Δείτε γιατί η Πάτρα “γέμισε”… Μπουζούκια για το χειμώνα | Πού ποντάρουν οι επιχειρηματίες και επενδύουν στη νυχτερινή διασκέδαση

Facebook
Twitter

 

 Το ρεπορτάζ  «απαντά» στο πού ποντάρουν οι επιχειρηματίες του χώρου προχωρώντας σε επενδύσεις και «ανοίγματα», παρόλο τον φόβο για έναν ακόμα δύσκολο χειμώνα.

 

Του Αχιλλέα Ροδίτη

Και εκεί που πολλοί έλεγαν «η νύχτα τέλειωσε», αναφερόμενοι μάλιστα «ειδικά στην Πάτρα», ο φετινός χειμώνας φαίνεται να ανήκει αποκλειστικά σε αυτήν (αν φυσικά δεν έχουμε ξανά τα γνωστά πανδημικά «παρατράγουδα» που θα αλλάξουν τα δεδομένα ή τα «ενεργειακά» προβλήματα).

Και το λέμε αυτό διότι η «είδηση» που συζητιέται ευρέως στην τοπική αγορά αφορά στις μεγάλες επενδύσεις που έγιναν στο χώρο της νυχτερινής διασκέδασης, παρόλη την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μάλιστα, οι επενδύσεις αυτές προκάλεσαν εύλογες απορίες σε πολλούς.

Διότι εκεί που η Πάτρα είχε μόλις ένα δυο μπουζουξίδικα, φέτος θα διαθέτει περισσότερα από πέντε! Ορισμένα μάλιστα έχουν επεκτείνει το χώρο, περιμένοντας κόσμο. Κι άλλα βραδινά καταστήματα, πάλι, άλλαξαν «ταυτότητα» και από ξένη μουσική βάζουν μπουζούκια και γαρύφαλλα. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή κι ας δούμε πώς εξελίσσεται η επιχειρηματικότητα στη νυχτερινή ζωή της Πάτρας.

 

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΙΓΜΑ

Το πρώτο που συζητήθηκε έντονα τις προηγούμενες μέρες στην πόλη ήταν ότι σε νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται ο Αντύπας και η Ηλιάδη, κυριολεκτικά δεν… έπεφτε καρφίτσα! Πολλοί είχαν απορήσει με το ότι οι δύο δημοφιλείς τραγουδιστές συμφώνησαν για όλη τη σαιζόν, αφήνοντας την Αθήνα, και περίμεναν να δουν τι θα συμβεί στην πρεμιέρα. Κι όταν είδαν, κατάλαβαν ότι… κάτι αλλάζει. Ιδίως μάλιστα όταν διαπιστώθηκε ότι επικράτησε το αδιαχώρητο κι ότι πολλοί από τους πελάτες ήταν νέοι και φοιτητές κατακλύζοντας με στόρι το τικ τοκ.

 

ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ «ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ»

Ήδη γνωρίζουν οι πατρινοί τα νέα μαγαζιά που στοχεύουν σε μερίδιο από την «πίτα» της νυχτερινής παραδοσιακής διασκέδασης.

  • Το «Χάραμα» θα λειτουργήσει στην παλιά «Αποθέωση» διατηρώντας την λαοφιλή ερμηνεύτρια Μελίνα Ασλανίδου. Κίνηση που δείχνει ότι και ο δικός του ιδιοκτήτης ποντάρει προφανώς στο ότι οι πατρινοί θα αρχίσουν τα «νυχτοπερπατήματα».
  • Επίσης υπάρχει ήδη το γνωστό Μετρόπολις, που επί σειρά ετών λειτουργεί στο συγκεκριμένο ύφος.
  • Αλλά και ο χώρος των Μποζαϊτίκων, το Romeo, που σύμφωνα με τον αθηναίο επιχειρηματία που το λειτουργεί, θα δώσει κανονικά το παρόν του και φέτος το χειμώνα.
  • Και εκτός όλων αυτών είναι και τα γνωστά Papakia στην Αγ. Ανδρέου και Γούναρη. Όπου σημειωτέον έγινε επέκταση του χώρου, με το επιχειρηματικό σχήμα να παίρνει όλη τη γωνία ως τη Γούναρη αποκτώντας περισσότερα τετραγωνικά.

ΝΙΚΟΣ ΣΚΑΛΤΣΑΣ 2

 

Ο Νίκος Σκαλτσάς μίλησε στην «Πολιτεία» για το εγχείρημα λέγοντας: «Κάναμε την επέκταση γιατί πέρυσι πήγαμε καλά, αλλά θεωρώ ότι και φέτος ο κόσμος θα βγει να διασκεδάσει μετά την πολύμηνη περιπέτεια του εγκλεισμού και των προβλημάτων της πανδημίας».

Επίσης λέει: «Ποντάρουμε φυσικά στον κόσμο μας αλλά και πολύ στους φοιτητές και τους νέους της πόλης μας, που τους αρέσει η διασκέδαση σε μπουζούκια».

 

ΑΠΟ «DISCO ROOM»…

«ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΠΟΥΑΤ»

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΜΠΟΡΟΖΟΣ

 

Μετά από 17 χρόνια ως Disco Room ο επιχειρηματίας Γιάννης Κομπορόζος μετατρέπει κι εκείνος το γνωστό μαγαζί σε «Σύγχρονη Μπουάτ», στα πρότυπα ελληνικής διασκέδασης, με λουλούδια!

«Έκλεισε ο κύκλος κι ήταν καιρός να γίνει η αλλαγή μετά τόσα χρόνια», δηλώνει ο ίδιος.

Σημειώνοντας ότι: «φοβάμαι μήπως έχουμε ξανά δύσκολο χειμώνα, αλλά το ρίσκο είναι απαραίτητο στη δουλειά μας».

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Εν κατακλείδι είναι εξής τα συμπεράσματα και πού ποντάρουν οι επιχειρηματίες.

  • Πρώτον, ότι ο κόσμος κλείστηκε πολύ και θέλει να ξεσκάσει.
  • Δεύτερον, ότι εκεί που έφτασε το ποτό (στα 7-8 ευρώ) στα καφέ με τα live αποτελεί εναλλακτική για δυο ή τρία ζευγάρια, πχ, το μοίρασμα του λογαριασμού στη μέση με ολονύκτια διασκέδαση σε μποζούκια.
  • Τρίτον, ότι όλο και περισσότεροι φοιτητές έχουν στραφεί προς την ελληνική διασκέδαση, με τα κλαμπ να κατακλύζονται ως επί τω πλείστον από 20χρονα παιδιά.

Και τέλος, ότι κάθε επιχειρηματίας έχει το κοινό του, πατρινούς με «καλά» πορτοφόλια, που τους αρέσει η μπουζουκο-διασκέδαση.

Από την έντπη έκδοση της Αχαϊκής Πολιτείας:

4 13 e1666158066395

 

 

 

 

 

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top