ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ – Γ. Παππάς: “Φτιάξτε την κακοτεχνία υψηλού κινδύνου” (ΦΩΤΟ)

Facebook
Twitter
pappas - treno

 – Ο τραυματισμός του ποδηλάτη πατέρα του στάθηκε αφορμή για τον Πρόεδρο του Οικονομικού Επιμελητηρίου ώστε να αναδείξει ένα πρόβλημα που αφήνει εκτεθειμένους εκατοντάδες δικυκλιστές και ποδηλάτες.

του Αχιλλέα Ροδίτη

Ο τραυματισμός του πατέρα του στάθηκε αφορμή να ανακαλύψει αλλά και να αναδείξει με την ελπίδα της αποκατάστασης για τη σωτηρία άλλων συμπολιτών, το πρόβλημα της «παγίδας» που υπάρχει στην Όθωνος Αμαλίας και Νόρμαν, στην Πάτρα, για διερχόμενους δικυκλιστές και ποδηλάτες.

Ο λόγος για τον Πρόεδρο του Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Ελλάδας και ΒΔ Πελοποννήσου κ. Γιώργο Παππά ο οποίος την περασμένη Τετάρτη μαζί με όλη του την οικογένεια έζησε μία τεράστια αναστάτωση και ανησυχία εξαιτίας της πτώσης του ποδηλάτη πατέρα του στο συγκεκριμένο σημείο. «Ένας άνθρωπος υγιής, ποδηλάτης, βρέθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη στο χειρουργείο του νοσοκομείου, αφού ο πατέρας μου υπεβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και τοποθέτηση λάμας στο πόδι», εξηγεί ο κ. Παππάς. Προσθέτοντας ότι: «Αλλά αυτό το περιστατικό και ο τραυματισμός του πατέρα μου στέκεται αφορμή έτσι ώστε κι εγώ να ανακαλύψω την επικινδυνότητα του σημείου, που δεν γνώριζα, αλλά και να θέλω να το αναδείξω με σκοπό να ζητήσω δημόσια κάποιος αρμόδιος να παρέμβει για να μην κινδυνέψει ξανά κανείς άλλος συμπολίτης μας».

Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ

Όπως εξηγεί ο κ. Παππάς, αλλά και διαπιστώσαμε μετά από μία αυτοψία αλλά και συζητήσεις με δικυκλιστές και επαγγελματίες αυτοκινητιστές, στην ένωση της Ηρώων Πολυτεχνείου με την Όθωνος Αμαλίας όπου η σιδηροδρομική γραμμή διασχίζει κάθετα το οδόστρωμα της παραλιακής, υπάρχει μια σοβαρή κακοτεχνία. Οι γραμμές τείνουν να είναι σχεδόν παράλληλες με τον δρόμο. Ως εκ τούτου ο δικυλιστής κινδυνεύει αφού η μπροστινή ρόδα μπορεί να πέσει στις σχισμές των γραμμών, να γλιστρήσει και ο αναβάτης να χάσει εύκολα την ισορροπία του.

1) 5 (1)

Αυτό συμβαίνει ιδιαίτερα όταν το δίκυκλο έχει μικρής διαμέτρου ρόδες. Όπως είναι τα μηχανάκια μικρού κυβισμού και κυρίως τα ποδήλατα. Ο δικυκλιστής ή ποδηλάτης αντίστοιχα, θα πρέπει να κάνει συγκεκριμένη μανούβρα, επιχειρώντας να μπει στον δρόμο κινούμενος σε κάθετη κατεύθυνση σε σχέση με τις γραμμές του τρένου. Ειδάλλως, ο κίνδυνος να γλιστρήσει και να υποστεί πτώση, είναι μεγάλος. Σε αυτό βέβαια δεν οδηγεί μόνο το γεγονός ότι οι γραμμές είναι τοποθετημένες σχεδόν παράλληλα με το έδαφος, αλλά και το ότι το έδαφος στο σημείο που υπάρχουν είναι φθαρμένο, υπάρχουν μικροσκοπικές λακκούβες, τούμπια και αρκετά μεγάλο κενό μεταξύ των γραμμών και φυσικά καθόλου άσφαλτος.

Η ΕΚΚΛΗΣΗ

Η έκκληση του κυρίου Παππά, είναι το θέμα να μην περάσει στα «αζήτητα» και να μην θεωρεί λήξαν. Όπως είπε: «κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε σε αυτή τη χώρα να περιμένουμε να υπάρξει πρώτα ένας νεκρός και μετά να… τρέχουμε για να διορθώνουμε πράγματα και καταστάσεις. Ο πατέρας μου ήταν τυχερός γιατί πίσω ακολουθούσε ένα ταξιτζής, ένας επαγγελματίας οδηγός, δηλαδή, που εγκαίρως σταμάτησε κι έτσι δεν είχαμε κάποια μοιραία κατάληξη στο όλο συμβάν. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα έχουμε σε μια επόμενη περίπτωση, σε μια επόμενη πτώση ενός άλλου δικυκλιστή ή ποδηλάτη». «Και υπ’ όψιν, από εκεί περνούν καθημερινά εκατοντάδες συμπολίτες μας, εκ των οποίων πολλά νέα παιδιά. Γιατί να τους αφήνουμε εκτεθειμένους στον κίνδυνο;», αναρωτιέται ο Πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου. Για να καταλήξει: «Πρέπει άμεσα να γίνει κάτι. Στην παρούσα φάση δεν ξέρω ακόμα ποιος είναι ο υπεύθυνος, ο Δήμος, ο ΟΣΕ ή κάποιος άλλος. Αλλά όποιος κι αν είναι οφείλει να παρέμβει και να διορθώσει αυτή την κακοτεχνία υψηλού κινδύνου».

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ «ΖΗΤΑΣ»

Ακόμα και πρώην μοτοσικλετιστής αστυνομικός, ενεργό μέλος της παλιάς ομάδας «Ζ», παρεμβαίνει στο θέμα γνωστοποιώντας ότι μέχρι και ο ίδιος είχε πέσει παλαιότερα θύμα αυτής της κακοτεχνίας. «Ακόμα κι εγώ, που ήμουν από τους πιο τολμηρούς οδηγούς δύο τροχών της ΕΛ.ΑΣ. είχα γλιστρήσει με το ιδιωτικό μου μηχανάκι περνώντας από εκεί. Είναι ένα πρόβλημα που οι παλιοί γνώριζαν αλλά δεν το ξέρουν οι νεότεροι και αυτό πολλαπλασιάζει την πιθανότητα να έχουμε τραυματισμούς ή και χειρότερα…», αναφέρει. Προσθέτει ότι για να περάσεις με ασφάλεια τις γραμμές σε αυτό το σημείο πρέπει να τις διασχίσεις με κάθετη φορά. Αν και αυτό, όπως διευκρινίζει, ενέχει τον κίνδυνο της σύγκρουσης με άλλα διερχόμενα οχήματα, ΙΧ ή δίκυκλα, που κινούνται στην πλαϊνή λωρίδα.

ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ / ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή