ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Nέες «αφίξεις» στην ελληνική αγορά ένδυσης – Οι καινούριοι διεθνείς παίκτες

ROUXA
Νέοι διεθνείς «παίκτες» που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της ένδυσης αναμένονται το επόμενο διάστημα στην ελληνική αγορά αλλάζοντας τις ισορροπίες στο εγχώριο λιανεμπόριο.

Κατά κύριο λόγο πρόκειται για αλυσίδες οικονομικής ένδυσης, με προϊόντα δηλαδή σε προσιτές τιμές, σε μία περίοδο μάλιστα που οι πληθωριστικές πιέσεις οδηγούν τους καταναλωτές στον περιορισμό των αγορών τους και την αναζήτηση του «value for money».

Η τελευταία πάντως «άφιξη» που έχει προαναγγελθεί, δεν αφορά σε εκπτωτική αλυσίδα, αλλά στον τουρκικό όμιλο προϊόντων πολυτελούς ένδυσης Vakko, ο οποίος πριν από λίγες ημέρες προχώρησε στην ίδρυση εταιρείας στην Ελλάδα, σχεδιάζοντας την ανάπτυξη στη χώρα μας.

Η Vakko έχει παρουσία από το 1934 στην Τουρκία και διαθέτει προϊόντα ένδυσης, υπόδησης, δερμάτινων ειδών, τσαντών αρωμάτων, καλλυντικών, ειδών καλλωπισμού και προσωπικής φροντίδας, ρολογιών και κοσμημάτων.

Αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους «παίκτες» στον λιανεμπόριο της γειτονικής χώρας ενώ καλύπτει ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων πέραν της ένδυσης και στα είδη σπιτιού, οικιακού εξοπλισμού κτλ.

Στον αντίποδα, μία άλλη τουρκική αλυσίδα, η LC Waikiki η οποία δραστηριοποιείται στην οικονομική ένδυση και η οποία έχει ήδη παρουσία στην Ελλάδα από το 2018 στην Ξάνθη, «κατηφόρισε» μέσα στο 2022 και στην Αθήνα.

Με καταστήματα στο River West καθώς και στο retail park της Trade Estate του Ομίλου Fourlis, στην Πειραιώς.

Η «τουρκική Ζara», όπως χαρακτηρίζεται η Waikiki, διαθέτει παράλληλα, καταστήματα και στη Θεσσαλονίκη, στη Λάρισα, την Κόρινθο και την Πάτρα.

Στην ελληνική αγορά αναμένεται από το φθινόπωρο και η πολωνική εκπτωτική αλυσίδα Pepco, με την Ελλάδα να αποτελεί τη 17η ευρωπαϊκή χώρα στην οποία αναπτύσσεται.

Η Pepco δραστηριοποιείται σε έναν κλάδο που αυτή τη στιγμή κυριαρχεί στην Ελλάδα η Jumbo, διαθέτοντας συλλογές ένδυσης και υπόδησης, αξεσουάρ, παιχνίδια και οικιακό εξοπλισμό.

Το πρώτο της κατάστημα αναμένεται να ανοίξει στο retail park στην οδό Πειραιώς, συμφερόντων της Trade Estate του Ομίλου Fourlis ενώ το πλάνο ανάπτυξης για τη χώρα μας προβλέπει τη δημιουργία συνολικά 12 καταστημάτων σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.

Είσοδο στην ελληνική αγορά αρχικά μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου έκανε πρόσφατα και ακόμη ένας πολωνικός όμιλος ένδυσης, η LPP, που δραστηριοποιείται στον κλάδο της «γρήγορης μόδας», με τα brands Sinsay και Reserved.

H εταιρεία εγκαινίασε τα δύο online καταστήματα της στα οποία οι καταναλωτές εκτός από ρούχα βρίσκουν και είδη για το σπίτι, παιχνίδια και καλλυντικά ενώ σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται το άνοιγμα 5 καταστημάτων στην Ελλάδα – αρχικά με το brand, Sinsay- μέχρι το τέλος του 2022.

You may also like

Comments are closed.