του Αχιλλέα Ροδίτη
Μεταξύ άλλων έγινε viral στα social media το στιγμιότυπο από το 2008, όταν ο τότε υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Λιάπης, επισκέφθηκε την Πάτρα και συναντήθηκε με τον δήμαρχο Πατρέων, Ανδρέα Φούρα, για να κάνει δηλώσεις αμέσως μετά στα τοπικά και αθηναϊκά κανάλια, ανακοινώνοντας ότι: «το σιδηροδρομικό δίκτυο Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη, θα είναι έτοιμο το αργότερο σε πέντε χρόνια από τώρα».
Δηλαδή, κάπου προς το 2013. Σήμερα, δεκαπέντε χρόνια μετά όλα ακόμα κατασκευάζονται. Επίσης, είχε δηλώσει και την αποδοχή – έγκριση από το υπουργείο, του αιτήματος του Δήμου για κατασκευή και δρομολόγηση Τραμ στην Πάτρα, με τη διαφορά ότι δεν εντασσόταν στο 4ο ΚΠΣ διότι όπως είχε πει ο υπουργός, είχαν άλλα έργα προτεραιότητα.
Θυμίζουμε ότι η «Πολιτεία» είχε προ καιρού δημοσιεύσει αυτή τη μελέτη που υπήρχε και είχε αναδείξει όλα τα στοιχεία της, από τις τρεις γραμμές που θα συνέδεαν όλες τις πλευρές της πόλης μεταξύ τους, μέχρι ακόμα και το πλάνο βιωσιμότητας της γραμμής, με όλες τις προβλέψεις εσόδων – εξόδων. Εν πάση περιπτώσει, ούτε αυτό έγινε. Οι δηλώσεις έγιναν, οι πράξεις όμως δεν ακολούθησαν τα λεγόμενα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ