ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Εσπρέσο κι εκτός σπιτιού ο «καφές των Πατρινών»

Facebook
Twitter
Σε πόλεις όπως η Πάτρα ο χώρος της Εστίασης και κυρίως των καφέ αποτελεί κρίσιμο κομμάτι μιας τοπικής «βιομηχανίας». Άρα, λογικό είναι κανείς να παρακολουθεί από κοντά όλες τις τάσεις που προσδιορίζουν τις εξελίξεις σ’ αυτή την «βιομηχανία». 

Για παράδειγμα, προ μερικών εβδομάδων ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 2ου Coffee Business Forum στο οποίο παρουσιάστηκαν ορισμένα πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά δεδομένα τα οποία καταγράφουν το προφίλ της ελληνικής αγοράς καφέ. 

Στοιχεία τα οποία έχουν ως πηγή τους την Ελληνική Ένωση Καφέ και τον πρόεδρο της Γιάννο Μπενόπουλο. Και τα οποία πιστοποιούν αυτό που όλοι ξέρουμε, ότι ο καφές είναι μια συνήθεια, μια καθημερινή ανάγκη ή μια…ιεροτελεστία που σε μεγάλο ποσοστό κανείς επιλέγει να την ικανοποιήσει ή απολαύσει εκτός σπιτιού. Χωρίς να σημαίνει ότι το σπίτι ή το γραφείο ή όποιος άλλος χώρος δουλειάς δεν παραμένουν σταθερές «δυνάμεις» στην κατανάλωση καφέ. 

Για παράδειγμα, στην αγορά Εστίασης η συνολική αξία κατανάλωσης καφέ εκτιμάται πως ανέρχεται στα 3 δισεκατομμύρια ευρώ και υπολογίζεται «με βάση την τιμή του ροφήματος που πωλείται ως τελικό προϊόν στον καταναλωτή». Πρωταγωνιστής σε αυτή την αγορά είναι ο espresso με τις διάφορες εκδοχές του, που κυριαρχεί στις προτιμήσεις των Ελλήνων, όπως πιστοποιεί η Ελληνική Ένωση Καφέ. 

Στα σούπερ μάρκετ, το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι πωλήσεις καφέ έφτασαν τα 300 εκατομμύρια ευρώ, ενώ αν προστεθούν και τα στοιχεία του Απριλίου, ο όγκος πωλήσεων ήταν μειωμένος κατά 1,2%. Σε ό,τι αφορά τα πιο δημοφιλή είδη καφέ στα σούπερ μάρκετ -και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία- την πρώτη θέση σε όγκο πωλήσεων καταλαμβάνει ο ελληνικός με περίπου το 50% της συνολικής κατανάλωσης, ο στιγμιαίος περίπου το 20% και ο φίλτρου μαζί με τον εσπρέσο το υπόλοιπο 25%.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top