Με “σπασμένα φρένα” τρέχουν οι τιμές στα καύσιμα – Πόσα πληρώνουμε μέσα σε 3 μήνες

Facebook
Twitter

«Εκρηκτικές» ανατιμήσεις στα καύσιμα: Η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης κυμαίνεται σε νέα ιστορικά υψηλά στα 2,267 ευρώ το λίτρο, έχοντας τσιμπήσει 6 λεπτά από την προηγούμενη Δευτέρα που ήταν στα 2,205 ευρώ.

Οι τιμές των καυσίμων στα νησιά

Μπορεί η κατάσταση στα νησιά να είναι χειρότερη ωστόσο η χαμηλότερη μέση τιμή στην Ελλάδα καταγράφεται σε νησιωτικό νομό και συγκεκριμένα στη Χίο όπου ισχύει το καθεστώς του μειωμένου ΦΠΑ. Έτσι, η Χίος έχει μέση τιμή βενζίνης στα 2,202 ευρώ τη στιγμή που στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη που οι τιμές είναι παραδοσιακά οι πιο χαμηλές στην Ελλάδα, η μέση τιμή είναι στα 2,246 και 2,239 αντίστοιχα.

Πόσο αυξήθηκαν οι τιμές στα πρατήρια μέσα σε 3 μήνες  

Είναι ενδεικτικό ότι η τιμή της αμόλυβδης τον Φεβρουάριο είχε διαμορφωθεί στο 1,892 ευρώ, όταν σήμερα έχει «πετάξει» στα 2,267 ευρώ αυξημένη κατά 19,8%.

Η τιμή του Diesel κίνησης τον Φεβρουάριο πωλείτο στα 1,626 ευρώ και σήμερα είναι 1,869 ευρώ το λίτρο. Η ενίσχυση της τιμής της είναι 15%. Και αυτό παρά το γεγονός ότι ενσωματώνει έκπτωση 15 λεπτά για κάθε λίτρο

Το «φθηνό» υγραέριο κόστιζε τον Φεβρουάριο 1,061 ευρώ το λίτρο και τώρα «πέταξε» στα 1,131 ευρώ. Η ενίσχυση της τιμής του είναι 6,6%.

καύσιμα

Τι πληρώνουμε σε κάθε γέμισμα

Ας δούμε όμως μέσα από συγκεκριμένο παράδειγμα τα επιπλέον ποσά που καταβάλλει ένας κάτοχος αυτοκινήτου για να αγοράσει τις ίδιες ποσότητες καυσίμων που προμηθευόταν για την μετακίνησή του με το αυτοκίνητο, πριν από 3 μήνες.

Ας υποθέσουμε, ότι ιδιοκτήτης οχήματος γεμίζει το ρεζερβουάρ του με 40 λίτρα: Στα τέλη Φεβρουαρίου εάν επρόκειτο να το γεμίσει θα έπρεπε να δώσει 75 ευρώ, σήμερα για το ίδιο γέμισμα του ρεζερβουάρ πληρώνει 90,68 ευρώ! Δηλαδή μέσα σε ένα τρίμηνο χρειάζεται να δίνει 15,68 ευρώ περισσότερα σε.. κάθε γέμισμα!

καύσιμα-πειραγμένες αντλίες

Η «χασούρα» για κάθε οικογένεια βεβαίως είναι πολύ μεγαλύτερη αν συνυπολογίσει κανείς και τους λογαριασμούς ρεύματος, αλλά και τις αυξήσεις στο καλάθι του νοικοκυριού.

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Η μία και μοναδική Egoista («εγωίστρια» στα ιταλικά) ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά μίας Lamborghini και με το παραπάνω, χάρη στην ακραία σχεδίαση, την τεράστια ιπποδύναμη και τον supercar χαρακτήρα της.  Πρόσφατα, φέρεται να πουλήθηκε σε έναν Ελβετό συλλέκτη αυτοκινήτων ο οποίος έστειλε στη Lamborghini μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί.    Να τονίσουμε, πως από όταν την παρουσίασε η ιταλική εταιρεία το 2013, δεν είχε ποτέ σκοπό να την πουλήσει. Την ήθελε… δική της, εξού και το όνομα του μοντέλου.     Ωστόσο, όταν η Lamborghini είδε τα χρήματα που προσέφερε ο εύπορος Ελβετός να φτάνουν… ενιαψήφια τιμή, μόνο όχι δεν μπορούσε να πει. Βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, η Egoista πουλήθηκε έναντι σχεδόν 115 εκατομμυρίων (!) ευρώ!  Μέχρι πρότινος, η Egoista βρισκόταν στο μουσείο της Sant’Agata Bolognese και έβγαινε μόνο για να παρευρεθεί σε special event. Η απουσία της τώρα από το μουσείο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι έχει πράγματι πουληθεί.  Για να δώσουμε μία εικόνα του κυριολεκτικά μοναδικού αυτού supercar, η Lamborghini το παρουσίασε το 2013 στο πλαίσιο της 50ης επετείου της εταιρείας.     Πράγματι, ήταν μία κατασκευή που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά, με ριζοσπαστική σχεδίαση και εξωφρενικές επιδόσεις. Η πλήρως λειτουργική Egoista δεν πληροί τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο.  Όμως, κανείς μπορεί να την οδηγήσει στην πίστα έχοντας στην πλάτη του τον V10 των 5,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 600 ίππους και 560 Nm. Το μηχανικό σύνολο καλείται να κινήσει μόλις 950 κιλά, γεγονός που καθιστά την Egoista «πύραυλο», αφού ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ ώρα.    Όποιος κι αν είναι ο Ελβετός που υποτίθεται αγόρασε το μοναδικό αυτό μοντέλο, θα μπορεί να το χαίρεται αποκλειστικά μόνος του. Διότι είναι μονοθέσιο, με τον οδηγό να συγκρατείται από ζώνη τεσσάρων σημείων και το κόκπιτ να είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, για να μπεις/ βγεις από αυτό, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις το τιμόνι, αλά F1.  Μένει να μάθουμε επίσημα αν πράγματι η Egoista πουλήθηκε από τη Lamborghini και μάλιστα για σχεδόν 115 εκατομμύρια ευρώ!

Η μία και μοναδική Egoista («εγωίστρια» στα ιταλικά) ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά μίας Lamborghini και με το παραπάνω, χάρη στην ακραία σχεδίαση, την τεράστια ιπποδύναμη και τον supercar χαρακτήρα της. Πρόσφατα, φέρεται να πουλήθηκε σε έναν Ελβετό συλλέκτη αυτοκινήτων ο οποίος έστειλε στη Lamborghini μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί. Να τονίσουμε, πως από όταν την παρουσίασε η ιταλική εταιρεία το 2013, δεν είχε ποτέ σκοπό να την πουλήσει. Την ήθελε… δική της, εξού και το όνομα του μοντέλου. Ωστόσο, όταν η Lamborghini είδε τα χρήματα που προσέφερε ο εύπορος Ελβετός να φτάνουν… ενιαψήφια τιμή, μόνο όχι δεν μπορούσε να πει. Βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, η Egoista πουλήθηκε έναντι σχεδόν 115 εκατομμυρίων (!) ευρώ! Μέχρι πρότινος, η Egoista βρισκόταν στο μουσείο της Sant’Agata Bolognese και έβγαινε μόνο για να παρευρεθεί σε special event. Η απουσία της τώρα από το μουσείο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι έχει πράγματι πουληθεί. Για να δώσουμε μία εικόνα του κυριολεκτικά μοναδικού αυτού supercar, η Lamborghini το παρουσίασε το 2013 στο πλαίσιο της 50ης επετείου της εταιρείας. Πράγματι, ήταν μία κατασκευή που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά, με ριζοσπαστική σχεδίαση και εξωφρενικές επιδόσεις. Η πλήρως λειτουργική Egoista δεν πληροί τις προδιαγραφές κυκλοφορίας στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Όμως, κανείς μπορεί να την οδηγήσει στην πίστα έχοντας στην πλάτη του τον V10 των 5,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 600 ίππους και 560 Nm. Το μηχανικό σύνολο καλείται να κινήσει μόλις 950 κιλά, γεγονός που καθιστά την Egoista «πύραυλο», αφού ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόνο 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 350 χλμ./ ώρα. Όποιος κι αν είναι ο Ελβετός που υποτίθεται αγόρασε το μοναδικό αυτό μοντέλο, θα μπορεί να το χαίρεται αποκλειστικά μόνος του. Διότι είναι μονοθέσιο, με τον οδηγό να συγκρατείται από ζώνη τεσσάρων σημείων και το κόκπιτ να είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα. Μάλιστα, για να μπεις/ βγεις από αυτό, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις το τιμόνι, αλά F1. Μένει να μάθουμε επίσημα αν πράγματι η Egoista πουλήθηκε από τη Lamborghini και μάλιστα για σχεδόν 115 εκατομμύρια ευρώ!

Eγγραφή στο Newsletter

Κύλιση στην κορυφή