ΑΠΟΨΕΙΣ

Οι νέοι είναι “στοίχημα” για τα Εμπορικά!

patra magazia anoigma lianemporio kentro 26

 

του Αχιλλέα Ροδίτη

stili Axi.Ro .

 

Το έχουμε ξαναπεί για τους εμπόρους. Πράγματι διανύουν την κορύφωση μιας πολύχρονης κρίσιμης περιόδου που πολλά στρέφονται εναντίον τους, καταπιέζοντας τις δυνατότητες επιβίωσης και κλείνοντας πολλές διεξόδους ανάπτυξης της κάθε μικρομεσαίας εμπορικής επιχείρησης. Αλλά και σ΄ αυτές ακόμα, τις τόσο δυσοίωνες εποχές, υπάρχουν τρόποι που μια συλλογική προσπάθεια μπορεί να διασώσει τις εμπορικές επιχειρήσεις τοπικών συμφερόντων.

Για παράδειγμα, μέσα απ’ την προσέλκυση των νέων. Που είναι βασικός κορμός του καταναλωτικού κοινού αλλά έχει απομακρυνθεί από την ιδέα της επίσκεψης σε ένα «μικρό» εμπορικό τοπικών συμφερόντων. Κάνουν οικονομίες για να ψωνίσουν, αλλά μένουν πιστοί σε μια μόνο μέθοδο: μέσω διαδικτυακών εφαρμογών, που οι μικροί έμποροι τοπικών συμφερόντων αδυνατούν να πολεμήσουν, ή πηγαίνοντας απευθείας στα καταστήματα πολυεθνικών εταιρειών.

Αν πεις σ΄ ένα παιδί, (17-18 και άνω ετών), «πήγαινε βόλτα στα τοπικά μαγαζιά να δεις τι έχει», θα σε κοιτάξει περίεργα, θα του φανεί αστείο. Σα να ‘ναι σίγουρος πως τα προϊόντα είναι κατώτερα των προσδοκιών του. Και δεν του «λέει» τίποτα απολύτως το ότι «τα χρήματα δεν μένουν στον τόπο μας». Αυτή, είναι η πραγματικότητα που γνωρίζουμε όλοι. Την γνωρίζουμε απ’ τα παιδιά μας. Και οι έμποροι απ’ τα δικά τους. Και η διοίκηση του ΕΕΣΠ συμφωνεί.

Άρα, πρέπει να ξεκινήσει ξανά η καμπάνια που επιχειρήθηκε πριν δυο χρόνια για να πειστούν οι νέοι ότι μπορούν να βρουν αυτό που θέλουν σε τοπικές επιχειρήσεις. Εύκολα και φθηνότερα, ενίοτε. Επιβάλλεται οι έμποροι να ξανακερδίσουν τους νέους! Ειδικά τώρα που πολλά από τα πάλαι ποτέ «φθηνά» πολυκαταστήματα, έγιναν πανάκριβα (αφού πρώτα κέρδισαν τη μερίδα του λέοντος του καταναλωτικού κοινού)…

You may also like

Comments are closed.