ΙΔΟΥ Η ΥΣΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΙΖΩΝΟΣ: Βάζει «πλάτη» ο εργολάβος που του χρωστάμε 3,5 εκ ευρώ και θα φθάσει ως Ερμού…

Facebook
Twitter
maizonos

του Αχιλλέα Ροδίτη

Ο Αντιδήμαρχος Έργων Υποδομών της Πάτρας κ. Παναγιώτης Μελάς ξεκαθαρίζει άπαξ διά παντός μέσω της «Πολιτείας» ότι αναφορικά με το μεγάλο έργο της πεζοδρόμησης της Μαιζώνος «δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα εξαιτίας του αγωγού ομβρίων υδάτων» και ότι η όποια καθυστέρηση ή το γεγονός, ακόμα χειρότερα, ότι το έργο μπορεί να μείνει στον “αέρα” οφείλεται «αποκλειστικά και μόνο» στην καθυστέρηση χρηματοδότησης των έργων ΕΣΠΑ από την Κυβέρνηση.

 

Και είναι ένα πρόβλημα που δεν αφορά μόνο την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος αλλά συνολικά το έργο ανάπλασης του ιστορικού κέντρου της Πάτρας, δηλαδή, της Κάτω Πόλης. Μάλιστα, για να δώσει ένα μέτρο σύγκρισης και κατανόησης του μεγέθους του προβλήματος, ο κ. Μελάς παραδέχεται ότι ο Δήμος Πατρέων χρωστά ήδη στον ανάδοχο εργολάβο πάνω από 3,5 κοντά στα 4 εκατ. ευρώ!

 

Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ

Παρ’ όλα αυτά, ο Αντιδήμαρχος σπεύδει να επαινέσει  την ανάδοχο εταιρεία (ΕΡΓΟΔΥΝΑΜΙΚΗ) και τον εκπρόσωπό της κ. Γ. Αθανασόπουλο, αφού, όπως επισημαίνει, οι καθυστερήσεις της χρηματοδότησης δεν τον εμπόδισαν τόσο καιρό να συνεχίσει το έργο, σε μια προσπάθεια να μην μείνουν τα έργα στη μέση. Ακόμα και με την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος, ο εργολάβος ήρθε σε συνεννόηση με τη δημοτική αρχή και δεσμεύτηκε πως θα συνεχίσει κανονικά τις εργασίες μέχρι και την Ερμού όπου ήδη έχουν σκαφτεί τα πάντα και όταν ολοκληρώσει μέχρι εκεί τον πεζόδρομο, τότε θα επανεξεταστεί η κατάσταση με βάση τα οικονομικά δεδομένα που θα ισχύουν σε εκείνη τη φάση.

Με άλλα λόγια, η εταιρεία καταβάλει φιλότιμες προσπάθειες προκειμένου η πόλη να μην μετατραπεί σε ένα απέραντο σκαμμένο εργοτάξιο, και το κάνει με προσωπικό κόστος μέχρι νεωτέρας, ξέροντας ότι έστω και με καθυστέρηση, κάποτε, θα πάρει τα χρήματά της.

1) μελας μαιζωνος (1)

 

Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, ότι ο Αντιδήμαρχος Παναγιώτης Μελάς καθησύχασε και τις όποιες ανησυχίες εκφράζονται και διατυπώνονται σε σχέση με τον κίνδυνο να «πιάσουν» οι δυνατές βροχές και το σκαμμένο τμήμα να μετατραπεί σε λασποπεριοχή με ό,τι άλλες επιπτώσεις συνεπάγεται κάτι τέτοιο. Όπως εξήγησε, υπάρχει ο χρόνος για την ολοκλήρωση του πεζόδρομου ως την Ερμού, αφού άλλωστε τα συνεργεία συνεχίζουν τις εργασίες κανονικά, βάσει της δέσμευσης του αναδόχου, άρα υπάρχει η διασφάλιση ότι ο καιρός δεν θα επηρεάσει την κατάσταση.

 

ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ

Θυμίζουμε ότι είναι πολλά τα έργα που εκτελούνταν στην Πάτρα και έμειναν στη μέση. Ένα από αυτά είναι το έργο ανάπλασης και ανακαίνισης της πλατείας στη συνοικία του Βλατερού, που εδώ και μήνες έχει μετατραπεί σε ένα εγκαταλελειμμένο εργοτάξιο. Ακόμα και εργασίες για την ανάπλαση της Άνω Πόλης διακόπηκαν και σημεία έμειναν ανολοκλήρωτα. Μέχρι ακόμα και περιμετρικά της πλατείας Αγίου Γεωργίου όπου έμεινε σκαμμένο ένα πολύ μικρό τμήμα, έναντι του Ρωμαϊκού Ωδείου, που σε κάθε βροχή μετατρέπεται σε μικρή λίμνη.

από ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

0018

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top