Μια δραματική κλιμάκωση της έντασης στη Μέση Ανατολή σημειώνεται τις τελευταίες ώρες, καθώς το διεθνές αεροδρόμιο του Κουβέιτ δέχθηκε σφοδρή επίθεση από ιρανικά μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα (drones), με αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρές καταστροφές και τραυματισμοί πολιτών.
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση των ενόπλων δυνάμεων της χώρας μέσω της πλατφόρμας Χ, τα εχθρικά UAVs στοχοθέτησαν απευθείας το τέρμιναλ επιβατών (T1) του αεροδρομίου, προκαλώντας σημαντικές υλικές ζημιές. Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης, η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας ανέστειλε αμέσως την εναέρια κυκλοφορία, ενώ όλες οι προγραμματισμένες πτήσεις εκτράπηκαν εκτάκτως προς άλλα αεροδρόμια της ευρύτερης περιοχής, όπως μετέδωσε το επίσημο κουβεϊτιανό πρακτορείο ειδήσεων Kuna.
Μπαράζ ιρανικών πυραύλων και εμπλοκή των ΗΠΑ
Η επίθεση με drones στο αεροδρόμιο ήταν μέρος ενός ευρύτερου ιρανικού χτυπήματος στην περιοχή του Κόλπου. Σύμφωνα με ανακοίνωση των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων, το Ιράν προχώρησε και σε εκτοξεύσεις βαλλιστικών πυραύλων εναντίον γειτονικών του κρατών:
- Στο Κουβέιτ: Εκτοξεύθηκαν δύο ιρανικοί πύραυλοι, οι οποίοι ωστόσο δεν κατάφεραν να πλήξουν τους στόχους τους, καθώς είτε διαλύθηκαν καθ’ οδόν είτε αστόχησαν.
- Στο Μπαχρέιν: Εκτοξεύθηκαν τρεις πύραυλοι, οι οποίοι αναχαιτίσθηκαν επιτυχώς χάρη στην κοινή επέμβαση των αμυντικών δυνάμεων των ΗΠΑ και του Μπαχρέιν.
Η Κεντρική Διοίκηση των ΗΠΑ (Centcom) επιβεβαίωσε το μπαράζ των ιρανικών βαλλιστικών πυραύλων, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι –πέρα από το πλήγμα των drones στο επιβατικό τέρμιναλ του Κουβέιτ– κανένας από τους πυραύλους δεν κατάφερε να βρει τον στόχο του. Η περιοχή βρίσκεται πλέον σε κατάσταση ύψιστου συναγερμού, με τις αμερικανικές δυνάμεις να παραμένουν σε ετοιμότητα.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης


