Η καλύτερη χρονιά για το Χιονοδρομικό Καλαβρύτων – Ξεπέρασε και τον Παρνασσό

Facebook
Twitter
Q9

H είδηση δεν είναι ότι το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων «πέταξε» τη φετινή σεζόν σε «ύψη» που δεν είχε φτάσει ποτέ τα τελευταία χρόνια. Η μεγάλη είδηση είναι ότι σε πολλές περιόδους της σεζόν 2024-25 ξεπέρασε τα νούμερα που έκανε το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού.

Ειδικά στην εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, το Χιονοδρομικό των Καλαβρύτων κατέγραψε απίστευτη επισκεψιμότητα. Συγκεκριμένα, μάζεψε περισσότερους από 10.000 επισκέπτες σε ένα μόνο Σαββατοκύριακο, όταν το Χιονοδρομικό του Παρνασσού είχε περίπου 6.500 επισκέπτες το ίδιο Σαββατοκύριακο!

Αυτό το παράδειγμα έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η φετινή σεζόν ήταν η καλύτερη σεζόν όλων των εποχών για τη δημοτική επιχείρηση!

Από την Τρίτη 25 Μαρτίου έχουν σταματήσει να λειτουργούν οι πίστες για τους σκιέρ, λόγω έλλειψη επαρκούς ποσότητας χιονιού, οπότε το Σαββατοκύριακο θα είναι το τελευταίο που θα μείνει ανοιχτό το σαλέ για επίσκεψη και η καμπίνα «Αχιλλέας» για βόλτα στο βουνό.

Με δεδομένο ότι η έναρξη λειτουργίας έγινε στις 21 Δεκεμβρίου 2024, και λόγω της συχνής χιονόπτωσης μέσα σε Ιανουάριο-Φεβρουάριο, το Χιονοδρομικό έμεινε ανοιχτό 87 μέρες, καθώς σε αυτό το τρίμηνο μόνο για 5 μέρες του Μαρτίου έμεινε «off» λόγω έλλειψης χιονιού.

Ακόμα, δεν έχει γίνει ο επίσημος απολογισμός, ωστόσο οι πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος» εξηγούν με νούμερα για ποιο λόγο ήταν η καλύτερη χειμερινή σεζόν και για ποιο λόγο το Χιονοδρομικό Καλαβρύτων ξεπέρασε σε νούμερα το αντίπαλο δέος, το Χιονοδρομικό Παρνασσού.

– Από τις 21/12 μέχρι και τις 25/3 βρέθηκαν στο Χιονοδρομικό περισσότεροι από 210.000 επισκέπτες που είναι το μεγαλύτερο νούμερο που έχει καταγράψει ποτέ η περιοχή, αύξηση που αγγίζει το 80%.

– Τα επίσημα οικονομικά στοιχεία δεν έχουν ανακοινωθεί, όμως λέγεται ότι έχει διπλασιαστεί η επίδοση της σεζόν 2021-22, που ο κύκλος εργασιών ήταν 2.400.000 ευρώ.

– Αύξηση κατά τουλάχιστον 40% των νέων σκιέρ που εγγράφηκαν στις εγκαταστάσεις και έβγαλαν κάρτα εισόδου. Αυτό οφείλεται στις δύο νέες αναβαθμισμένες πίστες που προσέλκυσαν νέους σκιέρ για να δουν τα δεδομένα σε πραγματικές συνθήκες.

Οι υπεύθυνοι του Χιονοδρομικού, θέλοντας να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο την γκάμα των υπηρεσιών τους, καλούν τους επισκέπτες του να συμμετάσχουν σε έρευνα για την αξιολόγηση των υπηρεσιών του. Η έρευνα διεξάγεται από το ερευνητικό εργαστήριο «Διοίκησης Αθλητισμού, Αναψυχής και Αθλητικού Τουρισμού», του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή