Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που δημοσιεύει σήμερα η «Πολιτεία» στο κομμάτι από την Κάτω Αχαΐα και στο ρεύμα προς Πάτρα. Το πρώτο τμήμα κατασκευάζει η ΑΒΑΞ από το Μιντιλόγλι μέχρι τα Καραίικα, ενώ το δεύτερο τμήμα η ΑΚΤΩΡ από τα Καραίικα μέχρι την Γαστούνη.
Το πιο προχωρημένο τμήμα είναι αυτό που κατασκευάζει η ΤΕΡΝΑ, πολύ περισσότερο από τον μέσο όρο του συνόλου του έργου. Είναι το τμήμα Γαστούνη-Πύργος το οποίο προχωρά με γρήγορους ρυθμούς.

Να θυμίσουμε πως στην κατασκευή δεν συμμετέχουν τόσο η leader του έργου VINCI όσο και η Hochtief. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το τμήμα που έχει αναλάβει η ΑΒΑΞ είναι το δυσκολότερο καθώς περιλαμβάνει την διαπλάτυνση του αυτοκινητόδρομου με ταυτόχρονη κυκλοφορία οχημάτων στα πρώτα 12 χιλιόμετρα ξεκινώντας από το Μιντιλόγλι.
Όσον αφορά την πρόοδο του έργου, τα πιο σπουδαία θα έρθουν το 2024 καθώς σε αυτή την χρονιά προσδωκάται η πρόοδος να εκτοξευτεί σε επίπεδα άνω του 80% μιας και η εξέλιξη στα οδικά έργα είναι οπισθοβαρής.

Αυτό σημαίνει πως πάντα στην πρώτη περίοδο του έργου η εξέλιξη είναι αργή καθώς αφορά διανοίξεις, χωματουργικά, μετακινήσεις ή δημιουργία δικτύων, επιχωματώσεις, δημιουργία τεχνικών. Στη συνέχεια εφόσον αρχίσουν να ξεκινούν τα ασφαλτικά, το έργο προοδεύει με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Αυτό αναμένεται και για το Πάτρα-Πύργος προκειμένου να πιαστούν οι προκαθορισμένοι χρόνοι παράδοσης που είναι μέχρι τον Μάρτιο του 2025 να δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 56 χιλιόμετρα (35 μήνες διάρκεια) και τα υπόλοιπα 19 το καλοκαίρι του 2025 (40 μήνες διάρκεια).

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ