Κλυδωνισμοί και ανακατατάξεις στο Πατρινό λιανεμπόριο…

Facebook
Twitter
Επί ποδός μάχης, ενόψει των νέων ανατιμήσεων που αναμένονται από τις αρχές Φθινοπώρου, βρίσκονται οι διευθύνσεις των μεγάλων αλυσίδων λιανεμπορίου στην Πάτρα και την ευρύτερη περιοχή.

Η περίοδος του Αυγούστου αναμένεται να θυμίσει την… ηρεμία πριν την καταιγίδα! Τέσσερις μεγάλες αλυσίδες Super Market («Σκλαβενίτης», «Α/Β», «myMarket» και «Μασούτης») έχουν ήδη ολοκληρώσει τον κύκλο με τις βασικές επενδύσεις στην ευρύτερη περιοχή και ετοιμάζονται, από 1/9/2022, να δώσουν τη μεγάλη μάχη! Εδώ και μια διετία, λόγω του Covid, ο «εμπορικός πόλεμος» και το τοπικό λιανεμπόριο, έχει μετακομίσει -εξ αιτίας και της πανδημίας- από το ράφι στο e-Μarket/delivery.

O «Σκλαβενίτης» με μερίδιο αγοράς στην Πάτρα σήμερα κοντά στο 25% περίπου κυριαρχεί, ενώ η συνεργασία του με το δίκτυο Ε-food, στα πλαίσια του e-Market του ομίλου που έχει εγκατασταθεί από τα τέλη του 2021 στην πρωτεύουσα της Αχαΐας, του δίνει ήδη το προβάδισμα.

Πληροφορίες της «Πολιτείας» αναφέρουν ότι σε επίπεδο τοπικής αγοράς, η «Α-Β Βασιλόπουλος» ετοιμάζεται για την μεγάλη αντεπίθεση όπως και η εταιρεία «Μασούτης» που με την αγορά του πρώην «Σταυριανού» θα αποκτήσει ισχυρό «πάτημα» στην Πάτρα, όπως αποκάλυψε στο προηγούμενο φύλλο της η εφημερίδα!

Απαντώντας στην συνεργασία «Σκλαβενίτη» – Ε-food, «Α-Β» («ΑΒ Shop &Go» και «ΑΒ Food Market» και ο «Μασούτης» (Εxpress Market) αναμένεται να ανακοινώσουν εντός των ημερών τηn επέκταση των δικών τους δικτύων e-Market

στην Πάτρα! Του ισχυρούς ομίλους με παρουσία στην Πάτρα (ελέγχουν συνολικά το 75% της τοπικής αγοράς στο λιανεμπόριο) πλαισιώνουν οι My-Market και Lidl.

Το επόμενο διάστημα, μετά και την λήξη του άτυπου «μορατόριουμ» με τον ανταγωνισμό στο ράφι κατά την περίοδο της πανδημίας, αναμένεται σύγκρουση γιγάντων λιανεμπορίου και στην Πάτρα…

Αιτία θα είναι η ακρίβεια και η διένεξη για την «πίτα» της αγοράς η οποία περιορίζεται λόγω της ακρίβειας και του καλπάζοντα πληθωρισμού στη χώρα!

ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ

Με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, από τον Σεπτέμβριο αναμένεται να αυξηθούν οι τιμές σε:

– αρτοσκευάσματα έως και 20%,

– καθαριστικά έως 14%,

– τυροκομικά έως 12%,

– αλκοολούχα ποτά έως 10%,

– αποσμητικά έως 9%,

– ζυμαρικά έως 8% και

– ρύζι τσάι και βούτυρο 5%.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΑΛΥΣΙΔΩΝ

Σε αυτή τη φάση οι τοπικές οικογενειακές αλυσίδες «Ανδρικόπουλος» και «Αράπης – Ρουμελιώτης» αναμένουν τα… απόνερα της αναταραχής που αναμένεται να προκαλέσει στην τοπική αγορά η επιστροφή των μεγάλων αλυσίδων στη… μάχη στο ράφι!

Δεν έχει μέχρι σήμερα αποσαφηνιστεί, εκ μέρους της οικογένειας Ρουμελιώτη, τι μέλλει γενέσθαι μετά την απόκτηση των Σ/Μ «Αράπης». Η αλλαγή ονομασίας από ένα brand στο χώρο του λιανεμπορίου που έχει ισχύ στην πόλη («Αράπης») φαίνεται να εξετάζεται και να… επανεξετάζεται ακόμη μεθοδικά από τους νέους ιδιοκτήτες…

Από την πλευρά της η διοίκηση των Σ/Μ «Ανδρικόπουλος» η οποία έκανε την τελευταία μεγάλη της επένδυση μέσα στην περίοδο της πανδημίας (Φθινόπωρο 2021) με το 13ο κατάστημα στην «Έλληνος Στρατιώτου», ετοιμάζεται να ξεδιπλώσει νέα επενδυτικά πλάνα με στόχο να διατηρήσει την ισχύ της με το μερίδιο που της αναλογεί, κοντά στους «μεγάλους».

«Στο βάλτο όταν μαλώνουν οι ελέφαντες, την πληρώνουν τα βατράχια! Σε αυτή τη φάση ο επενδυτικός μας σχεδιασμός αφορά σε κινήσεις αμυντικής τακτικής όπως ο περιορισμός του κόστους στο ρεύμα με την παράλληλη βελτίωση του ενεργειακού αποτυπώματος στα καταστήματά μας» σχολίασε στην «Πολιτεία» το διευθυντικό στέλεχος της ομώνυμης τοπικής αλυσίδας Σ/Μ Χάρης Ανδρικόπουλος (φωτογραφία).

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η τοπική αλυσίδα προετοιμάζει επένδυση σε μεγάλο φωτοβολταϊκό πάρκο (με netmetering) προκειμένου να μειώσει πάνω από 50% το κόστος κατανάλωσης ρεύματος.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή