ΠΑΤΡΑ - Δ. ΕΛΛΑΔΑΠΟΛΙΤΕΙΑ

Κάτω Αχαΐα: Μπαράζ κλοπών σε σχολείο!

gimnasio
Του Κωνσταντίνου Φλαμή
Toν μπελά τους έχουν βρει οι γονείς των μαθητών του Γυμνασίου Κ. Αχαΐας αφού οι κλοπές στο σχολείο είναι αλλεπάλληλες.

Σύμφωνα με όσα μας ενημέρωσαν γονείς, τα παιδιά των οποίων έπεσαν θύματα κλοπών, άγνωστοι μπαίνουν μέσα στις τάξεις την ώρα των διαλειμμάτων και αφαιρούν από τις τσάντες των παιδιών κινητά τηλέφωνα αλλά και το χαρτζιλίκι τους.

«Το παιδί μου είχε κινητό και της το έκλεψαν μέσα στην τάξη, όπως φυσικά και το χαρτζιλίκι του» δηλώνει στην «Πολιτεία» η κυρία ΆνταΓριμπούρα. Η οποία προχώρησε άμεσα σε ενημέρωση της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων, όπως και τον εκπρόσωπο της Ομοσπονδίας κ. Βουκελάτο ο οποίος τόνισε πως το θέμα θα τεθεί και στην συνάντηση που προγραμμάτιζαν.

ΧΩΡΙΣ ΦΥΛΑΞΗ ΟΙ ΤΑΞΕΙΣ

Σύμφωνα και με άλλους γονείς οι σχολικές τάξεις παραμένουν αφύλακτες στα διαλείμματα κι έτσι κάποιοι βρίσκουν την ευκαιρία να μπαίνουν μέσα, να ανοίγουν τις σχολικές τσάντες και να παίρνουν ότι πολύτιμο βρίσκουν μέσα. Οι γονείς εκφράζουν απορία σε σχέση με την φύλαξη και αυτό γιατί όπως επισημαίνουν σε άλλα σχολεία, ο καθηγητής βάρδιας ελέγχει τις αίθουσες και έτσι υπάρχει ασφάλεια, ενώ ταυτόχρονα αποτρέπει επιτήδειους από τέτοιες ενέργειες. Πληροφορίες αναφέρουν πως για το θέμα ενημερώθηκε και ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας Σπύρος Μυλωνάς ο οποίος παρενέβη ώστε να βρεθεί άμεση λύση.

ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ

Στην ηλικία της εφηβείας πολλοί νεαροί μπορεί να αρχίσουν να κλέβουν για εντελώς διαφορετικούς λόγους απ’ ό,τι σε μικρότερες ηλικίες όπως τους ακόλουθους:

Ένας έφηβος μπορεί να αρχίσει να κλέβει, γιατί επηρεάζεται από τις παρέες του. Σ’ αυτή την ηλικία η παρέα αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα. Συνακόλουθα, ο έφηβος, επιδιώκοντας να γίνει αποδεκτός σε μια παρέα, μπορεί να αρχίσει να κλέβει, γιατί αυτό απαιτεί το «πρότυπο» της συγκεκριμένης παρέας.Η αναζήτηση της περιπέτειας μπορεί να σπρώξει έναν έφηβο στην κλοπή.

Η ανάγκη για σπάσιμο των κανόνων και η περιφρόνηση της εξουσίας αποτελεί ένα πρόσθετο λόγο που μπορεί να σπρώξει έναν έφηβο σε μια τέτοια συμπεριφορά.

Η ανωριμότητα  και η χαμηλή αυτοεκτίμηση οδηγούν έναν έφηβο στην κλοπή, ως μέσο απόδειξης της αξίας και της εξυπνάδας του τόσο στον εαυτό του όσο και στους άλλους.

Πρόσθετα και παρά το γεγονός ότι η πράξη της κλοπής εμπεριέχει κάποιο κίνδυνο, ο κίνδυνος αυτός για κάποιους έφηβους λειτουργεί ως στοιχείο που τους διεγείρει και τους σπρώχνει να τη δοκιμάσουν.

Ο έφηβος νιώθει συχνά ότι είναι παντοδύναμος, ότι αυτός ορίζει τον εαυτό του, ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει και όπως θέλει, χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανένα. Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο της αίσθησης της παντοδυναμίας, είναι δυνατό ο έφηβος να οδηγηθεί στην κλοπή.

You may also like

Comments are closed.