Η επίσκεψη Μητσοτάκη στο εργοτάξιο της Πατρών-Πύργου περιελάμβανε και ένα «δώρο»

Facebook
Twitter
Η επίσκεψη Μητσοτάκη στο εργοτάξιο της Πατρών Πύργου στο Γεράκι της Αμαλιάδας την περασμένη Πέμπτη επεξεργαζόταν από τους συνεργάτες του στο Μέγαρο Μαξίμου και το Υπουργείο Υποδομών, εδώ και περίπου τρεις εβδομάδες.

Ίσως μάλιστα να είχε πραγματοποιηθεί νωρίτερα, αν ο Πρωθυπουργός δεν έμπαινε στη διαδικασία της υποχρεωτικής καραντίνας λόγω κορωνοϊού.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Πολιτείας», ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήθελε τόσο ουσιαστικά όσο και επικοινωνιακά να δώσει νέα δεδομένα και χαρακτηριστικά στην επίσκεψη, μιας και οι δημόσιες συζητήσεις που είχαν προηγηθεί είχαν προϊδεάσει τους πάντες σχετικά με το περιεχόμενό της.

ΤΟ «ΔΩΡΟ»

Έπρεπε λοιπόν να προκύψει κάτι «φρέσκο» και σε αυτή την κατεύθυνση εργάζονταν για ημέρες οι συνεργάτες του.

Τελικά αυτό προέκυψε από τον ίδιο στη διάρκεια της επίσκεψης. Ήταν το «δώρο» που συνδέεται με το έργο της Πατρών Πύργου και όπως ανακοίνωσε αφορούσε στην επέκτασή του μέχρι την Αρχαία Ολυμπία.

«Δεν ήταν ένα «πυροτέχνημα». Έχει επεξεργαστεί στο σύνολό της η εξαγγελία και θα δείτε σύντομα εξελίξεις» τόνισε στην «Πολιτεία» γνώστης των πρωτοβουλιών και του σχεδιασμού που έγινε και φυσικά αναμένεται το επόμενο χρονικό διάστημα η επαλήθευση των λόγων του.

Σημειώνεται πως η ατάκα του Πρωθυπουργού πως «ο αυτοκινητόδρομος Πάτρας-Πύργου θα συνδεθεί με νέο, αναβαθμισμένο δρόμο με την Αρχαία Ολυμπία», «έκλεψε» της εντυπώσεις και έδωσε το στίγμα της επίσκεψης, πέραν των αναμενόμενων για το νέο δρόμο και την επίθεση στους χειρισμούς της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ οι οποίοι ήταν αναμενόμενοι.

Σημαντικές ήταν οι παρεμβάσεις κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τόσο του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Καραμανλή, του Υφυπουργού Γιώργου Καραγιάννη καθώς και του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη. Ο καθένας από την πλευρά του αναφέρθηκε στις προσπάθειες που έγιναν τα τελευταία δύο χρόνια για τη δρομολόγηση των διαδικασιών έναρξης του έργου, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού τόνισε πως ο νέος αυτοκινητόδρομος θα μειώσει κατά 40 λεπτά την απόσταση Πάτρας-Πύργου, αλλά κυρίως θα προσφέρει ασφάλεια μειώνοντας σημαντικά τα τροχαία ατυχήματα που «μαστίζουν» το υπάρχον οδικό δίκτυο.

Ο νέος δρόμος χωρίζεται σε 3 τμήματα

Όσον αφορά το κατασκευαστικό σκέλος, ο αυτοκινητόδρομος (συνολικού μήκους 74,8 χλμ.) έχει χωριστεί σε τρία τμήματα:

– Από Μιντιλόγλι έως Καραίικα (0-21ο χλμ.). Θα κατασκευαστεί από την εταιρεία ΑΒΑΞ.

– Από Καραίικα έως Γαστούνη (22ο – 54ο χλμ.). Θα κατασκευαστεί από την ΑΚΤΩΡ.

– Από Γαστούνη έως Πύργο (53ο – 74,8ο χλμ.). Θα κατασκευαστεί από την ΤΕΡΝΑ.

Συνολικά το έργο έχει δημόσια δαπάνη 251,13 εκατ. ευρώ (το υπουργείο Υποδομών είχε καταβάλει μεγάλη προσπάθεια ώστε αυτή να είναι μικρότερη από τη συμμετοχή που θα είχε το Δημόσιο στον «σαλαμοποιημένο» σε οκτώ τμήματα άξονα μετά τις εκπτώσεις, για προφανείς λόγους) και ιδιωτική συμμετοχή (Ολυμπία Οδός) 93,79 εκατ. ευρώ.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top