Κριστιάνο Ρονάλντο: Πώς χτίζει ένα brand αξίας δισεκατομμυρίων και μια επιχειρηματική αυτοκρατορία

Facebook
Twitter
Cristiano-Ronaldo

Στα 40 του χρόνια, ο Κριστιάνο Ρονάλντο παραμένει ένας από τους διασημότερους αθλητές στον κόσμο – όχι μόνο για τις επιδόσεις του στο ποδόσφαιρο, αλλά και για την εντυπωσιακή του επιχειρηματική δραστηριότητα.

Ο Πορτογάλος σούπερ σταρ έχει εξελιχθεί σε έναν πανίσχυρο επιχειρηματικό παράγοντα, με επενδύσεις που εκτείνονται από τη μόδα και τα αρώματα μέχρι τα ξενοδοχεία και τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας.

CR7: Ένα brand με διεθνή ακτινοβολία

Η προσωπική του φίρμα CR7 περιλαμβάνει συλλογές ένδυσης και υπόδησης, ενώ η συνεργασία του με γερμανική εταιρεία πολυτελών ρολογιών του εξασφάλισε ακόμη μεγαλύτερη προβολή στον κόσμο του lifestyle. Δημιούργησε τη δική του σειρά αρωμάτων και άνοιξε ξενοδοχεία σε δημοφιλείς προορισμούς στην Ευρώπη, αλλά και εκτός αυτής, όπως στην Ασία και τη Λατινική Αμερική.

Παράλληλα, η CR7 έχει αρχίσει να επεκτείνεται στον οπτικοακουστικό τομέα, με παρουσία στο YouTube, ενώ συνεργάζεται και με κατασκευαστή κεραμικών στην Πορτογαλία.

Οικονομική επιρροή που σαρώνει

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Πορτογαλικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ και Διοίκησης (IPAM), η αξία της φίρμας CR7 προβλέπεται να φτάσει τα 850 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2025, γεγονός που την καθιστά ένα από τα πιο επιτυχημένα προσωπικά brands στον αθλητικό χώρο.

Η μελέτη αποδίδει αυτή την άνοδο στα πολλαπλά έσοδα του Ρονάλντο, από τα μέσα ενημέρωσης, τα social media, την αναγνωρισιμότητά του και τη δυναμική επίδραση που ασκεί στο κοινό.

Μόνο από το συμβόλαιό του με την Αλ-Νασρ, εισπράττει 200 εκατ. ευρώ τον χρόνο, ενώ προσθέτει ακόμη 150 εκατ. από διαφημιστικές συνεργασίες με παγκόσμια brands. Ο Κριστιάνο μοιάζει πλέον περισσότερο με… πολυεθνική εταιρεία παρά με έναν ποδοσφαιριστή.

Επιχειρηματικές δραστηριότητες πέρα από τη μόδα

Η CR7 Fitness, η αλυσίδα γυμναστηρίων που έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με την εταιρεία Crunch Fitness, αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς στην Ιβηρική και τη Λατινική Αμερική. Ο στόχος είναι η διάδοση ενός μοντέλου προσιτής αλλά premium άσκησης που συνδυάζει τον κόσμο του fitness με το lifestyle που εκπροσωπεί ο ίδιος ο Ρονάλντο.

Επιπλέον, ο ίδιος επενδύει ενεργά στον τομέα των real estate, με πολυτελή ακίνητα στην Πορτογαλία, την Ισπανία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Ανάμεσα στις πιο γνωστές του επενδύσεις είναι το πολυτελές συγκρότημα κατοικιών στην περιοχή Quinta da Marinha, που προορίζεται για την ελίτ της Ευρώπης.

Ο Ρονάλντο εισχώρησε και στον κόσμο των NFTs, δημιουργώντας συλλεκτικά ψηφιακά αντικείμενα σε συνεργασία με μεγάλες πλατφόρμες. Επιπλέον, έχει επενδύσει σε πλατφόρμες e-commerce που εξειδικεύονται στον αθλητισμό και την υγεία.

Στο επίκεντρο αυτών των επενδύσεων βρίσκεται η αξιοποίηση της παγκόσμιας απήχησής του – ο ίδιος είναι ένας από τους πιο ακολούθους λογαριασμούς στο Instagram, με πάνω από 600 εκατομμύρια followers.

Ο Ρονάλντο δεν στηρίζεται μόνο στο όνομά του, αλλά δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρίες που προσελκύουν κοινό κάθε ηλικίας και κοινωνικής τάξης. Το brand CR7 έχει μετατραπεί σε σύμβολο επιτυχίας και επιρροής, επιβεβαιώνοντας ότι ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένας αθλητής: είναι (και) ένα παγκόσμιο επιχειρηματικό φαινόμενο.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή