ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Επιφυλάξεις για το καλάθι της νοικοκυράς – Έρχονται και νέες ανατιμήσεις σε βασικά είδη

Facebook
Twitter

Το καλάθι της νοικοκυράς και το μέτρο που έχει αποφασίσει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας και της ανατίμησης των τροφίμων αναμένεται να εφαρμοστεί και στα μικρά έως και μεσαία σούπερ μάρκετ, πέρα από τις μεγάλες αλυσίδες.

 

 

 

 

Ως γνωστόν πρόκειται για ένα μέτρο που δίνει τη δυνατότητα στο κάθε σούπερ μάρκετ να προχωρήσει σε προσφορές σε 50 είδη βασικών κατηγοριών διατροφής και ειδών ανάγκης για ένα νοικοκυριό.

 

Από γάλατα και τυριά έως και απορρυπαντικά ή είδη υγιεινής. Η κάθε επιχείρηση διαμορφώνει από μόνη την λίστα που θα επιλέξει για το καλάθι της νοικοκυράς, έτσι ώστε οι οικογένειες να αποκτήσουν πρόσβαση σε είδη που έχουν πάρει ήδη αύξηση και αναμένεται να ανέβουν ακόμα περισσότερο.

 

Με αυτόν τον τρόπο και με βάση το σκεπτικό της κυβέρνησης στηρίζονται τα νοικοκυριά και ταυτόχρονα τα σούπερ μάρκετ που έχουν σταματήσει τις προσφορές που έκαναν παλιότερα τις συνεχίζουν.

 

Όμως στην αγορά του λιανικού εμπορίου τροφίμων και στα σούπερ μάρκετ υπάρχουν αρκετές επιφυλάξεις για την επιτυχία που μπορεί να έχει το συγκεκριμένο μέτρο.

 

Όπως λένε στελέχη και παράγοντες του κλάδου αν πράγματι υπήρχε η δυνατότητα από τις επιχειρήσεις να προχωρήσουν σε προσφορές θα τις έκαναν από μόνες τους, χωρίς κανένα καλάθι νοικοκυράς.

 

Ωστόσο, με τις ανατιμήσεις που κυριαρχούν και αυτές που έρχονται οι δυνατότητες αυτές ελαχιστοποιούνται και περιορίζονται σημαντικά.

 

Ήδη μετά τις ανατιμήσεις που υπήρξαν και τους καλοκαιρινούς μήνες η αγορά ετοιμάζεται για νέες αυξήσεις της τάξεως του 11% και του 12% σε βασικά είδη διατροφής πριν από το τέλος του 2022.

 

Aυτό δείχνουν τουλάχιστον οι νέες παραγγελίες και οι προμήθειες των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο.

 

Όλες αυτές οι ανατιμήσεις σε συνδυασμό με το κύμα ακρίβειας, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, θα έχουν σαν αποτέλεσμα την συγχώνευση ακόμα περισσότερων μίνι μάρκετ σε μεγαλύτερες αλυσίδες και ομίλους.

 

Η τάση που θέλει το μεγάλο ψάρι να τρώει το μικρό η οποία αποτελεί και έναν από τους βασικούς νόμους της ελεύθερης αγοράς, γίνεται κυρίαρχη πλέον στις εποχές της ακρίβειας και της κρίσης.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top