ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

ΠΑΤΡΑ: Οι συμβουλές του πρώην Προέδρου του ΕΕΣΠ Κ. Ζαφειρόπουλου στην διάδοχό του Ε. Διονυσάτου

Facebook
Twitter

 

του Αχιλλέα Ροδίτη (από εφ. Πολιτεία)

Μιλώντας όχι απλά για την δική του απόφαση παραίτησης και τους λόγους (σχετικό ρεπορτάζ παρουσίασε η Πολιτεία στο προηγούμενο φύλλο) ο πρώην Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πατρών κ. Κωνσταντίνος Ζαφειρόπουλος προέβη και σε κάποιες φιλικές οδηγίες για την διάδοχό του, την πρώτη γυναίκα Πρόεδρο του ΕΕΣΠ κα Ερμίνα Διονυσάτου.

Αναφέροντας, μεταξύ άλλων, ότι «είναι πολλά αυτά που πρέπει να παρακολουθήσεις και να τα τρέξεις, σαν σύλλογος, χρειάζεται μια υπερπροσπάθεια. Όλα θέλουν στενή παρακολούθηση, άρα απαιτείται να αφιερώσεις πολύ χρόνο».

Ανέφερε ως ένα παράδειγμα το OPENMALL, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «είναι κάτι που άργησε καταθλιπτικά. Θα γίνει, αλλά αργεί πάρα πολύ, οι χρόνοι ξεφεύγουν».

2. ζαφειροπουλος εμπορικος 2

Αυτό στο οποίο εστίασε πάντως ο κ. Ζαφειρόπουλος, μιλώντας συμβουλευτικά για την νέα Πρόεδρο, είπε ότι θα πρέπει να έχει την δύναμη, την θέληση, αλλά και τον χρόνο – διαφορετικά να μην ασχοληθεί – με την μετάλλαξη του εμπορίου.

«Το εμπόριο αλλάζει. Αλλάζει ο τρόπος του εμπορίου, δεν είναι όπως παλιά που άνοιγες ένα μαγαζί και περίμενες να έρθει ο κόσμος. Και αυτό πρέπει να το περάσεις στους συναδέλφους. Πρέπει να τους αλλάξεις την νοοτροπία. Πάει αυτό που είχαμε συνηθίσει».

 

ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΕΝΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Στην εποχή του ίντερνετ, ο κ. Ζαφειρόπουλος προτείνει οργάνωση «και μάλιστα όλοι μαζί», όπως χαρακτηριστικά σημειώνει, «μία μεγάλη πλατφόρμα όπως το OPENMALL όπου θα είναι όλοι μαζί, θα μπορέσει να τους φέρει πιο κοντά με τους καταναλωτές ώστε να κερδίσουν κομμάτι της πίτας από τα πολυεθνικά καταστήματα». Ένα άλλο παράδειγμα που ανέφερε, ως κάτι που ήδη έγινε και στέφθηκε από επιτυχία, είναι με την ενέργεια που είχε γίνει από τον Εμπορικό Σύλλογο σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών, για τις ειδικές εκπτώσεις για φοιτητές.

“ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ”

Επίσης, τόνισε ότι τα πατρινών συμφερόντων καταστήματα έχουν πολλά πλεονεκτήματα έναντι των πολυκαταστημάτων από άποψη προσφορών, κι όχι μόνο, αλλά διευκρίνισε ότι όσα διαθέτουν δεν… φτάνουν στον καταναλωτή κι είναι κάτι που πρέπει να γίνει. Και υπογράμμισε κάτι άκρως σημαντικό: «Ποιότητα στα μαγαζιά της Πάτρας έχουμε, τιμές έχουμε, αλλά μας λείπει το καλό το μάρκετινγκ».

«ΣΤΟΙΧΗΜΑ» ΟΙ ΝΕΟΙ

Τέλος, ο κ. Ζαφειρόπουλος τόνισε ότι «μεγάλο κεφάλαιο» για την πόλη είναι και η προσέλκυση των νέων. Οι νέοι που έχουν συνηθίσει στο να αγοράζουν μέσω κινητού απευθυνόμενοι σε πολυεθνικές εταιρείες κυρίως, θα είναι ευχής έργο εάν δελεαστούν από τα καταστήματα της πόλης, αλλά αυτό θα μπορέσει να επιτευχθεί  μόνο μέσα από σύγχρονες τακτικές και προπαντός μέσα από οργανωμένες κοινές προσπάθειες των Πατρινών εμπόρων.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top