ΠΟΛΙΤΕΙΑΠΑΤΡΑ - Δ. ΕΛΛΑΔΑ

Ούτε στα «βαριά» Μνημόνια τέτοια κάμψη στα σούπερ μάρκετ της Πάτρας

279217542 666229338009023 7097293034255643362 n
Και φυσικά έκανε αίσθηση η έρευνα της εταιρείας Netrino που είδε το φως της δημοσιότητας προ ημερών και στην οποία ρητά αναφερόταν ότι 7 στους 10 Έλληνες καταναλωτές έχουν μειώσει «πολύ» η «αρκετά» τις αγορές τους ακόμα και στα σούπερ μάρκετ. 

Στην έρευνα, όπως ανέφερε ο αναλυτής της εταιρείας Στέφανος Κομνηνός, «για πρώτη φορά βλέπουμε τόσο μεγάλη αποκλιμάκωση στα σούπερ μάρκετ. Παρατηρείται πολύ μεγάλη μείωση στις αγορές των καταναλωτών που αφορούν σε είδη πρώτης ανάγκης, διατροφής και είδη σπιτιού. Την ίδια στιγμή σε ό,τι αφορά στις αγορές σε είδη ένδυσης κι υπόδησης η κατάσταση είναι δραματική». 

Δηλαδή, με βάση τα όσα λέει ο κ. Κομνηνός, ούτε στην περίοδο των «βαριών» Μνημονίων δεν παρουσιαζόταν τέτοια υποχώρηση της κίνησης στα σούπερ μάρκετ 

Να σημειωθεί δε ότι σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας η μεγαλύτερη κάμψη στις αγορές παρατηρείται σε Λάρισα (54%) και Πάτρα (51%)!

Ειδικότερα, για την αγορά ένδυσης κι υπόδησης οκτώ στους δέκα (ποσοστό 81%) έχουν μειώσει «πολύ και αρκετά» τις αγορές τους το πρώτο τρίμηνο του έτους. Ποσοστό 10% των ερωτηθέντων έχει μειώσει «λίγο» ενώ «καθόλου» απαντά ποσοστό μόνο το 9% των ερωτηθέντων. 

Πολύ μεγάλη μείωση στις αγορές των ερωτηθέντων παρατηρείται σε Λάρισα (92%) και Πάτρα (88%). Αθήνα και Θεσσαλονίκη κινούνται σε ποσοστά μεταξύ 80% και 84% ενώ η μικρότερη μείωση (66%) εμφανίζεται στο Ηράκλειο.

Να θυμίσουμε ότι για την έρευνα -τα βασικά δεδομένα της παρουσιάστηκαν απ’ το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων- πραγματοποιήθηκαν 407 ολοκληρωμένες συνεντεύξεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και Ηράκλειο μεταξύ 24/3 και 30/3 2022. Επελέγη δείγμα με τη μέθοδο της απλής τυχαίας δειγματοληψίας. Ως δειγματοληπτικό πλαίσιο χρησιμοποιήθηκαν τα τηλεφωνικά κέντρα του ΟΤΕ στην περιοχή έρευνας.

You may also like

Comments are closed.