Απάντηση Π. Μελά στις προτάσεις για… ξήλωμα του ποδηλατόδρομου: “Όχι μόνο θα μείνει, αλλά ξεκινάμε και τη σύνδεσή του με το κέντρο”

Facebook
Twitter
podilatodromos Melas

του Αχιλλέα Ροδίτη

Όχι μόνο δεν θα ξηλωθεί ο ποδηλατόδρομος στην Όθωνος Αμαλίας, όπως υποστηρίζουν σθεναρά ότι επιβάλλεται να συμβεί, δημοτικές παρατάξεις ακόμα και επαγγελματικά σωματεία, αλλά στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα δούμε και εργασίες σύνδεσης του ποδηλατόδρομου με κάθετες οδούς του κεντρικού ιστού της πόλης.

Αυτό ξεκαθάρισε με δηλώσεις του στην «Πολιτεία» ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού Έργου – Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων (Η/Μ) και Έργων Υποδομής, Παναγιώτης Μελάς, απαντώντας με αφορμή τη δημόσια πρόταση που προ ημερών έκανε το σωματείο ιδιοκτητών ΤΑΞΙ της Πάτρας, επισημαίνοντας πως ο ποδηλατόδρομος χρήζει επανεξέτασης με δεδομένη την επιβάρυνση της κίνησης και το οξύ κυκλοφοριακό πρόβλημα, σε συνδυασμό με την χρησιμότητά του.

Ωστόσο η απάντηση Μελά είναι παραπάνω από σαφής: «Δεν κάνουμε ένα έργο για να το ξηλώσουμε αμέσως μετά». Και προσθέτει: «Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, θα ‘πρεπε να επιστρέψουμε τη χρηματοδότηση. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα». Και κατέληξε: «Ο ποδηλατόδρομος χρειάζεται και χρειάζεται ολόκληρο δίκτυο ποδηλατόδρομων στην Πάτρα. Ας το συνειδητοποιήσουν όλοι αυτό, ότι η πόλη πρέπει να γίνει ανθρώπινη. Όταν ολοκληρωθούν όλα τα έργα τότε θα αντιληφθεί ο καθένας τα θετικά αυτής της αλλαγής».

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΤΖΗΔΩΝ

Το ξήλωμα του ποδηλατόδρομου έχουν ζητήσει και δημοτικές παρατάξεις, προσφάτως όμως το πρότεινε και το σωματείο ιδιοκτητών ΤΑΞΙ της Πάτρας. Και όπως τονίζει στην «Πολιτεία» ο πρόεδρος του σωματείου, Γιώργος Σίδερης, η πρόταση κατατέθηκε ως απαύγασμα του καθημερινού βιώματος των επαγγελματιών οδηγών που καταδεικνύει το έντονο μποτιλιάρισμα εξαιτίας του μειωμένου πλάτους της Όθωνος Αμαλίας.

Διευκρινίζει δε ο κ, Σίδερης ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι οι ταξιτζήδες τάσσονται κατά του ποδηλατόδρομου. «Αντίθετα, είμαστε υπέρ της ύπαρξης ποδηλατοδρόμων. Αλλά ο συγκεκριμένος μπορεί να μεταφερθεί μέσα απ’ το λιμάνι», σημειώνει. Προσθέτοντας και την παράμετρο ότι εφόσον δεν ενώνονται κεντρικά σημεία της πόλης, ο ποδηλατόδρομος δεν χρησιμοποιείται στο 100%, παρά μόνον από λιγοστούς ποδηλάτες και πολλούς πεζούς.

«ΕΡΧΟΝΤΑΙ» ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ

Στο σημείο αυτό, ο Αντιδήμαρχος γνωστοποίησε ότι είναι ήδη έτοιμο προς υλοποίηση το σχέδιο επέκτασης του ποδηλατόδρομου της παραλιακής προς διάφορες κατευθύνσεις, πάντα προς το ιστορικό κέντρο της πόλης. Δηλαδή, αντιθέτως με τα περί ανάγκης ξηλώματος, ο κ. Μελάς ενημερώνει ότι είμαστε πολύ κοντά στην έναρξη εργασιών κατασκευής και νέων ποδηλατικών διαδρόμων που θα συνδέσουν τον υπάρχοντα ποδηλατόδρομο με κάθετους δρόμους της Πάτρας. Ώστε οι ποδηλάτες να μπορούν να φθάνουν, με ασφάλεια, παντού στην πόλη με το ποδήλατό τους.

Αναφέροντας ότι δύο βασικοί τέτοιες άξονες θα είναι η Αγίου Νικολάου και η οδός Κανάρη, όπου θα επιχειρηθούν οι πρώτες εργασίες, δίχως αυτό να σημαίνει ότι αντίστοιχες διασυνδέσεις δεν θα υπάρξουν και σε άλλα σημεία. Και φυσικά, αναλόγως θα προκύψουν και οριζόντιες ποδηλατολωρίδες εντός του κεντρικού ιστού, προκειμένου να διαμορφωθεί ένα πλήρες δίκτυο ποδηλατόδρομων.

ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top