ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Politeia News Blue logo

ΠΑΤΡΑ – Δ. ΕΛΛΑΔΑ

#ΠΑΤΡΑ

#ΚΑΙΡΟΣ

#ΚΟΙΝΩΝΙΑ

#COVID19

#Δ.ΕΛΛΑΔΑ

#ΑΘΛΗΤΙΚΑ

#ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

#ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ

#ΥΓΕΙΑ

Όλη η Πάτρα «ξέμεινε» με πέντε ταχυδρόμους!

Facebook
Twitter

Του Αχιλλέα Ροδίτη

Ο ταχυδρόμος δεν… χτυπά πλέον τρεις φορές, (κατά τον τίτλο της φημισμένης ταινίας), αλλά μόνο μία! «Κι αυτή, πολύ είναι…», δηλώνουν με νόημα οι ίδιοι οι ταχυδρόμοι της Αχαΐας, αφού εξαιτίας της μαζικότατης εξόδου υπαλλήλων και δραστικής μείωσης προσωπικού, στο πλαίσιο της περίφημης «εξυγίανσης» του Οργανισμού, οι ελάχιστοι εναπομείναντες εργαζόμενοι τρέχουν και δεν φτάνουν.

Κυριολεκτικά, έμειναν οι μισοί των μισών και αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στον αυξημένο όγκο εργασίας παρότι έχουν αυξήσει τριπλά τις ταχύτητές τους. Το πιο τρανταχτό είναι ότι την Πάτρα καλύπτουν μόλις 5 ταχυδρόμοι, από Αγ. Σοφίας έως Βορείου Ηπείρου!

Η «Πολιτεία» ανέδειξε εξ αρχής το θέμα. Από τότε που άρχισαν οι «ψίθυροι» περί επικείμενης επερχόμενης «διάλυσης» – υποβάθμισης των ΕΛ.ΤΑ. καθώς το «Σχέδιο Εξυγίανσης» του αρμόδιου υπουργείου οδηγούσε (όπως κι έγινε…) στην μείωση των εργαζομένων.

Οι διανομείς από 63 πριν ένα χρόνο περίπου, έχουν μειωθεί σε 30 (ενδέχεται να μειωθούν κι άλλο), ενώ το κέντρο της Πάτρας (από Αγία Σοφία μέχρι Β. Ηπείρου) εξυπηρετείται από… 5 άτομα!

Και τελικά εξελίχθηκαν όλα όπως ακριβώς τα είχε προβλέψει η «Πολιτεία» με ρεπορτάζ της από τον περασμένο Ιανουάριο που με τίτλο «Η Σφαγή των ΕΛ.ΤΑ.» μιλούσε για ταχυδρόμους που θα τους μετράμε στα δάχτυλα των χεριών σε όλη την Πάτρα.

ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ

Για να γίνει πιο σαφές και κατανοητό το πρόβλημα, αρκεί να αναφέρουμε τους αριθμούς που αφορούν την περίπτωση του καταστήματος των ΕΛ.ΤΑ. στην Πάτρα, και μόνο: Μέχρι πρόπερυσι απασχολούνται περίπου 200 άτομα. Τους ανακοινώθηκε πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, με αποζημίωση μόλις 40.000 ευρώ (ή το πολύ 60.000 ευρώ αν κάποιος απείχε 1,5 χρόνο από τη συνταξιοδότηση) και με προειδοποίηση ότι όσοι παραμείνουν θα μπορούν να αποσπώνται εκτάκτως σε περιφερειακά τμήματα γειτονικών νομών.

Στα τέλη του 2020 οι εργαζόμενοι ήταν γύρω στους 100 συνολικά. Σήμερα, όμως, σε όλη την Πάτρα:

  • Οι διανομείς από 63 πριν ένα χρόνο περίπου, έχουν μειωθεί σε 30 (ενδέχεται να μειωθούν κι άλλο), ενώ,
  • Το κέντρο της Πάτρας (από Αγία Σοφία μέχρι Β. Ηπείρου) εξυπηρετείται από… 5 άτομα!

Επίσης, στην Πάτρα δεν υπάρχει «πεζό δρομολόγιο». «Οπότε αν δείτε μηχανάκι σε κάποιο πεζόδρομο, σας παρακαλούμε συγχωρείστε μας», αναφέρουν οι ταχυδρόμοι της Πάτρας.

Και το ακόμα πιο απίστευτο είναι ότι οι εργαζόμενοι αναγκάζονται να πληρώνουν οι ίδιοι τη βενζίνη για να μετακινηθούν με το μηχανάκι τους από την έδρα της υπηρεσίας τους στα σημεία παράδοσης της αλληλογραφίας.

Και αυτό μετά τα νέα σχέδια διανομής αλληλογραφίας που έχουν μειώσει τις αποζημιώσεις ανά πραγματικό χιλιόμετρο, με τους διανομείς να επιβαρύνονται προσωπικά το κόστος μετακίνησης τους.

ΕΙΝΑΙ «ΤΕΧΝΗΤΗ» Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ

Εργαζόμενοι μιλούν για τεχνητή προσπάθεια υποβάθμισης υπηρεσιών καθώς ισχυρίζονται ότι ενορχηστρώνεται η απαξίωση των ΕΛΤΑ ώστε έτσι να δικαιολογηθεί στο άμεσο μέλλον η… «ανάγκη ιδιωτικοποίησης» που θα γίνει έστω και τμηματική.

Ήδη, μάλιστα, ακούγεται έντονα ότι πολύ σύντομα «έρχεται» η ανάθεση σε ιδιώτες της αποστολής αλληλογραφίας και δεμάτων με φορτηγά. Παράλληλα με την υποβάθμιση των υπηρεσιών προστίθενται και τα αυξημένα κόστη που πάντα βαρύνουν τους πολίτες – πελάτες.

Στο μεταξύ, οι εργαζόμενοι προειδοποιούν με κινητοποιήσεις μέσα στον επόμενο μήνα. Μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωση που εξέδωσαν αναφέρουν: «Το ότι οι διανομείς φωνάζουμε, οι ανακοινώσεις από σωματεία, από δημάρχους και λοιπούς, τα παράπονα πελατών για προβληματική εξυπηρέτηση, δεν φαίνονται σοβαρά κριτήρια για τους εμπνευστές που αποφάσισαν και επέβαλαν αυτό το σχέδιο διάλυσης της διανομής και απαξίωσης του Οργανισμού. ΟΛΑ ΚΑΛΑ λέει και η ΠΟΣΤ που μας εκπροσωπεί.

Άλλωστε ο στόχος να κάνουμε ωράριο και ότι πάει, έχει επιτευχθεί, τα ανεπίδοτα αντικείμενα, οι καθυστερήσεις στις επιδόσεις, τα παράπονα των πελατών, η ψυχολογική αναταραχή είναι όλα δικά μας. Αυτών που είναι πρώτη γραμμή, αυτών που πριν λίγα χρόνια μας ονομάζανε βιτρίνα του μαγαζιού, τότε ήμασταν η δύναμη της εταιρείας, αυτοί που έπρεπε να κάνουμε πωλήσεις, να φέρουμε πελάτες, να στηρίξουμε όλες τις συνεργασίες της εταιρείας με τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες κ.λπ. Να είστε σίγουροι ότι τα θυμόμαστε όλα. Μάλλον τώρα μείναμε λιγότεροι και δεν χρησιμεύουμε κάπου, ίσως και εμείς να μην κάναμε κάτι σωστά…».

Μοιραστείτε το άρθρο :

Δείτε επίσης...

Eγγραφή στο Newsletter

Scroll to Top