το 2022 έχουν απομείνει μόνο 25 λάμπες εκ των οποίων ανάβουν μόνον οι εννέα. Ετσι όποιος  οδηγεί το βράδυ σε αυτό το κομμάτι «βαδίζει» στα τυφλά μιας και ο φωτισμός είναι ελλιπής  και επικίνδυνος για νυκτερινή  οδήγηση.

Από περίοικους στις περιοχές πληροφορηθήκαμε  ότι έχουν απευθυνθεί τόσο στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος όσο και στο δήμο Πατρέων, όμως ως συνήθως, ο ένας… τα ρίχνει στον άλλον!

Δυστυχώς μετά το 2009 οπότε και  έληξε η σύμβαση του εργολάβου που είχε υποχρέωση για την συντήρηση για 5 χρόνια μετά την παράδοση του έργου, δεν έχει μπει ούτε καρφίτσα και δεν συντηρείται τόσο η νησίδα όσο και ο φωτισμός αλλά και η γραμμογράφηση στο δρόμο η οποία έχει πλέν «εξαφανισθεί»!

Τα μπουτόν στις διαβάσεις των πεζών στη συμβολή των οδών Πέλοπος και Πατρών Κλάους για την εκκλησία Αη Γιώργη Λάγγουρα, Πατρών Κλάους και Ελευθερίου Βενιζέλου, Πατρών Κλάους 100 και Πατρών Κλάους και Ρίτσου δεν λειτουργούν! Δεν υπάρχει σήμανση στο δρόμο  ούτε διάβαση πεζών για σχολείο, το 12ο Λύκειο Πατρών που γειτνιάζει με το κολυμβητήριο Αντώνης Πεπανός καθώς και τα φροντιστήρια αγγλικών και μέσης εκπαίδευσης απέναντι από το Παμπελοποννησιακό Στάδιο, ούτε φυσικά υπάρχει σήμανση όταν τα  αυτοκίνητα πλησιάζουν σε διάβαση πεζών για να είναι προσεκτικοί οι οδηγοί.

Ο Δήμος Πατρέων καθαρίζει με τα ειδικά αυτοκινούμενα σάρωθρα,  μόνο τα πεζοδρόμια στην άνοδο και στην κάθοδο,  γιατί υποστηρίζει ότι η νησίδα ανήκει στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος. Το ίδιο υποστηρίζει και το τμήμα ηλεκτροφωτισμού του Δήμου Πατρέων και δεν συντηρεί τις λάμπες στην νησίδα με αποτέλεσμα από τις 52 λάμπες που έπρεπε να υπάρχουν να ανάβουν μόνον οι εννέα.

Τα ερωτήματα που γεννώνται είναι από όλα αυτά τα αυτοκινητιστικά ατυχήματα που έχουν γίνει,  έχουν εισπραχθεί τα χρήματα από τις ασφάλειες των αυτοκινήτων;  Γιατί δεν έχουν αντικατασταθεί οι  κολώνες και οι λάμπες στη νησίδα; Γιατί δεν έχει φτιαχτεί η μπάρα που έχει χτυπηθεί από το αυτοκίνητο; τα χρήματα εάν έχουν εισπραχθεί πήγαν αλλού;

%CE%B11

Πατρών-Κλάους 108 μπροστά από το Παμπελοποννησιακό στάδιο στο ρεύμα προς Πάτρα. Όταν βρέχει ο δρόμος δημιουργεί λούμπες με νερό και το στρογγυλό καπάκι του δρόμου επικίνδυνο διότι έχει ανοίξει.

%CE%B12

Στην συμβολή των οδών Ελευθερίου Βενιζέλου και Πατρών Κλάους πουθενά δεν υπάρχει γραμμογράφηση για τη διάβαση των πεζών.

%CE%B13

Εδώ υποτίθεται ότι έπρεπε να υπάρχει διάβαση πεζών για να περάσει κάποιος από το δεξιό μέρος της Πατρών Κλάους και Ελευθερίου Βενιζέλου απέναντι οι μαθητές προς το 12ο Λύκειο και οι αθλητές προς το Αντώνης Πεπανός.

%CE%B14

Πατρών Κλάους 100, Πατρών Κλάους και Ρίτσου, Πατρών Κλάους και Ελευθερίου Βενιζέλου, κανένα μπουτόν δεν λειτουργεί ώστε να το πατήσουν οι πεζοί να ανάψει κόκκινο φανάρι για να περάσουν απέναντι

%CE%B15

Νησίδα στη μέση επί της Πατρών Κλάους από τη συμβολή των οδών Πέλοπος έως Ρίτσου ποτέ δεν καθαρίζεται από τα σάρωθρα μηχανήματα του δήμου με αποτέλεσμα τα σκουπίδια να συσσωρεύονται στη μέση του δρόμου και να είναι επικίνδυνα για τους οδηγούς.

%CE%B16

Πατρών Κλάους και Ρίτσου από δω πάνω Πρέπει να περάσουν οι αθλητές του στίβου για το Παμπελοποννησιακό Στάδιο και για το φροντιστήριο αγγλικών που υπάρχει στη συμβολή των οδών.

%CE%B17

Ότι έχει απομείνει από τη βάση διπλής κολώνας φωτισμού επάνω στη νησίδα απέναντι από τον Άγιο Γεώργιο Λάγγουρα ο οποίος είναι επικίνδυνος για θανατηφόρο ατύχημα εάν πέσει κάποιος πάνω.

%CE%B18

Σε αυτήν την υποτιθέμενη διάβαση των πεζών στη συμβολή των οδών Πατρών Κλάους και Ελευθερίου Βενιζέλου όταν βρέχει γεμίζει νερό η νησίδα και ο πεζός πρέπει να την προσπεράσει είτε φορώντας… βατραχοπέδιλα είτε να κάνει άλμα εις μήκος για να μην βραχεί.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή