Η ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΚΤΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ – Υψηλές βαθμολογίες και τεράστια deal «χρυσών» επενδυτών [ΔΕΙΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ]

Facebook
Twitter
olympian land

του Αχιλλέα Ροδίτη – 

Η Δυτική Ελλάδα κάνει την μεγάλη ανατροπή στον Τουρισμό. Ήδη καταγράφονται κατακτήσεις στην βαθμολόγηση των ελληνικών περιφερειών, ανά τομέα, (πολιτισμός, γαστρονομία, θάλασσα κ.λπ.), με βάση την ανάλυση του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουθριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), για τη φήμη της Ελλάδας και της κάθε Περιφέρειας.

 

Και σημειωτέον, τα στοιχεία αφορούν το α εξάμηνο 2024 (έως Ιούνιο) και όχι το β΄ εξάμηνο, οπότε τα στοιχεία αναμένονται ακόμα πιο θεαματικά για την Δυτική Ελλάδα! Ο πολιτισμός, η γαστρονομία και οι τιμές κερδίζουν πόντους στους τουρίστες. Η Δυτική Ελλάδα αναδεικνύεται 2η στις αξιολογήσεις ως προς τη σχέση ποιότητας και τιμής και 4η αναφορικά με τον πολιτισμό.

  • Όσον αφορά την τουριστική εμπειρία ανά Περιφέρεια: 
  • Η Θεσσαλία έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία όσον αφορά τον Πολιτισμό, ακολουθούμενη από την Κεντρική Μακεδονία, την Πελοπόννησο και τη Δυτική Ελλάδα.
  • Η Κρήτη, προηγείται όσον αφορά τη γαστρονομία, με τα Ιόνια Νησιά και τη Δυτική Μακεδονία να ακολουθούν με μικρή διαφορά.
  • Εντυπωσιακό εύρημα αποτελεί ότι η Ήπειρος απέσπασε τις θετικότερες αξιολογήσεις για την εμπειρία στη θάλασσα.  
  • Όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό:
  • η Στερεά Ελλάδα, η Ήπειρος και τα Ιόνια Νησιά είχαν την υψηλότερη βαθμολογία
  • Οι βιώσιμες δράσεις επαινέθηκαν περισσότερο στην Κεντρική Μακεδονία, η οποία είναι επίσης, η περιοχή που έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία για την υγιεινή.
  • Η Στερεά Ελλάδα προηγείται στις αξιολογήσεις ως προς τη σχέση ποιότητας-τιμής ακολουθούμενη με μικρή απόκλιση από τη Δυτική Ελλάδα. Δεύτερη η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας!

Είναι φανερό, επίσης, ότι μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού, μέσω δηλαδή της διαδικτυακής προβολής και προώθησης που οργανώθηκε από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την Αντιπεριφέρεια Τουριστικής Ανάπτυξης, αλλά και με αιχμή του δόρατος το λανσάρισμα της «Olympian Land» και του «Ολυμπιακού Πρωινού», η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας προβλήθηκε σε 8 εκατομμύρια πολίτες και κέρδισε την εμπιστοσύνη ανάμεσα σε 170.000 προορισμούς διεθνώς!

Σημαντικό είναι επίσης  το ότι  ανοίγουν» διάπλατα οι προοπτικές συνεργασίας και συμπόρευσης, στο πλαίσιο του αμφότερου οφέλους, με την  Στερεά Ελλάδα με την οποία έχουμε κοινούς ορεινούς όγκους και προορισμούς που μπορούν να αξιοποιηθούν μέσω συνεργειών.

 

ΜΕΓΑΛΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑ DEAL

ΑΠΟ «ΧΡΥΣΟΥΣ» ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ

pan sakellaropoylos (1)
Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης Παν. Σακελλαρόπουλος

Ταυτόχρονα, μεγάλοι επενδυτές είτε έχουν ήδη πατήσει το πόδι τους στην Δυτική Ελλάδα, είτε το σχεδιάζουν άμεσα να το κάνουν, μέσα από την θετική κατάληξη μικρών ή μεγάλων deal στον κλάδο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, ήδη στη Δυτική Ελλάδα κατασκευάστηκαν άλλα δύο 5αστερα ξενοδοχεία, ένα στην Ηλεία (ιδιοκτήτη καταγόμενου από την περιοχή) και ένα ακόμα στην Πάλαιρο της Αιτωλοακαρνανίας.

Ενώ οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι επίκεινται συμφωνίες για πολλά ακόμα τέτοια deal με «χρυσά» ονόματα του επιχειρείν από Ελλάδα και εξωτερικό.

Ενώ ήδη, όπως είναι γνωστό, αναμένουμε και την τεράστια τουριστική επένδυση στην Παναγοπούλα, στο παλιό Club Mediterranee. Την επένδυση 40 εκατ. ευρώ που έχει ήδη δρομολογηθεί στην Αχαΐα από την ελληνικών συμφερόντων εταιρείας ξενοδοχείων Azur Selection.

Το Mare Terra θα είναι ένα νέο συγκρότημα δυναμικότητας 300 δωματίων που θα δημιουργηθεί στο ακίνητο του παλιού Club Méditerranée στο Λαμπίρι Αιγιαλείας (ανάμεσα στην Πάτρα και το Αίγιο).

Επίσης, άξια προσοχής θα είναι και η αναμενόμενη επιχειρηματική συμφωνία για ιστορικό ξενοδοχείο της Πάτρας, που ακόμα όμως δεν έχει φθάσει σε φάση υπογραφών.

 

ΤΟ «ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΡΩΙΝΟ»

archaia olympia

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ειδικά το «Ολυμπιακό Πρωινό» φαίνεται να κατακτά τις «καρδιές» τουριστών αλλά και οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών συγκροτημάτων το εμπιστεύονται «τυφλά». Για παράδειγμα, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης, Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος, έχει συναντηθεί με το σύνολο των ξενοδόχων της Περιφέρειας, ακόμα και με τους ιδιοκτήτες των δύο νέων πολυτελών, 5αστερων, ξενοδοχείων, (σε Ηλεία και Πάλαιρο), και αμφότεροι δέχθηκαν αμέσως να εντάξουν το «Ολυμπιακό Πρωινό» στο πρόγραμμα των ξενοδοχείων τους. Έτσι, αυξάνεται και το κομμάτι των λεγόμενων «γαστρονομικών τουριστών» οι οποίοι ταξιδεύουν, (καλοκαίρι και χειμώνα), αποκλειστικά και μόνο για να δοκιμάσουν ιδιαίτερες συνταγές. 

ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ (ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ):

0016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top