ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η άνοδος και η τραγική κατάληξη της οικογένειας Καρνέση – Η διαμάχη των 325 εκατομμυρίων ευρώ

GLYFADA KARNESI

Τα αυτοδημιούργητα μέλη της οικογένειας Καρνέση που έφτιαξαν μια σπουδαία εταιρεία, έμελλε να έχουν την πιο τραγική κατάληξη. Από τη δόξα και τα εκατομμύρια έφτασαν στο μακελειό της 12ης Φεβρουαρίου 2024 στη Γλυφάδα, κατά το οποίο έπεσε νεκρή η Μαρία Καρνέση, ο σύζυγός της Αντώνης Βλασσάκης, ο καπετάνιος Ηλίας Κουκουλάρης αλλά και ο επί δεκαετίες έμπιστος της οικογένειας «Άρης», ο άνθρωπος που ήταν και ο εκτελεστής του μακελειού.

Πριν το μακελειό στη Γλυφάδα, η Μαρία και Δέσποινα, οι αδελφές του Σπύρου, με αγωγή τους κατηγορούσαν τον Καρνέση ότι πήρε από κοινούς λογαριασμούς 325,5 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία και μετέφερε σε αποκλειστικά δική του εταιρεία.

Η ιστορία ξεκινά όμως, όταν τα αδέλφια παίρνουν την απόφαση να δημιουργήσουν μία αυτοκρατορία, όπως αποκαλύπτει το LiveNews.

«Το 1978 αγοράσαμε το πρώτο μας φορτηγό πλοίο με όνομα Europe 1 έναντι 300.000 δολαρίων. Χάρη στην σκληρή μας δουλειά και την άριστη συνεργασία αρχίσαμε να έχουμε σημαντικά έσοδα από το πρώτο πλοίο και αποκτήσαμε κι άλλα πλοία.

Η Δέσποινα Καρνέση ως δικηγόρος είχε αναλάβει τις νομικές υποχρεώσεις. Η Μαρία Καρνέση τις οικονομικές απαιτήσεις και ο αντίδικος βοηθούμενος από τον αείμνηστο αδελφό μας, Προκόπη, είχε αναλάβει την εμπορική λειτουργία. Στη συνέχεια, επέβλεπε το operation και κυρίως ασχολείτο με την χρηματοδότηση. Το 1980 εντάχθηκε στην εταιρική μας σχέση και ο Αντώνης Βλασσάκης, γαμπρός της οικογένειας που ανέλαβε το τεχνικό τμήμα».

Η αυτοκρατορία μεγάλωσε και μέχρι το 2011, μέχρι το θάνατο του Προκόπη Καρνέση, η πορεία ήταν ανοδική.

«Ήδη το 1982 είχαμε αποκτήσει 14 ποντοπόρα πλοία (φορτηγά). Το 1983 αυτά έγιναν 18, το 1985 23 πλοία εκ των οποίων και ένα δεξαμενόπλοιο. Μέχρι το 1993 φτάσαμε τα 27 πλοία. Ήδη δε από το 1989 είχαμε αφήσει το γραφείο του Πειραιά και είχαμε μεταφέρει την έδρα μας στην Γλυφάδα. Το 1994 είχαμε αποκτήσει έναν ικανό στόλο αποτελούμενο από 27 ποντοπόρτα πλοία εκ των οποίων τα 15 ήταν τάνκερς. Το 1999 αποφασίσαμε να πουλήσουν τα 28 πλοία και δώσαμε παραγγελία σε ναυπηγείο στην Κροατία την κατασκευή 10 ολοκαίνουργιων τάνκερς».

Η ρήξη στη σχέση των μελών της οικογένειας

Τα πυκνά «σύννεφα» ήρθαν στα τέλη του 2022 όταν οι δύο αδελφές κατήγγειλαν πως δέχτηκαν φραστική επίθεση από τη σύζυγο του και τα παιδιά του.

«Εμπιστευόμασταν απόλυτα τον αδελφό μας, ακόμα και όταν τα παιδιά και η σύζυγος του την ίδια εποχή είχαν αρχίσει να στρέφονται προσωπικά εναντίον μας όσο και άλλων στελεχών των εταιρειών μας με διάφορα φραστικά επεισόδια.

Εμείς τότε δεν δώσαμε την δέουσα προσοχή αφού πιστεύαμε ότι τα πρόσωπα αυτά δεν θα μπορούσαν να διαταράξουν την συνεργασία που είχαμε με τον αδελφό μας για δεκαετίες. Ωστόσο η επικοινωνία με τον αδελφό μας άρχισε να γίνεται δύσκολη αφού δεν απαντούσε στα τηλέφωνα. Τότε ήταν που τα παιδιά του αντιδίκου εμφανίστηκαν στην έδρα της εταιρείας μας και χωρίς κανέναν σεβασμό ισχυρίστηκαν ότι όλα ανήκουν στον πατέρα τους και ότι εμείς δεν έχουν κανένα δικαίωμα να είμαστε στην εταιρεία και πρέπει να μας πετάξουν έξω».

Στη συνέχεια, ήρθε και η οριστική ρήξη και το εξώδικο…

«Ο αντίδικος αδελφός μας 45 έτη στενής συνεργασίας, όπου προσφέραμε ολόκληρη τη ζωή μας, τα διέγραψε με ένα εξώδικο παρουσιάζοντας εμάς ως άσωτους συγγενείς που στα στερνά του βίου μας αποφασίσαμε να υποκλέψουμε την προσωπική του περιουσία! Στη συνέχεια με έκπληξη μάθαμε ότι ο αντίδικος αυτοβούλως άλλαζε τα μέλη του ΔΣ, αποβάλλοντας εμάς και βάζοντας τα παιδιά του! Από τα μέσα του 2022, ο αντίδικος αδελφός μας (πιεζόμενος προφανώς από τους οικείους του), αφού πρώτα δολίως μας παρέπεισε να μεταφέρουμε σχεδόν το σύνολο των χρημάτων σε εταιρία που εμφανίζεται μόνο αυτός να έχει τον απόλυτο έλεγχο, στη συνέχεια αυτός κακόπιστα, αντισυμβατικά, ανήθικα και παράνομα δεν αναγνωρίζει την εταιρική μας σχέση και τα δικαιώματα μας επί όλων των περιουσιακών μας στοιχείων. Έτσι ξεπερνώντας κάθε ηθικό φραγμό ισχυρίζεται ότι όλα αυτά τα περιουσιακά στοιχεία αξίας τουλάχιστον 1 δις δολάρια είναι απολύτως δικά του και εμείς ήμασταν όλα αυτά τα χρόνια απλοί υπάλληλοι του, που απλώς μας ευεργετούσε».

Όπως αναφέρεται, είχαν συμφωνήσει εξαρχής τα ποσοστά που θα παίρνουν τα αδέλφια. «Χάρη στην σκληρή μας δουλειά και την άριστη συνεργασία αρχίσαμε να έχουμε σημαντικά έσοδα από το πρώτο πλοίο και αποκτήσαμε κι άλλα πλοία. Η άριστη συνεργασία οφειλόταν στις στενές οικογενειακές σχέσεις».

Συγκεκριμένα, τα μερίσματα από τα καθαρά κέρδη είχαν ως εξής.

Σπύρος Καρνέσης 10%

Προκόπης Καρνέσης 10%

Δέσποινα Καρνέση 5%

-Μαρία Καρνέση 5%

-Αντώνης Βλασσάκης 3%

-Ελευθερία Καρνέση 1%

-Αγγελική Καρνέση 1%

You may also like

Comments are closed.